Ολοκληρώνεται ο Έρανος Αγάπης από την Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης

Ολοκληρώνεται αύριο Σάββατο 14/12 ο Έρανος Αγάπης της Ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης, ο οποίος είχε ξεκινήσει την περασμένη Κυριακή 8/12.

Ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, μιλώντας στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, δήλωσε σχετικά.

«Τώρα που ο έρανος τελειώνει, θέλω να ευχαριστήσω πολύ όσους έλαβαν μέρος σε αυτόν.

Τα συνεργεία από τις ενορίες των ιερών, καθώς διανθίζονται με μέλη των ενοριών άντρες, γυναίκες και παιδιά, αλλά και ευρύτερα συνεργάτες τους, οι οποίοι γνωρίζουν το έργο που συντελείται.

- Advertisement -

Είναι υπεύθυνοι των φιλόπτωχων ερανικών επιτροπών ή των επίτροπων που δίνουν δέματα 2 και 3 φορές μέσα στο χρόνο σε συνορίτες τους με οποιοδήποτε άλλο τρόπο βοηθούν να καλύπτουν και ενισχύουν οπουδήποτε που κρίνουν ότι χρειάζεται και έχει ανάγκη να βοηθηθεί από την ενορία.

Αυτό που οργανωμένα συντελείται από την Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης κάθε χρόνο πριν τα Χριστούγεννα, είναι ένα γεγονός, για το οποίο προσωπικά αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστώ τον Θεό που δίνει στους ανθρώπους μας αυτή την ευαισθησία, μαλακώνει η καρδιά των ανθρώπων και καταλαβαίνουμε ότι και εμείς μπορεί να έχουμε κάποιες ανάγκες αλλά βλέπουμε δίπλα μας ότι υπάρχουν άνθρωποι που χρειάζονται πολύ περισσότερα από εμάς. Έχει να κάνει ή με την υγεία τους ή με τις σπουδές των παιδιών τους ή με κάτι ξαφνικό αν προκύψει στην ζωή τους. Τότε χρειάζεται όλοι να σταθούμε δίπλα τους, προκειμένου με αξιοπρέπεια χωρίς να εκτεθούν τα πρόσωπα, χωρίς να μειωθεί η τιμή τους και η αξία τους να τους ενισχύσουμε, ξεχνώντας αυτό που κάναμε και είναι πολύ καλό να το ξεχνάμε. Και να δοξάζεται μόνο ο Θεός για να καλλιεργείται η δική μας καρδιά».

Αλέξανδρος Κεσανλής

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλλάζει όψη το Σουφλί: Χρηματοδότηση 172.000 ευρώ για νέους χώρους αναψυχής και πράσινο

Παρεμβάσεις με υπαίθρια γυμναστήρια, χώρους για πινγκ-πονγκ και σκάκι, φωτισμό LED και σύγχρονο αστικό εξοπλισμό Εγκρίθηκε με Απόφαση του Πράσινου...

More Articles Like This