Συγχαρητήρια στον Εθνικό

erythros_stavros(150)

Το περιφερειακό τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αλεξανδρούπολης, συγχαίρει την ομάδα Βόλεϊ του Εθνικού Αλεξανδρούπολης, καθώς και τη Διοίκηση αυτού, για τη μεγαλειώδη νίκη του επί της ελβετικής ομάδας  Sonenvert  και την πρόκρισή του στην επόμενη φάση του Challenge Cup.

Συνεχίζουμε να στηρίζουμε την αξιόλογη προσπάθεια της ομάδας και ευχόμαστε  μελλοντικές επιτυχίες.

Για το Δ.Σ.

- Advertisement -

Ο Πρόεδρος του τμήματος     

Γεώργιος Κουκουράβας  

Η Γεν.Γραμματέας

Ευτυχία Ελευθεριάδου

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Το κομμένο καβάκι: Μικρές ιστορίες για τις γυναίκες της Θράκης

Από την ζωγράφο Ελένη Πεχλιβάνη - Επιμέλεια έκθεσης: Ίρις Κρητικού Προσωπικές και συλλογικές μνήμες προσφυγιάς, απώλειας και ριζών διερευνά η...

More Articles Like This