Υψώνουμε την Γαλανόλευκη σε κάθε σπίτι και μπαλκόνι

Δωρεάν Σημαίες χορηγεί στους δημότες ο Δήμος Αλεξανδρούπολης, για να κυματίζουν, όχι μόνο σήμερα

Τιμούμε τους ήρωες του Έπους του ’40 υψώνοντας τη γαλανόλευκη σε κάθε σπίτι, σε κάθε μπαλκόνι. 

Χρέος μας να τιμήσουμε εκείνους που αγωνίστηκαν και θυσιάστηκαν για να ζούμε ελεύθεροι Σήμερα. 

Ως ελάχιστο φόρο τιμής υψώνουμε τη Σημαία μας φροντίζοντας να κυματίσει ψηλά!

- Advertisement -

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης είναι σε θέση να προμηθεύσει με ελληνικές σημαίες όσους από τους συνδημότες μας δε διαθέτουν και δεν έχουν τη δυνατότητα να τις προμηθευτούν, ώστε αυτές να κυματίζουν ανήμερα, και όχι μόνο, της Εθνικής Εορτής στα μπαλκόνια των σπιτιών τους. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν ηλεκτρονικά το ενδιαφέρον τους και θα ειδοποιηθούν άμεσα από το Γραφείο Δημοσίων Σχέσεων του Δήμου Αλεξανδρούπολης για τον τρόπο παραλαβής. 

Χρόνια πολλά!

Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Σε ισχύ το νέο πρόγραμμα απολύμανσης οχημάτων στην Π.Ε. Έβρου

Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ενημερώνει για το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης...

More Articles Like This