Πόλο ΝΟΑ: Με το «δεξί» μπήκε στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις

Ο Ναυταθλητικός Όμιλος Αλεξανδρούπολης έκανε ιδανικό ξεκίνημα στην Εθνική Κατηγορία Ανδρών, με μια εντυπωσιακή νίκη εκτός έδρας. Η ομάδα των Θόδωρου Τζουμάρη και Ιωάννη Πατσίδη επικράτησε στην Θεσσαλονίκη του ΑΠΚ Νεάπολης με 18-7, δείχνοντας από νωρίς ότι θα διεκδικήσει δυναμικά τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Το συγκρότημα του ΝΟΑ κυριάρχησε τόσο αμυντικά όσο και στις κρίσιμες στιγμές του αγώνα, διατηρώντας τον έλεγχο και φτάνοντας σε μια άνετη επικράτηση. Η εμφάνιση αυτή δίνει ώθηση στην ομάδα και ανεβάζει τις προσδοκίες για την πορεία της στη διοργάνωση.

Επόμενος σταθμός για τον Ναυταθλητικό Όμιλο Αλεξανδρούπολης είναι το πρώτο εντός έδρας παιχνίδι, όπου θα υποδεχθεί τον ΠΑΣ Φοίβο. Το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για το Σάββατο 7 Φεβρουαρίου στις 15:00 και η ομάδα περιμένει τον κόσμο στο κολυμβητήριο για να στηρίξει την προσπάθεια της.

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η Ελλάδα πάσχει από αυχενικό σύνδρομο – Η Τουρκία είναι μια χώρα προσκολλώμενη

του Χρήστου Κηπουρού Όταν οι μεγάλοι παίκτες (ΗΠΑ, Ινδία, Ευρώπη, Κίνα) σχεδιάζουν νέους εμπορικούς δρόμους με χάρτες και την αφήνουν...

More Articles Like This