Στον αέρα το σχέδιο ηλεκτροκίνησης των σιδηροδρόμων από τον Στρυμόνα μέχρι το Ορμένιο – Τα 300 εκατ. ευρώ πηγαίνουν για διάνοιξη τούνελ στην… Πελοπόννησο – Να κινητοποιηθούν όλοι οι αιρετοί μας άρχοντες – Τα σιδηροδρομικά “Δαρδανέλια” που θα δώσουν ανάπτυξη στον τόπο μας, δεν πρέπει να εγκαταλειφθούν
Έχουμε χαρακτηρίσει σε πάμπολλα δημοσιεύματά μας τον Έβρο, ως τον “τόπο των χαμένων ευκαιριών”.
Και σ’ αυτό τον χαρακτηρισμό γυρίζουμε ξανά, μετά τις πληροφορίες (τις δυσάρεστες πληροφορίες), όσον αφορά ένα κεφαλαιώδες ζήτημα για την περαιτέρω ανάπτυξη του τόπου μας, που θα είχε εκτός των άλλων και την ανάδειξη του λιμένος της Αλεξανδρούπολης σε σπουδαίο διαμετακομιστικό κέντρο.
Ο λόγος για την ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου, που περιχαρείς είχαμε παρουσιάσει μέσα από δημοσιεύματα της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ τον περασμένο χρόνο, σύμφωνα με τα οποία το δίκτυο του ΟΣΕ από Στρυμόνα μέχρι το Ορμένιο, θα επέτρεπε την ηλεκτροκίνηση των σιδηροδρόμων.
Μ’ αυτό τον τρόπο, τα πάσης φύσεως εμπορεύματα θα μπορούσαν να διακινηθούν από Θεσσαλονίκη προς Αλεξανδρούπολη και στη συνέχεια προς Βουλγαρία και στα λιμάνια της Βάρνας και του Μπουργκάς.
Με κάθε λεπτομέρεια είχαμε παρουσιάσει το όλο σχέδιο, περιγράφοντας και τα οφέλη για την οικονομία του τόπου μας, αφού θα αποκτούσε πλέον την “Σιδηροδρομική Εγνατία” που θα ένωνε το Αιγαίο με την Μαύρη Θάλασσα.
Οι εξελίξεις όμως των πραγμάτων, δεν έγιναν κατά τις επιθυμίες και τα οράματα των Ακριτών του Ν. Έβρου, αλλά κατά τις αντιλήψεις συμφερόντων άλλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ και όπως απεκάλυψε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Αθαν. Ζηλιασκόπουλος, και μάλιστα δημοσίως σε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξ/πολης, το έργο της ηλεκτροκίνησης από Στρυμόνα μέχρι Ορμένιο δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί.
Και αυτό γιατί μας πρόλαβαν άλλοι.
Γιατί τα 300 περίπου εκατομμύρια ευρώ που θα χρηματοδοτούσαν μέσω του ΕΣΠΑ το έργο της ηλεκτροκίνησης, έφυγαν από την Ανατ. Μακεδονία-Θράκη, για να πάνε στην… Πελοπόννησο.
Όπου αποφασίσθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση να διατεθούν για την διάνοιξη σήραγγας στην γραμμή Αθηνών-Πατρών, διάνοιξη που κατά τον κ. Ζηλιακσόπουλο, το κέρδος χρόνου της συνολικής διαδρομής, θα είναι μόλις 3,5 λεπτά της ώρας λιγότερα.
Να μιλήσουμε πάλι για μυωπική πολιτική των Κυβερνώντων;
Να μιλήσουμε πάλι για παραγκωνισμό της Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης;
Να μιλήσουμε για εγκατάλειψη του Έβρου, όπου ουσιαστικά εδώ παίζεται το παιχνίδι με τα Σιδηροδρομικά Δαρδανέλια;
Για το θέμα χωρούν άπειροι μειωτικοί χαρακτηρισμοί.
Αλλά δεν είναι θέμα εκτόνωσης της δίκαιης αγανάκτησης που μας διακατέχει.
Είναι ζήτημα αποκατάστασης του δίκιου μας.
Γιατί δεν θέλουμε να χαθεί και αυτή η ευκαιρία για την ανάπτυξη της ακριτικής μας περιοχής.
Γι’ αυτό ζητούμε από όλους τους βουλευτές της Περιφέρειας Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης και ιδιαίτερα από τους βουλευτές του Έβρου, να ασχοληθούν με το ζήτημα αυτό και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ την αποτροπή της αδικίας εις βάρος του τόπου μας.
Η ηλεκτροκίνηση που μας έκλεψαν έχει κι άλλες παραμέτρους, καθώς υπήρχε έντονο ενδιαφέρον από μεγάλες ξένες εταιρείες όπως η Hewlett Packard, που σήμερα δραστηριοποιείται στην Αδριανούπολη, ή της HYUNDAI, για να μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στην Αλεξανδρούπολη.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ που αγωνίζεται με συνέπεια εδώ και 70 ολόκληρα χρόνια για το καλό του τόπου μας, καλεί όλους τους αιρετούς του Έβρου σε συστράτευση για να μην χαθεί η ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου, γιατί αποτελεί πλέον για εμάς, ζήτημα επιβίωσης.
Περιμένουμε τις αντιδράσεις όχι μόνον των αιρετών μας αρχόντων, αλλά και των τοπικών φορέων και θα επανέλθουμε.
Σ.Κ.