17 άτομα με κορονοϊό στο Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης

Βαρύ φορτίο στις πλάτες του Ιατρικού και Νοσηλευτικού προσωπικού της Μονάδος COVID-19

Toβαρύ φορτίο του COVID-19, στην περιοχή της Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης, το σηκώανει το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης.

Πιο συγκεκριμένα, τρείς νέες εισαγωγές καταγράφηκαν προχθές, στο Νοσοκομείο Αναφοράς της Αλεξανδρούπολης, ενώ δόθηκε και ένα εξιτήριο το 68ο από την αρχή της πανδημίας σε έναν άνδρα 71 ετών από την Οργάνη Ροδόπης, ο οποίος τις τελευταίες δέκα ημέρες νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο.

Σύμφωνα με την ert.gr, οι νέες εισαγωγές αφορούν:

- Advertisement -
  • μια 47χρόνη από τον Εχίνο και μια 78χρονη από την Δράμα 
  • ένα 84χρονο από την Προσοτσάνη Δράμας.

Χτες στο Νοσοκομείο νοσηλεύονταν 17 άτομα. Από αυτά:

  • 4 στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων
  • 1 στην ΜΕΘ και
  • 12 στη Μονάδα Covid-19
Monday, June 22, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Αλεξανδρούπολη: Fake news η είδηση για δάγκωμα από λαγοκέφαλο στην παραλία Δελφίνι

Ο ναυαγοσώστης της παραλίας και εργαζόμενοι διαψεύδουν τις φήμες - Τι να κάνετε αν δαγκωθείτε από το ψάρι Τις τελευταίες...

More Articles Like This