ΟΝΝΕΔ Έβρου: Αντικατέστησε φθαρμένες σημαίες σε σχολεία και εκκλησίες

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου η ΟΝΝΕΔ Έβρου πραγματοποίησε αντικατάσταση φθαρμένων σημαιών και δωρεά σε σχολεία και σε φορείς.

Συγκεκριμένα, σε σημεία όπου υπήρχαν φθαρμένες Γαλανόλευκες αντικαταστάθηκαν με καινούργιες. Παράλληλα, δωρήθηκαν βυζαντινές και ελληνικές σημαίες σε εκκλησίες δημογραφικά επιβαρυμένων οικισμών του Έβρου, ενώ σε σχολεία του τόπου μας παραχωρήθηκαν σημαίες των Θρακών επαναστατών.

Η απελευθέρωση του έθνους αποτελεί για εμάς αξιακό φάρο για την πορεία της πατρίδας σε ένα καλύτερο μέλλον. Γι αυτό, προσδοκούμε τις καινούργιες σημαίες σύντομα να ακολουθήσουν οι νέες οικογένειες που θα κάνουν αυτόν τον όμορφο τόπο σπίτι τους. Ελπίζουμε η σημαία των Λαβάρων να αποτελέσει έμπνευση για τους μαθητές και τις μαθήτριες, έτσι ώστε να μάθουν, να αγαπήσουν και να κρατήσουν ζωντανή την ιδιαίτερη παράδοσή μας.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη μας και στους χορηγούς μας, που με την συνδρομή τους έκαναν δυνατή αυτή τη δράση!

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Οι 2 Διεθνείς θαλάσσιοι Δρόμοι της Ευρασίας {silk road, ΙΜΕC} κάνουν bypass την Τουρκία 

του Χρήστου Κηπουρού Τι έκαναν οι 297; Τίποτε απολύτως! - Η Ελλάδα των πέντε θαλασσών θα προικιστεί από την Θρακική Διώρυγα...

More Articles Like This