Ο Σταύρος Κελέτσης στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας για τους εορτασμούς της 25ης Μαρτίου

Με τους συμπατριώτες μας στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, επικεφαλής αντιπροσωπείας της Ελληνικής Βουλής και της Επιτροπής Απόδημου Ελληνισμού, βρέθηκε ο βουλευτής Έβρου της ΝΔ, Σταύρος Κελέτσης, για τους εορτασμούς της επετείου της 25ης Μαρτίου.

Παρακολούθησε Δοξολογία που πραγματοποιήθηκε στον Ναό της Αρχιεπισκοπής, καθώς και την μεγαλειώδη παρέλαση των Ομογενών της Αυστραλίας μπροστά στις κτίριο της Όπερας, με τη συμμετοχή χιλιάδων Ελλήνων.

Ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από τους νέους της ελληνικής ομογένειας.

Ο κ. Κελέτσης, δεχόμενος παράσημο από τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας, δήλωσε: Η απονομή από τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ Μακάριο της Ανώτερης τιμής της Αρχιεπισκοπής Αυστραλίας, του Παρασήμου του Τάγματος των Φιλοχρίστων και του αντίστοιχου Διπλώματος, αποτελεί για μένα μεγάλη τιμή και ευλογία! Σας ευχαριστώ Σεβασμιότατε για την ύψιστη αυτή τιμή!».

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This