2 νέες γιατροί στο Κέντρο Υγείας Σαμοθράκης

Δύο νέες ιατρούς που θα κάνουν το αγροτικό τους, απέκτησε το Κέντρο Υγείας Σαμοθράκης. Σε ανακοίνωση του Κέντρου Υγείας του νησιού, γίνεται καλωσόρισμα των γιατρών και επισημαίνεται ότι το προσωπικό του Κέντρου Υγείας είναι εκεί για να τις υποστηρίξει σε κάθε βήμα της πορείας τους.

«Στο Κέντρο Υγείας θα αποκτήσουν την απαιτούμενη εμπειρία για να υποστηρίξουν και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, με στόχο όχι μόνο να βοηθήσουν στη συνέχιση της εύρυθμης λειτουργίας του Κέντρου Υγείας μας, αλλά και να αποκτήσουν εκείνα τα πολύτιμα εχέγγυα που θα διασφαλίσουν την επιτυχημένη μελλοντική τους σταδιοδρομία, στον κλάδο της υγείας», αναφέρεται αναλυτικά στην ανακοίνωση.

Thursday, June 25, 2026
spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

ΝΟ ΑλεξανδρούποληςΠόλο: Με θετικό πρόσημο και πολύτιμες εμπειρίες ολοκληρώθηκαν οι υποχρεώσεις της Κ16

Με απολογισμό δύο νίκες και μία ήττα στη Bronze League, έπεσε η αυλαία των φετινών αγωνιστικών υποχρεώσεων για τα...

More Articles Like This