Σταθερά στο τιμόνι του ΚΤΕΛ Έβρου ο Σταμάτης Ντούμπας

Εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου της «Υπεραστικό ΚΤΕΛ Νομού Έβρου Α.Ε.», διενεργήθηκαν το Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025, στην Αλεξανδρούπολη.

Οι μέτοχοι του ΚΤΕΛ Ν. ΕΒΡΟΥ, το οποίο ανήκει στα μεγάλα ΚΤΕΛ της χώρας, επιβεβαίωσαν για 8η συνεχή φορά την εμπιστοσύνη τους στον Σταμάτη Ντούμπα και τους συνεργάτες του.

Αναλυτικά το νέο Δ.Σ.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ: 

- Advertisement -

Ντούμπας Σταμάτης

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: 

Αρβανίτης Γεώργιος

ΜΕΛΗ:

Βασιλειάδης Αθανάσιος

Ελευθεριάδης Βασίλειος

Κεσόγλου Άγγελος

Μανδάνης Νικόλαος

Σταυρίδης Σταύρος

«Συγκοινωνιακά Νέα»

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Ο Αναστάσιος Δημοσχάκης ζητά αυστηρότερες ποινές για τις γυναικοκτονίες

Υλοποιώντας την προ ημερών δημόσια δέσμευσή του, κατά την διάρκεια της βιβλιοπαρουσίασης του νέου συγγραφικού έργου του δημοσιογράφου &...

More Articles Like This