Από το Δ’ Σώμα Στρατού ανακοινώνεται ότι, την Παρασκευή 27 Μαΐου 2016 και ώρα 10:30 στο χ. ΩΡΑΙΟ της Ορεινής Ξάνθης, θα πραγματοποιηθεί τελετή για να τιμηθούν οι πεσόντες Έλληνες Μουσουλμάνοι κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου.
Ελληνοτουρκική φωτογραφική έκθεση ανοίγει στην Αλεξανδρούπολη
Η έκθεση φωτογραφίας «Αντικριστά Βλέμματα» αποτελεί μέρος ενός κοινού φωτογραφικού έργου Ελλάδας και Τουρκίας, που γεννήθηκε μέσα...