Συμβολική δεντροφύτευση στην Παλαγία

Από μαθητές του 7ου Λυκείου Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης – Μήνυμα στήριξης

Μαθητές του 7ου Γενικού Λυκείου Καλαμαριάς, συνοδεία των εκπαιδευτικών τους, πραγματοποίησαν εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη και έγιναν παράδειγμα προς μίμηση.

Προχώρησαν σε μία συμβολική κίνηση, μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού της Παλαγίας,

φυτεύοντας δεντράκια έξω από το Δημοτικό Σχολείο της Παλαγίας, το οποίο υπέστη καταστροφές από την πυρκαγιά του Αυγούστου.

- Advertisement -

Οι μαθητές και οι καθηγητές τους είδαν από κοντά την καμένη γη που άφησε πίσω της, η μεγάλη πυρκαγιά του περασμένου Αυγούστου, που έπληξε και την Παλαγία, καίγοντας την φύση.

Άπαντες θέλησαν με τον τρόπο αυτό, να στείλουν το δικό τους μήνυμα συμπαράστασης, στήριξης, αλλά και πως όλοι μαζί μπορούμε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες.

Εμείς συγχαίρουμε τους μαθητές και τους ευχαριστούμε!

Η δράση είχε την υποστήριξη της Υπηρεσίας Πρασίνου του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Μ.-Χ. Σ.

Sunday, June 28, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This