Στις 2 Μαΐου έρχεται η Ανθοκομική Έκθεση Ορεστιάδας

Στα Γεγονότα του ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ και στον Σταύρο Παπαδόπουλο μίλησε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Δήμου Ορεστιάδας, Ευαγγελία Μπραϊκούδη, αναφορικά με την 20η Ανθοκομική Έκθεση Ορεστιάδας, καθώς και την Έκθεση Βιβλίου που πραγματοποιείται κατά το ίδιο διάστημα.

Πιο συγκεκριμένα, η κα. Μπραϊκούδη δήλωσε:

«Έρχεται η άνοιξη και μαζί της η Ανθοκομική Έκθεση Ορεστιάδας μετά το Πάσχα, συγκεκριμένα στις 2 έως 5 Μαΐου. Η Ανθοκομική Έκθεση είναι πλέον η 20η και έχει γίνει θεσμός στην πόλη μας και συνδυάζεται και με την Έκθεση Βιβλίου.

Οπότε, έχουμε εκδώσει πρόσκληση ενδιαφέροντος για όσους θέλουν να συμμετάσχουν -φορείς και σύλλογοι- για να πλαισιώσουν και το απογευματινό πρόγραμμα, καλλιτέχνες και επαγγελματίες.

- Advertisement -

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και απευθυνόμαστε σε όλους, επαγγελματίες ανθοκόμους και σε αυτούς που έχουν είδη για τους κήπους τους, να έρθουν και να εκθέσουν τα προϊόντα τους, ώστε να έχει πλήρη εικόνα ο επισκέπτης της έκθεσης.

Η Ανθοκομική Έκθεση θα λάβει χώρα στον Πευκώνα της Ορεστιάδας, για 4 ημέρες, πρωί και απόγευμα.

Η συμμετοχή είναι μεγάλη και ευελπιστούμε να υπάρχει συμμετοχή και από τις γύρω περιοχές. Προσπαθούμε να την εξελίξουμε και να την κάνουμε πόλο έλξης. Θα χαρούμε να έχουμε πολλές συμμετοχές και μεγάλη επισκεψιμότητα».

Μαρίνα Κωστοπούλου

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Δωρεάν λίπασμα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Αλεξανδρούπολης για τους αγρότες της περιοχής

Στο πλαίσιο αξιοποίησης των παραγόμενων προϊόντων της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης, η Δ.Ε.Υ.Α.Α. προχωρά στη δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για...

More Articles Like This