9.4 C
Alexandroupoli
Wednesday, July 2, 2025

Οι τηλεοράσεις της Περιφέρειας οδηγούνται μοιραία σε κλείσιμο

Από το “χαράτσι” του φόρου 20% επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων, που πλήττει ουσιαστικά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις – Οι νεοεκλεγέντες βουλευτές να ενδιαφερθούν και για την διανομή της δημόσιας διαφήμισης που δίδεται αποκλειστικά στα Αθηναϊκά Μ.Μ.Ε.

louketa-1

Στις υποχρεώσεις ίσοι. Στα δικαίωμα όμως άνισοι. Οι πτωχοί συγγενείς εξακολουθούν να είναι τα Μ.Μ.Ε. της επαρχίας, για το Αθηναϊκό Κράτος, που φροντίζει σκανδαλωδώς υπέρ των προνομίων των Αθηναϊκών εφημερίδων, ραδιοφώνων, τηλεοράσεων κ.λπ.
Οι αυστηρότατες διατάξεις του Ε.Σ.Ρ. εφαρμόζονται κατά γράμμα για τις τηλεοράσεις και τα ραδιόφωνα της περιφέρειας, ενώ τα πρόστιμα πέφτουν σύννεφο, μην τυχόν και δεν τηρήσει κάποιο από αυτά την… “νηστεία της Παρασκευής”.
Όμως τα διαφημιστικά προγράμματα του Δημοσίου (καταχωρήσεις σε εφημερίδες και διαφημιστικά σε τηλεοράσεις), έχουν αποδέκτες μόνον τα Αθηναϊκά κανάλια.
Για την επαρχία δεν περισσεύει τίποτα.
Κι όμως η επαρχία καλείται και αυτή να εφαρμόσει τον ειδικό φόρο 20% (κοντά σε όλους τους άλλους π.χ. Φ.Π.Α. 23%), που αποτελεί υπέρμετρη επιβάρυνση για τα περιφερειακά κανάλια.
Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι αυτός ο ειδικός φόρος επιβαρύνεται με Φ.Π.Α. 23%.
Δηλαδή έχουμε φόρο στον φόρο.
Εκπληκτική παγκόσμια… πρωτοτυπία!!!
Προσθέστε εδώ και την καταπλεονεκτική απαίτηση του Δημοσίου που επιβάλλει το 2% επί του τζίρου, υπέρ του Υπουργείου Πολιτισμού, για την χρηματοδότηση παραγωγής ταινιών του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου.
Να βάλουμε και το χαράτσι της Α.ΕΠ.Ι., δηλ. τα πνευματικά και συγγενή δικαιώματα που, αν δεν πληρωθούν, οδηγείται σε λουκέτο το κανάλι.
Να μην ξεχάσουμε και το… Αγγελιόσημο υπέρ των Δημοσιογραφικών Ενώσεων που ανέρχεται στο 21,5%.
Χέρια από παντού απλώνονται προς αφαίμαξη των εσόδων των επαρχιακών τηλεοπτικών σταθμών που μετά βίας τα φέρνουν βόλτα, προσπαθώντας να παραμείνουν εν ζωή, ιδιαίτερα σ’ αυτή την δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης που μαστίζει ολόκληρη την Ελλάδα και την οδηγεί από το κακό στο χειρότερο, χωρίς να αποκλείεται σήμερα που μιλάμε και το πολύ πιθανό ενδεχόμενο της πλήρους χρεωκοπίας της χώρας.
Να γυρίσουμε όμως πίσω στον φόρο 20% που επιβλήθηκε επί των τηλεοπτικών διαφημίσεων.
Ο φόρος αυτός επιβαρύνει ουσιαστικά τις μικρές επαρχιακές επιχειρήσεις που προβάλλονται μέσα από τις περιφερειακές τηλεοράσεις.
Και όπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, καθιστά ΑΣΥΜΦΟΡΗ την τηλεοπτική διαφήμιση.
Ουσιαστικά πλήττεται η επιχειρηματικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, που δεν μπορούν να προβάλλουν τα προϊ-όντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουν, εξ αιτίας του χαρατσιού που προαναφέραμε.
Οι νέοι βουλευτές που εξελέγησαν από τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 και που φιλοδοξούν να διορθώσουν όλα τα στραβά των προηγουμένων κυβερνήσεων, καλούνται να ασχοληθούν και με τα προβλήματα που ταλανίζουν τις περιφερειακές τηλεοπτικές επιχειρήσεις.
Ο ειδικός φόρος 20% που επιβλήθηκε υπό την πίεση της τρόικας, πρέπει άμεσα να καταργηθεί για τις περιφερειακές τηλεοράσεις.
Όλα αυτά παράλληλα με την συρρίκνωση των καταπλεονεκτικών δικαιωμάτων της Α.Ε.Π.Ι., που οδηγούν σε λουκέτο, όχι μόνον τηλεοράσεις και ραδιόφωνα, αλλά ακόμα και τα μικρά καφενεία των χωριών, επειδή έχουν ένα ραδιόφωνο και ακούν μουσική οι πελάτες τους.
Επίσης, ας ενδιαφερθούν (και αυτό αποτελεί καθήκον τους), για την εφαρμογή του Νόμου, όσον αφορά την διανομή της Δημόσιας Διαφήμισης, που εξακολουθεί και σήμερα να πηγαίνει αποκλειστικά στα Αθηναϊκά Μ.Μ.Ε.
Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ είναι στην διάθεση των νεοεκλεγέντων βουλευτών του τόπου μας, για την πλήρη ενημέρωσή τους.
Σ.Κ.

Aegean
Wednesday, July 2, 2025

Latest News

Η γεωπολιτική ανατροπή στην Μέση Ανατολή

Ο ρόλος του Ισραήλ και η παρακμή της Τουρκίας - Οι νέες συμμαχίες Του Κωνσταντίνου Κούσαντα, Αντιστράτηγου ε.α. Από τον πρόσφατο πόλεμο...

More Articles Like This