Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ: «Στηρίζουμε όσους δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα»

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης, συναντήθηκε με τον Ελληνικό Σύλλογο Θαλασσαιμίας, αναγνωρίζοντας τον καθημερινό τους αγώνα και τις ανάγκες των πασχόντων από Μεσογειακή Αναιμία και άλλες αιμοσφαιρινοπάθειες.

Η Περιφέρεια ΑΜΘ στηρίζει έμπρακτα το έργο του Συλλόγου και προωθεί ενεργά την εθελοντική αιμοδοσία.

Στις 23-25 Μαΐου, στην Καβάλα, θα πραγματοποιηθεί ένα σημαντικό επιστημονικό συνέδριο, όπου ειδικοί από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα συζητήσουν τις εξελίξεις και τις νέες θεραπείες.

«Με πράξεις, όχι με λόγια, είμαστε δίπλα στους ανθρώπους που δίνουν καθημερινά τη δική τους μάχη», σημείωσε ο Περιφερειάρχης.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This