Συγχαρητήρια του Περιφερειάρχη Περιφέρειας ΑΜ-Θ στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης για την πρόκριση του στις οχτώ καλύτερες ομάδες Βόλεϊ της Ευρώπης

Pavlidhs_Petrovits_agonas

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης κ. Γιώργος Παυλίδης παρακολούθησε με τον Αντ/ρχη Έβρου κ. Δημήτρη Πέτροβιτς το νικηφόρο Ευρωπαϊκό Αγώνα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στο βόλεϊ, απέναντι στην Τσέχικη Φάτρα Ζλιν, την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015, στο γήπεδο στην Αλεξανδρούπολη.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Περιφερειάρχης δήλωσε: «Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης κέρδισε άξια την πρόκριση στις οχτώ (8) καλύτερες ομάδες βόλεϊ της Ευρώπης στο Challenge Cup και η εκπροσώπηση αυτή τιμά την Περιφέρειά μας. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τη μέχρι τώρα μεγάλη πορεία, παίκτες, προπονητές και διοίκηση. Εύχομαι οι νίκες να συνεχιστούν μέχρι την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τρόπαιου».

Από το Γραφείο Τύπου

- Advertisement -

της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This