Συγχαρητήρια του Περιφερειάρχη Περιφέρειας ΑΜ-Θ στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης για την πρόκριση του στις οχτώ καλύτερες ομάδες Βόλεϊ της Ευρώπης

Pavlidhs_Petrovits_agonas

Ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης κ. Γιώργος Παυλίδης παρακολούθησε με τον Αντ/ρχη Έβρου κ. Δημήτρη Πέτροβιτς το νικηφόρο Ευρωπαϊκό Αγώνα του Εθνικού Αλεξανδρούπολης στο βόλεϊ, απέναντι στην Τσέχικη Φάτρα Ζλιν, την Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015, στο γήπεδο στην Αλεξανδρούπολη.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Περιφερειάρχης δήλωσε: «Ο Εθνικός Αλεξανδρούπολης κέρδισε άξια την πρόκριση στις οχτώ (8) καλύτερες ομάδες βόλεϊ της Ευρώπης στο Challenge Cup και η εκπροσώπηση αυτή τιμά την Περιφέρειά μας. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες για τη μέχρι τώρα μεγάλη πορεία, παίκτες, προπονητές και διοίκηση. Εύχομαι οι νίκες να συνεχιστούν μέχρι την κατάκτηση του ευρωπαϊκού τρόπαιου».

Από το Γραφείο Τύπου

- Advertisement -

της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Μήνυμα Αρχηγού Ελληνικής Αστυνομίας για τη Διεθνή Ημέρα κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης ναρκωτικών

Η καθιέρωση της 26ης Ιουνίου από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών, ως Διεθνούς Ημέρας κατά της παράνομης χρήσης και διακίνησης...

More Articles Like This