Ορκίστηκαν οι απόφοιτοι Δασολογίας του ΔΠΘ στην Ορεστιάδα!

Η τελετή ορκωμοσίας των αποφοίτων του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 19 Ιουλίου 2025, στο Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο του Δήμου Ορεστιάδας. 

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν μεταξύ άλλων, ο Κοσμήτορας της Σχολής Επιστημών Γεωπονίας και Δασολογίας, Καθηγητής κ. Σπύρος Γαλατσίδας, ο Αντιπεριφερειάρχης ΑΜ-Θ Πολιτικής Προστασίας, Επιπτώσεων Κλιματικής Αλλαγής, Υποδομών και Έργων Βενετιδης Κωνσταντίνος, η Αναπληρώτρια του Δημάρχου Ορεστιάδας Χριστίνα Γκιλιλουδη, ο Πρόεδρος του ΔΣ ΓΕΩΤΕΕ Θράκης κ. Τριαντάφυλλος Παπαδάκης, ο Διευθυντής Γραφείου Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Βασίλης Μαυρίδης, και ο Πρόεδρος του Τμήματος Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του ΔΠΘ. Καθηγητής κ. Γεώργιος Τσαντόπουλος. 

Το Τμήμα Δασολογίας και Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων του Δ.Π.Θ., θα ήθελε να ευχαριστήσει το Δήμο Ορεστιάδας και το Δήμαρχο Διαμαντή Παπαδόπουλο για την παραχώρηση του Υπαίθριου Δημοτικού Θεάτρου.

«Καλή σταδιοδρομία στους αποφοίτους!», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Τμήματος Δασολογίας & Διαχείρισης Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων στο FB.

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλεξανδρούπολη: Fake news η είδηση για δάγκωμα από λαγοκέφαλο στην παραλία Δελφίνι

Ο ναυαγοσώστης της παραλίας και εργαζόμενοι διαψεύδουν τις φήμες - Τι να κάνετε αν δαγκωθείτε από το ψάρι Τις τελευταίες...

More Articles Like This