Πήραν άδεια Εθνικός και ΑΟΟ! Έσκασε κανόνι για δύο της Volley League

ethnikos_aoo

Κανονικά πήραν πιστοποιητικό συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα της Volley League τα 10 από τα 12 ΤΑΑ, ανάμεσά τους και τα δύο του Έβρου, ο ΑΟ Ορεστιάδας και ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης. Ωστόσο δύο δεν τα κατάφεραν.

Ο λόγος για δυο ομάδες της Θεσσαλονίκης, τον Άρη και την ΜΕΝΤ, που πήραν ωστόσο προθεσμία μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή 3 Οκτωβρίου να συμπληρώσουν τα κενά που έχουν στους φακέλους τους.

Αναλυτικά η απόφαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού αναφέρει:

- Advertisement -

Γ) ΤΑΠ Α1 Ανδρών

H Επιτροπή χορήγησε πιστοποιητικό στα κάτωθι ΤΑΠ:

– ΤΑΠ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

– ΤΑΠ ΟΣΦΠ

– ΤΑΠ ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ

– ΤΑΠ ΛΑΜΙΑ

– ΤΑΠ ΠΑΟ

– ΤΑΠ ΑΕΚ

– ΤΑΠ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ

– ΤΑΠ ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

– ΤΑΠ ΠΑΟΚ

– ΤΑΠ ΠΑΜΒΟΧΑΪΚΟΣ

Στα ΤΑΠ ΜΕΝΤ και ΑΡΗΣ χορηγείται προθεσμία έως και τις 03.10.11.

Friday, June 26, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αποστολία Σαρακινούδη: Η πρόεδρος που κρατά ζωντανό τον «Ατρόμητο» Ασπρονερίου Διδ/χου!

Η νεολαία που αρνείται να αφήσει τον τόπο της και παίζει για την φανέλα του χωριού της Μια ξεχωριστή εκλογή ανέδειξαν...

More Articles Like This