Στο νησί

Σε ολοκάθαρη ακρογιαλιά

Σε θάλασσα, σε βράχια,

Σ’ ένα καρδιοκαλόκαιρο

Μες στον καυτό τον ήλιο,

- Advertisement -

Στ’ αγαπημένο μου νησί,

Ο νους, το σώμα μου καταλαγιάζει,

Το μάτι μου αγναντεύει

Εκεί που ο ουρανός τελειώνει,

Βλέπω κάτασπρες όμορφες εκκλησιές,

 Σπίτια ,σοκάκια στολισμένα,

με γιασεμί ανθισμένα,

Αγνά καθάρια βλέμματα

Πρόσχαρα χαιρετάνε,

Κι όταν ο ήλιος γέρνει

Σ’ ένα βραχάκι όμορφο ψηλό,

Θα πάω να καθίσω

Την θάλασσα, τον ουρανό,

Τ’ όμορφο νησί,

Μ’ αγάπη να χαιρετίσω

Ποτέ, μα ποτέ, δεν θα το λησμονήσω.

Γεώργιος Χ. Τσαρακτσίδης

Αλεξανδρούπολη

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This