Απαράδεκτη κατάσταση επικρατεί με τους συμβασιούχους – Η Μαρία που δεν έχει όνομα…

Η ιστορία είναι παλιά και γνώριμη. Δημόσιοι υπάλληλοι που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους και δεν αγχώνονται για τις επιπτώσεις της συμπεριφοράς τους, αφού δεν υπάρχει καμιά επίπληξη ή τιμωρία.
Όμως, τα τελευταία χρόνια, η κατάσταση θα μπορούσαμε να πούμε πως έχει ξεφύγει, ειδικά με τους συμβασιούχους ορισμένου χρόνου (τα λεγόμενα 8μηνα ή αλλιώς ΣΟΧ).
Αγόρια και κοπέλες λοιπόν, προσλαμβάνονται για ένα 8μηνο σε κάποια υπηρεσία και ανάθεμα αν μαθαίνουν ποτέ το αντικείμενο.
Όπως μας έχουν εκμυστηρευτεί μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι, ο μπελάς για να εκπαιδευτούν τα άτομα αυτά είναι μεγάλος και ταυτόχρονα, το αποτέλεσμα μηδαμινό.
Κι αυτό γιατί μέχρι να μάθουν την δουλειά, στο μεταξύ… φεύγουν, επειδή τελειώνει ο χρόνος της σύμβασής τους!
Βέβαια, αν τους ρωτήσει ένας πολίτης για κάτι που τους αφορά, η μόνιμη επωδός είναι «δεν ξέρω». Και τελειώνει η ιστορία.
Το πιο τραγικό βέβαια είναι όταν επικοινωνεί κάποιος τηλεφωνικά μαζί τους (μπας και εξυπηρετηθεί) και τους ρωτά το επώνυμό τους για να ξέρει με ποιον μιλά, αυτοί… αρνούνται να το πουν!
Θα αναφέρουμε τώρα ένα συγκεκριμένο περιστατικό, που αφορά την τηλεόραση ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ.
Επικοινωνήσαμε λοιπόν με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης στην Κομοτηνή, για την εξόφληση ενός τιμολογίου, και η απάντηση της κυρίας ήταν: «Με λένε Μαρία, επώνυμο δεν δίνω. Κλείστε τώρα το τηλέφωνο»! Μιλάμε για απίστευτο θράσος και αγένεια!
Καταλαβαίνετε βεβαίως, την «καλή» συμπεριφορά της κας. Μαρίας, η οποία κανονικά θέλει καταγγελία, σχετικά με τον απαράδεκτο τρόπο εξυπηρέτησης.
Ντροπή! Ντροπή, γιατί όλοι αυτοί (μόνιμοι και συμβασιούχοι) πληρώνονται από εμάς τους πολίτες, που απαιτούμε τουλάχιστον μια αξιοπρεπή συμπεριφορά, κατά την διεκπεραίωση των υποθέσεών μας.
Και ντροπή και για τους ανωτέρους όλων αυτών των υπαλλήλων, που δεν παίρνουν χαμπάρι τι συμβαίνει ή ακόμα κι αν πάρουν, δεν κάνουν τίποτα…
Μ.Κ.