9.4 C
Alexandroupoli
Σάββατο, 16 Ιανουαρίου, 2021

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ “ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ” Ν/Σ

Πληθώρα νόμων υπάρχουν στην “φαρέτρα” της Ελληνικής Δικαιοσύνης – Μήπως επιδιώκεται “αυτεπάγγελτα” η σιωπή για την μετατροπή της Ελλάδος σε μια… “πολυπολιτισμική” κοινωνία;

venizelos-kouvelis metanastes_astinomia_kentro_skoupa_aftodioikisi

«Σε ότι αφορά την Ελλάδα, θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι διαθέτει ποινική νομοθεσία πρόληψης και καταστολής ρατσιστικών αδικημάτων και έχει κυρώσει τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών του 1966 για την εξάλειψη κάθε μορφής ρατσιστικών διακρίσεων».

Αυτά ακριβώς είχε πει ο  Γ.Α Παπανδρέου, ως Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών, στο Διεθνές Συνέδριο  «Μετανάστες, Ρατσισμός και Ξενοφοβία» που έγινε, το Μάιο του 1997, στην Αθήνα.

- Advertisement -

Τα λόγια αυτά, ήταν πέρα για πέρα αληθινά γιατί πράγματι:

Το 1966 υπογράφηκε, στη Νέα Υόρκη, η Διεθνής Σύμβαση «Για την κατάργηση πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων»

Το 1970, η Ελλάδα, την επικύρωσε με το Ν.Δ  494/70.

Το 1979, η Ελλάδα, υλοποίησε τη Διεθνή Σύμβαση με το Ν. 927/79,  χαρακτηρίζοντας ποινικό αδίκημα ( διωκόμενο κατ’ έγκληση ) τις πράξεις  ή  ενέργειες που αποσκοπούσαν σε φυλετικές διακρίσεις, τιμωρούμενες με φυλάκιση μέχρι δυο ετών.

Το  1984, με το  Ν.1419/1984 «Τροποποίηση διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.» και συγκεκριμένα το άρθρο 24, προστέθηκε στο Ν. 927/79 και η περίπτωση του θρησκεύματος.

Σήμερα (2013), η  Δ.Σ του 1966 « Για την κατάργηση πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων » εξακολουθεί και ισχύει χωρίς καμία τροποποίηση.

Επιπλέον, για να διασφαλιστεί η εφαρμογή της «αρχής της ίσης μεταχείρισης».

Μετά το 1997, προστεθήκαν στην ελληνική «νομική φαρέτρα» και τα ακόλουθα  νομοθετήματα:

Ν. 3304/2005 «Εφαρμογή της αρχής της ίσης μεταχείρισης ανεξάρτητα φυλετικής, εθνικής καταγωγής, θρησκευτικών ή άλλων πεποιθήσεων, αναπηρίας, ηλικίας  ή  γενετήσιου προσανατολισμού».

Με το νόμο αυτό, εναρμονίστηκε η ελληνική νομοθεσία στις Κοινοτικές Οδηγίες 2000/43/ΕΚ και 200/78/ ΕΚ.

Ν. 3719/2008 «Μεταρρυθμίσεις για την οικογένεια, το παιδί, την κοινωνία και άλλες διατάξεις».

Με το άρθρο 23, προστέθηκε στον Ποινικό Κώδικα (άρθρο 79) εδάφιο το οποίο αναφέρει «Η τέλεση της πράξης από μίσος εθνικό, φυλετικό, θρησκευτικό ή μίσος λόγω διαφορετικού γενετήσιου προσανατολισμού κατά του παθόντος συνιστά επιβαρυντική περίπτωση».

Τι άλλαξε όμως, δεκαέξι χρόνια μετά, και η τρικομματική  Κυβέρνηση, καταπιάνεται να θεσπίσει ένα νέο νομικό πλαίσιο με  το οποίο θα διώκεται αυτεπάγγελτα  και με φυλάκιση τουλάχιστον 6 μηνών και χρηματική ποινή από 5.000 έως 20.000 ευρώ, για όποιον δημόσια, προφορικά ή διά του Τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, παροτρύνει, προκαλεί ή διεγείρει, σε βιαιοπραγίες ή μίσος κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, τον γενετήσιο προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλων;

Μήπως στο νομοσχέδιο αυτό, κρύβεται η προσπάθεια φίμωσης, εκφοβισμού, και ποινικής δίωξης όσων ελεύθερων ατομικών ή συλλογικών  φωνών στην Ελλάδα, αρνούνται να υποταχτούν στο ισοπεδωτικό άρμα της εσωτερικής τρόικας που καθοδηγείται από την εξωτερική;

Μήπως με το νομοσχέδιο αυτό, θεσπίζεται η ποινική και διοικητική ευθύνη ακόμη και νομικών προσώπων όταν εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο σε εκδηλώσεις για το μεταναστευτικό, το ρατσισμό και την ξενοφοβία;

Μήπως οι κυβερνώντες  βλέπουν να χάνεται το παιχνίδι της μονομερούς ενημέρωσης του ελληνικού λαού, από τα πανελλήνιας εμβέλειας  ΜΜΕ, και να στρέφεται στις  ανεξάρτητες πηγές ενημέρωσης όπως τα τοπικά  ΜΜΕ, ιστολόγια, εφημερίδες και περιοδικά, τα οποία δίνουν αγώνα παρουσιάζοντας καταστάσεις που σκοπίμως αποκρύπτονται από τα άλλα;

Μήπως επιδιώκεται «αυτεπάγγελτα» η μετατροπή  της ελληνικής κοινωνίας  σε μια  πολυπολιτισμική  κοινωνία;

Μήπως οι κυβερνώντες, βρήκαν τον τρόπο να μας αποπροσανατολίσουν από άλλα πιο καυτά προβλήματα που μας απασχολούν ως κοινωνία ;

Μήπως οι κυβερνώντες, ανοίγουν  την πόρτα  μιας ατέρμονης συζήτησης όχι για πράξεις αλλά για θεωρίες, όπως  τον ορισμό π.χ. της γενοκτονίας ή των εγκλημάτων πολέμου, ορισμοί που και η επιστημονική κοινότητα συζητά χωρίς να έχει καταλήξει οριστικά;

Μήπως οδηγούν την κοινωνία μας σε σύγκρουση για μικροπολιτικούς εσωτερικούς λόγους;

Παπανικολόπουλος Νικόλαος

Υποναύαρχος  ΛΣ (εα)

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Latest News

Αγώνας δρόμου VIRTUAL σε ζευγάρια

Το Δίκτυο Ορφέας με την υποστήριξη του ΔΡΟΜΕΑ ΘΡΑΚΗΣ και την ΝΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ διοργανώνουν το «COUPLES THRACE RUN» 1- ΤΡΟΠΟΣ:...

More Articles Like This