Σωστή διαχείριση και πλήρη αξιοποίηση του φράγματος Ιασίου ζητά η παράταξη της «Επανεκκίνησης» στον δήμο Μαρωνείας-Σαπών

Μετά από επίσκεψη που πραγματοποίησε στη λίμνη Κιζαρίου του φράγματος Ιασίου αντιπροσωπεία του συνδυασμού Επανεκκίνηση στο δήμο Μαρωνείας-Σαπών, με τον επικεφαλής της παράταξης κ. Ντίνο Χαριτόπουλο και τον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας κ. Νίκο Καλλιανίδη και με αφορμή την κατάδυση του σταυρού στα νερά της λίμνης, κάτι που καθιερώθηκε από το έτος 2023, διαπιστώθηκε μεταξύ άλλων ότι η στάθμη του νερού έχει πέσει πολύ περισσότερο από τα κανονικά και προβλεπόμενα επίπεδα για την εποχή.

Η παράταξη ζητά από τους αρμόδιους τοπικά, περιφερειακά και κεντρικά να γίνεται σωστός προγραμματισμός και λελογισμένη διαχείριση του νερού, ειδικά κατά τους θερινούς μήνες, αναγνωρίζονται τα προβλήματα λειψυδρείας και την χρήση του για λόγους εκτάκτων αναγκών.

Είναι όμως σίγουρο ότι με σωστή διαχείριση και σωστό προγραμματισμό θα αποτραπούν οι όποιες συνέπειες και δεν θα κινδυνεύσει το φράγμα, αλλά και ολόκληρο το οικοσύστημα εντός και γύρω από αυτό.

Παράλληλα, τονίζεται ότι βασικός στόχος πρέπει να παραμείνει η ολοκλήρωση των αρδευτικών έργων του φράγματος κάτι που θα συμβάλλει στη αύξηση του αγροτικού εισοδήματος και στην περαιτέρω αναβάθμιση της περιοχής, ενώ δεν θα πρέπει να εγκαταλειφθεί ως επιδίωξη και η μετατροπή του και σε υδρευτικό, κάτι που θα λύσει μακροπρόθεσμα οριστικά το πρόβλημα υδροδότησης των Σαπών, καθώς και άλλων οικισμών.

- Advertisement -

«Επανεκκίνηση» Δήμου Μαρωνείας-Σαπών

Ντίνος Χαριτόπουλος

Saturday, June 27, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

200 βιβλία «ταξίδεψαν» στην Κίρκη: Μια πράξη αλληλεγγύης μετά τις στάχτες

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Διονύσου Αττικής προχώρησε στη δωρεά, στέλνοντας μήνυμα ελπίδας και πολιτισμού - Ουδέν νεότερον ακόμα για τις αποζημιώσεις για τα καμένα...

More Articles Like This