Στην Μαρίνα Κονδύλη

Μαρίνα όμορφη, γλυκιά

είσαι το καμάρι

έχεις εσύ την ομορφιά

με Του Θεού τη Χάρη.

- Advertisement -

Διαβάζω τα γραφόμενα

στην εφημερίδα Θράκη

τα γράφεις πάντοτε σωστά

με πάθος και μεράκι.

Καυτηριάζεις πάντοτε

τα ανάποδα και τα στραβά

τόσα πολλά που γίνονται

στα μάτια μας μπροστά.

Ο Θεός να σου δίνει δύναμη

και έμπνευση να γράφεις

ίσως μπορέσεις κάποτε

στο αποτέλεσμα να φτάσεις.

Με τη δουλειά σου τη σκληρή

και με πολλές θυσίες

έφτασες στο ύψος σου

χωρίς δοσοληψίες.

Παλεύεις πια δυναμικά

σωστά και ενημερώνεις

που είναι το πιστεύω σου

τον κόσμο να ενώνεις.

Ο Έβρος και η Θράκη μας

είναι στο πλευρό σου

γιατί η εφημερίδα σου

είναι ο εαυτό σου.

Πραγματικά την πίστεψαν

στη Θράκη και στον Έβρο

και στέκει πάντα όρθια

καμαρωτή σαν δέντρο.

Εμείς πάντα το ευχόμαστε

με πολύ πολύ αγάπη

να στέκει πάντα ζωντανή

στον Έβρο και στη Θράκη.

Μπράβο Μαρίνα μπράβο

πολύ μεγάλο μπράβο

διότι είσαι Άξια

χωρίς κανένα μαύρο.

Στέλιος Ντουρανίδης

Σπήλαιο Ορεστιάδος

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This