Home / Κοινωνια / ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΥΣΑ;

ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΠΟΥΣΑ;

Δεν μας ενδιαφέρει το δρομολόγιο που σχεδιάζεται στο Βόρειο Αιγαίο, που θα ενώνει τον Πειραιά με Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Καβάλα;

 epivivasi_ploio EPIVATES_PLOIOU.5

Προσπάθειες για την επιδότηση γραμμής που θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς, Χίος, Μυτιλήνη, Λήμνος, Καβάλα καταβάλλει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες των νησιών του Βορείου Αιγαίου.

Σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποίησε στη Βουλή ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, με τους βουλευτές των νησιών του Βορείου Αιγαίου, η ηγεσία του ΥΝΑ επεσήμανε, σύμφωνα με πληροφορίες, ότι αναζητεί τρόπους για την επιδότηση της συγκεκριμένης γραμμής, η οποία θα εκτελεί δρομολόγια τρεις φορές την εβδομάδα.

Επίσης, ο κ. Βαρβιτσιώτης φέρεται να ενημέρωσε τους βουλευτές ότι πραγματοποιούνται διαβουλεύσεις προκειμένου να υπάρξει τουλάχιστον ένα ακόμη εβδομαδιαίο δρομολόγιο προς τη Χίο και τη Μυτιλήνη (αυτή τη στιγμή εκτελούνται τρία την εβδομάδα).

Ο κ. Βαρβιτσιώτης δήλωσε επίσης θετικός στο να αλλάξει η σειρά προορισμού της επιδοτούμενης γραμμής Λαύριο, Ψαρρά, Μεστά Χίου προκειμένου να προσεγγίσει το πλοίο πρώτα τη Χίο.

Υπενθυμίζεται ότι τόσο οι βουλευτές όσο και οι φορείς του βορείου Αιγαίου έχουν εκφράσει την αγωνία τους για την εξυπηρέτηση των αναγκών της περιοχής λόγω της αιφνιδιαστικής αποδρομολόγησης πλοίου για συντήρηση.

Στη συνάντηση ετέθη, επίσης, το ζήτημα της ανάληψης πρωτοβουλίας για τη μείωση του κόστους των καυσίμων των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Επίσης, ζητήθηκε να τροποποιηθεί το νομικό πλαίσιο ώστε να αντικαθίστανται υποχρεωτικά τα πλοία που τίθενται σε ακινησία.

Στη σύσκεψη με τον ΥΕΝ, που πραγματοποιήθηκε κατόπιν πρωτοβουλίας του βουλευτή Χίου του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Τριαντάφυλλου, συμμετείχαν επίσης οι βουλευτές Κ. Μουσουρούλης (Χίος, ΝΔ), Παύλος Βογιατζής (Λέσβος, ΝΔ), Γιάννης Ζερδελής (Λέσβος, ΣΥΡΙΖΑ), Νίκος Σηφουνάκης (Λέσβος, ΠΑΣΟΚ), Αγνή Καλογερή (Σάμος, ΣΥΡΙΖΑ), ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, Θοδωρής Δρίτσας, και ο περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Νάσος Γιακαλής.

***

Σημείωση Ε.Θ.

Τα παραπάνω αναφέρονται σε ρεπορτάζ της “Ναυτεμπορικής” και το άμεσο ερώτημα που τίθεται είναι το εξής:

Γιατί η Αλεξανδρούπολη ήταν και πάλι απούσα από την συνάντηση στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας;

Γιατί στον σχεδιασμό που ετοιμάζεται για την επιδότηση της άγονης Γραμμής στο Βόρειο Αιγαίο, υπάρχει η Καβάλα και όχι η Αλεξανδρούπολη;

Οι αιρετοί μας Άρχοντες και οι άλλοι τοπικοί παράγοντες, πάλι ήταν ανενημέρωτοι;

Πάλι δηλαδή θα μείνουμε “εκτός Νυμφώνος”;

Τα ερωτήματα πολλά, για τα οποία είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα υπάρξει από κανέναν κάποια πειστική απάντηση.

Κατά τα άλλα θέλουμε να ζωντανέψουμε το Λιμάνι μας.

Πώς; Μόνο με τα λόγια;

Σ.Κ.