Στα νοσοκομεία της Θράκης φορτώνουν τους μετανάστες

Για τρεις ακόμη μήνες θα καλύπτουν τις δαπάνες πρόσληψης ιατρών και νοσηλευτών, στα Κέντρα Φύλαξης Λαθρομεταναστών

NOSOKOMEIO lathrometanastis

Παρατείνεται για τρεις μήνες στη Θράκη το πρόγραμμα του ΚΕΛΠΝΟ για τους λαθρομετανάστες, το οποίο έληγε τέλος Απριλίου.

Ο Διοικητής της 4ης ΥΠΕ Μακεδονίας Θράκης κ. Θρασύβουλος Βεντούρης αλλά και τα στελέχη του ΚΕΛΠΝΟ αποδέχθηκαν την πρόταση των διοικητών των νοσοκομείων να καλύψει κάθε νοσοκομείο με δικά του έξοδα και για τρείς μήνες την πρόσληψη γιατρών και νοσηλευτριών προκειμένου να καλυφθούν τα Κέντρα Φύλαξης μέχρις ότου το ΚΕΛΠΝΟ πάρει και πάλι την έγκριση του ευρωπαϊκού προγράμματος.

- Advertisement -

Το θέμα συζητήθηκε πρόσφατα στην Κομοτηνή κατά την διάρκεια συνάντησης που πραγματοποίησε ο Διοικητής της 4ης ΥΠΕ Μακεδονίας Θράκης κ. Θρ. Βεντούρης με τους Διοικητές των νοσοκομείων.

« Οι παροχές που δίνει το πρόγραμμα είναι ουσιαστικές και θεωρώ ότι η συνέχιση του με έξοδα τα οποία θα καλυφθούν από τα νοσοκομεία θα βοηθήσει» σχολίασε στην Ε.Ρ.Α ο διοικητής του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης κ.Νίκος Ραπτόπουλος, τονίζοντας πως «υπάρχει μια μεγάλη εισροή λαθρομεταναστών και μετακίνηση άσκοπη πολλές φορές από τα κέντρα φύλαξης προς τα νοσοκομεία με αποτέλεσμα να φορτώνονται τα νοσοκομεία και να δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα.»

Στην συνάντηση συζητήθηκαν και διοικητικά θέματα όπως αυτό της έλλειψης νοσηλευτριών ,ενώ ο κ. Βεντούρης δεσμεύτηκε ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα προσληφθούν δώδεκα νοσηλεύτριες στην Μονάδα εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.

ertonline.gr

Tuesday, June 23, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This