Πόρτα σε Κύπριους ανοίγει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης

Τουριστικοί Πράκτορες και Δημοσιογράφοι γνώρισαν τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας

Σε συνέχεια της παρουσίας του Δήμου Αλεξανδρούπολης στην Κύπρο, και συγκεκριμένα στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “TAXIDI 2022” και των επαφών που πραγματοποιήθηκαν στη Λευκωσία, τουριστικοί πράκτορες (tour operators, travel agents) καθώς και δημοσιογράφοι από το μεγάλο κυπριακό κανάλι Sigma TV επισκέφτηκαν τον Δήμο Αλεξανδρούπολης στις 17-19/06/2022.

Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι εξοικείωσης με τον προορισμό «Δήμος Αλεξανδρούπολης», επισκέφτηκαν την Αλεξανδρούπολη προκειμένου να διαπιστώσουν τις δυνατότητες που προσφέρει η πόλη για city break, συνεδριακό τουρισμό, σχολικό τουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό αλλά και για την κρουαζιέρα.

Η αποστολή περιηγήθηκε στα μνημεία και τα αξιοθέατα της περιοχής, έκανε βαρκάδα στο Δέλτα του Έβρου, γεύτηκε ξεχωριστές συνταγές από την γαστρονομία της πόλης, επισκέφθηκε μουσεία και το τοπόσημο της πόλης, τον Φάρο, όπως επίσης και τις εγκαταστάσεις γνωστού ελαιοτριβείου.

- Advertisement -

Οι φιλοξενούμενοι πήραν μια γεύση από τη θρακιώτικη φιλοξενία, ήρθαν σε επαφή με τους ανθρώπους της Αλεξανδρούπολης και πραγματοποίησαν συναντήσεις εργασίας με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη τουριστικών σχέσεων μεταξύ της Αλεξανδρούπολης και της Κύπρου.

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

13 συλλήψεις για ναρκωτικά σε μία εβδομάδα στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στο πλαίσιο στοχευμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης των ναρκωτικών, συνελήφθησαν επιπλέον κατά το χρονικό διάστημα από 14...

More Articles Like This