Φεύγουν οι ημιυπόγειοι κάδοι από την παραλιακή

Συνεχίζονται τα έργα ανάπλασης του πρασίνου στην Λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου, από τα συνεργεία του Δήμου

Συνεχίζονται τα έργα ανάπλασης του πρασίνου και των πεζοδρομίων στην παραλιακή λεωφόρο Βασιλέως Αλεξάνδρου, στην Αλεξανδρούπολη. 

Τα συνεργεία του Δήμου δουλεύουν ασταμάτητα, καθώς μετά την άρση των μέτρων απαγόρευσης της κυκλοφορίας, και με σύμμαχο τον καλό καιρό, οι πολίτες έχουν ήδη αρχίσει τις βόλτες στην παραλιακή λεωφόρο, η οποία πρέπει να είναι έτοιμη για το καλοκαίρι. 

Μεταξύ των παρεμβάσεων στο χώρο, είναι και η απομάκρυνση των ημιυπόγειων κάδων απορριμμάτων.

- Advertisement -

Οι ημιυπόγειοι κάδοι είναι αρκετά δύσχρηστοι για τους πολίτες, ενώ η αποκομιδή των απορριμμάτων από αυτούς όπως και ο καθαρισμός τους είναι πολύ δύσκολος.

Μάλιστα, στις πιο πολλές περιπτώσεις οι κάδοι είναι τοποθετημένοι σε λάθος σημεία. 

Το ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ και η εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» έχουν πολλάκις αναδείξει το θέμα και είχαν επισημάνει τόσο τη δυσκολία αποκομιδής των απορριμμάτων, όσο και την τοποθέτησή τους σε σημεία που δεν αρμόζουν με την αισθητική του χώρου, όπως για παράδειγμα λίγα μέτρα από το πανέμορφο άγαλμα της Νίκης της Σαμοθράκης, έξω από το Νομαρχείο της πόλης. 

Οι συγκεκριμένοι κάδοι έχουν πλέον αφαιρεθεί και στον χώρο θα φυτευτεί εκ νέου γκαζόν. 

Τώρα, είναι στο χέρι όλων μας, να διατηρήσουμε τους χώρους αυτούς καθαρούς, για να μπορούμε όλοι μας να τους απολαύσουμε φέτος το καλοκαίρι.

Νίκος Τσακιρόπουλος

Wednesday, June 24, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Δωρεάν λίπασμα από τον Βιολογικό Καθαρισμό Αλεξανδρούπολης για τους αγρότες της περιοχής

Στο πλαίσιο αξιοποίησης των παραγόμενων προϊόντων της Εγκατάστασης Επεξεργασίας Λυμάτων Αλεξανδρούπολης, η Δ.Ε.Υ.Α.Α. προχωρά στη δωρεάν διάθεση επεξεργασμένης ιλύος για...

More Articles Like This