Οι Έλληνες όμως πότε θα μάθουν να ομιλούν και να γράφουν σωστά τα Ελληνικά; – Η ανάλυση της έννοιας ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ, που δεν μπορεί να αποδοθεί σε μη Έλληνες το γένος
Στην χώρα μας οι νόμιμοι και παράνομοι μετανάστες, έχουν ξεπεράσει ήδη, τον αριθμό των δύο (2) εκατομμυρίων ψυχών.
Στην Ελλάδα οι περισσότεροι απ’ αυτούς, ήλθαν με το “έτσι θέλω” ακάλεστοι και απροετοίμαστοι, χωρίς ίχνος γνώσης, της ελληνική γλώσσας.
Τώρα όμως τους δίνεται η ευκαιρία να μάθουν όχι μόνον την ελληνική γλώσσα αλλά και την ελληνική ιστορία και τον ελληνικό πολιτισμό.
Και ίσως έτσι συγκρίνοντας άθελά τους τον δικό τους πολιτισμό, να αισθανθούν μεγαλύτερο σεβασμό προς την χώρα που τους φιλοξενεί.
Η εκμάθηση των ελληνικών γίνεται με το πρόγραμμα “Οδυσσέας”.
Το έργο «Οδυσσέας» του Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης που εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση» του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ελληνικό Δημόσιο πραγματοποιεί δωρεάν μαθήματα ελληνικής γλώσσας σε όλο τον Νόμο Έβρου.
Μπορούν να συμμετέχουν μετανάστες ανεξαρτήτως καταγωγής, από την ηλικία των 16 ετών κι άνω.
Αιτήσεις :
Κιουτσούκη Βασιλική, Υπεύθυνη Εκπαίδευσης Ν. Έβρου, κινητό 6976521328
– Τμήμα Αλλοδαπών και Μετανάστευσης, τηλ. 2551084792, Νέα Χιλή, Αλεξανδρούπολη
– Κ.Ε.Π. Διδυμοτείχου
– Σ.Δ.Ε. Ορεστιάδας, τηλ. 2552022224, Ευριπίδου – Ζίγκμπουργκ & Μ. Μπότσαρη (πρώην Στρατόπεδο Σταθάτου), Ορεστιάδα
***
Σημείωση Ε.Θ.
Αυτά τα οφελήματα για τους μετανάστες που βρίσκονται στην χώρα μας.
Για τους Έλληνες όμως, πότε θα εφαρμοσθεί κάποιο πρόγραμμα για να μάθουν να ομιλούν και να γράφουν σωστά τα Ελληνικά;
Γιατί δεν είναι μόνον ο απλός λαός που δεν μπόρεσε ίσως να μάθει γράμματα.
Είναι και οι υποτίθεται “μορφωμένοι” μεγαλοδημοσιογράφοι των Αθηναϊκών καναλιών που κατακρεουργούν την Ελληνική γλώσσα, υποπίπτοντας σε δεινούς βαρβαρισμούς.
Όπως π.χ. για το Νόμο της Ιθαγένειας.
Η λέξη ιθαγένεια είναι σύνθετος, από τις λέξεις ιθύς (ευθύς – ίσιος) και γένος.
Δηλαδή ιθαγενείς είναι ο Έλληνας από πάππου προς πάππου.
Ιθαγενείς δεν μπορεί αν γίνει π.χ. ο Γιαπωνέζος. Γιατί δεν έχει καμμία σχέση με το ελληνικών γένος.
Μπορεί όμως να λάβει την Ελληνική ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ.
Καταλαβαίνεται την διαφορά.
Όταν λοιπόν πολιτικοί και δημοσιογράφοι και καθηγητές Πανεπιστημίου μιλούν στα κανάλια, περί απονομής της ιθαγένειας, αντιλαμβάνεσθε την αναγκαιότητα των μαθημάτων Ελληνικής Γλώσσας και γα τους Έλληνες.
Σ.Κ.