Για ποιά Σιδηροδρομική Εγνατία μπορούμε να μιλούμε ακόμα; – Καταδικασμένο σε μαρασμό το λιμάνι μας – Όλες οι εμπορευματικές μεταφορές από Ρουμανία – Βουλγαρία θα κατευθύνονται τώρα στον γίγαντα “ASYAPORT”
Είδηση – βόμβα, χαρακτήρισαν πολλοί αναγνώστες μας, το χθεσινό δημοσίευμα της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ για το μεγάλο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων ASYAPORT, στο λιμάνι της Ραιδεστού.
Το Σταθμό αυτό που είχε αρχίσει να κτίζεται από το 2009, και που θα είναι έτοιμος να τεθεί σε πλήρη λειτουργία σε ένα χρόνο από σήμερα, τον πήραμε χαμπάρι, μόλις προχθές, με το σημείωμα που μας έστειλε ο εκλεκτός συνεργάτης της εφημερίδος μας, Υποναύαρχος ε.α. του Λιμενικού Σώματος κ. Νίκος Παπανικολόπουλος.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Εμπορευματικός Σταθμός ASYAPORT που θα είναι το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου, έχει ήδη εξασφαλίσει συμβόλαια με παγκόσμιες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς το λιμάνι του Πειραιώς και κατ’ επέκτασιν προς το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, που βγαίνει ήδη “εκτός παιχνιδιού”.
Η Ραιδεστός κυριολεκτικά “σβήνει” το λιμάνι μας.
Το οποίο σαν της “Άρτας το γεφύρι” το κτίζουμε από το 1935 και ακόμα να τελειώσει.
Αλλά από σχέδια και …. “οράματα” των πολιτικών μας, από παχιά λόγια και υποσχέσεις, πάμε πολύ καλά.
Στα έργα υστερούμε.
Μας λέγανε λοιπόν πως το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, που βρίσκεται σε κομβικό σημείο και με την λειτουργία της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα μπορούσε να σταθεί ανταγωνιστικά προς τα υψηλά τέλη διέλευσης των Στενών του Ελλήσποντου και τις σημειούμενες καθυστερήσεις, για τις μεταφορές των χωρών του Εύξεινου Πόντου.
Η σκέψη ήταν σωστή, μόνο που αργήσαμε στην υλοποίησή της, γι’ αυτό και η Τουρκία μας ξεπέρασε στην στροφή.
Γιατί εδώ δεν καταλάβαμε ποτέ, τον πλούτο που μπορεί να φέρει στον τόπο μας το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.
Που όπως γράφουμε τόσα χρόνια, μπορεί να ταΐσει τον μισό πληθυσμό της πόλης.
Καταγράψτε λοιπόν τις παρατηρήσεις ανθρώπων που γνωρίζουν πολύ καλά το θέμα, και θα καταλάβετε αμέσως γιατί η Σιδηροδρομική Εγνατία (που εγκρίθηκε μάλιστα ως σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης) βρίσκει απέναντί της το λιμάνι ASYAPORT της Ραιδεστού.
Η Ραιδεστός βρίσκεται στο μέσον της αποστάσεως Αλεξανδρούπολης – Κωνσταντινούπολης.
Σε μικρή απόσταση βρίσκεται η Αδριανούπολη που συνδέεται μέσω μεγάλου αυτοκινητόδρομου με την Βουλγαρία.
Για ποιό λόγο λοιπόν θα προτιμήσει κανείς την Αλεξανδρούπολη;
Γιατί να περιμένει, πότε θα γίνει, η ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού Δικτύου του Έβρου προς Βουλγαρία;
Όπως γράψαμε και χθες ο Πειραιάς ήδη τρέμει από τον ανταγωνιστικό Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων που δημιουργεί η Τουρκία.
Και όσον αφορά την Αλεξανδρούπολη, την πόλη των ΧΑΜΕΝΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ, που οι αιρετοί της άρχοντες αρνούνται πεισματικά κάθε επένδυση, λέγοντας “ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ” ας ετοιμασθεί να υποστεί τις επερχόμενες συνέπειες.
Και είναι καιρός πια να αναζητηθούν ευθύνες από τους ανθρώπους που κρατούν στα χέρια τους, τις τύχες του τόπου μας.
Αρκετά κράτησε η κοροϊδία.
Σ.Κ.