Home / Κοινωνια / Σχεδιασμός για την “Εγνατία” των σιδηροδρόμων

Σχεδιασμός για την “Εγνατία” των σιδηροδρόμων

Στο νέο ΕΣΠΑ αναμένεται να ενταχθεί ο σχεδιασμός της νέας σιδηροδρομικής “Εγνατίας” για την υλοποίηση του συνόλου της γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο – Παραμένει μονή η γραμμή του τρίτου τμήματος, αλλά με ηλεκτροκίνηση

ilektrokinitos-sirmo150s sidirodormos-ilektrokinitos150

Στο νέο ΕΣΠΑ αναμένεται να ενταχθεί ο σχεδιασμός της νέας Σιδηροδρομικής Εγνατίας σύμφωνα με ενημέρωση του αναπληρωτή Υπουργού Οικονομίας και Υποδομών κ. Σπίρτζης.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση απ βουλευτή της ΝΔ, ο κ. Σπιρτζής ενημέρωσε πως πρόθεση του Υπουργείου, είναι η ένταξη μελετών, αλλά και την υλοποίηση του συνόλου της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο.
Για την κατάσταση που βρίσκεται το έργο ο κος Σπίρτζης είπε πως δεν είχε υπάρξει σωστός σχεδιασμός όχι μόνο για τον κάθετο σιδηροδρομικό άξονα, αλλά και για τη γραμμή Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης.
Πρόκειται ουσιαστικά για 3 ξεχωριστά έργα. Το πρώτο αφορά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης-ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας μήκους 120χλμ.
Το έργο αναφέρεται ως «Εντοπισμένες παρεμβάσεις στην υποδομή-επιδομή και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης» με φορέα υλοποίησης την ΕΡΓΟΣΕ.
Το δεύτερο τμήμα και τρίτο τμήμα είναι σε φάση σχεδιασμού.
Το δεύτερο τμήμα είναι το Στρυμόνας – Δράμα – Αλεξανδρούπολη μήκους 367χλμ στο οποίο θα γίνει αναβάθμιση της μονής γραμμής και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης.
Το έργο αναφέρεται ως «Βελτίωση σε εντοπισμένα τμήματα της σιδηροδρομικής γραμμής Στρυμόνας-Αλεξανδρούπολη και πλήρης ηλεκτροκίνηση με σηματοδότηση της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής» με φορέα υλοποίησης τον ΟΣΕ.
Το τρίτο τμήμα είναι το Αλεξανδρούπολη – Ορμενίο, μήκους195 χλμ στο οποίο θα γίνει αναβάθμιση της μονής γραμμής και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης.
Το έργο αναφέρεται ως «Βελτίωση της χάραξης σε εντοπισμένα τμήματα και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης» με φορέα υλοποίησης τον ΟΣΕ.