9.4 C
Alexandroupoli
Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου, 2020

ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΥΤΟ

Η έλλειψη χώρων στάθμευσης των Ι.Χ., το στένεμα των δρόμων για τους ποδηλατοδρόμους και το παρκάρισμα των δικύκλων ανάμεσα στα αυτοκίνητα, συνθέτουν την εικόνα εκνευρισμού που επικρατεί στην Αλεξανδρούπολη  

PODHLATODROMOS-ALEXANDROUPOLHS1

Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αλεξανδρούπολης, που κάθε ημέρα χειροτερεύει αντί να βελτιώνεται, αναφέρθηκε η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ σε πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της στις 27 Αυγούστου 2015.

Σήμερα επανερχόμαστε με αφορμή επιστολή συμπολίτη ποδηλάτη, μάλλον τυχαίου αναγνώστη της εφημερίδος μας, που από το δημοσίευμά μας, διάβασε μόνον τις γραμμές που τον ενδιέφεραν.

- Advertisement -

***

Προς: Εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ” Βενιζέλου 30, Αλεξ/πολη

Κοιν: κ. Δήμαρχο, Δήμου Αλεξ/πολης

Κύριε Δ/ντά της Ε.Θ.

Στο φύλλο της Ε.Θ. της Πέμπτης 27 Αυγούστου 2015, πρωτοσέλιδο άρθρο με μεγάλο τίτλο “δεν έχουμε ανάγκη από ποδηλατοδρόμους” προκαλεί την αγανάκτηση των ποδηλατιστών.

Το υπογράφει ο Σ.Κ. και αναφέρει πως εκφράζει την αγανάκτηση των πολιτών.

Ποιων πολιτών; Αυτών που αφήνουν το αυτοκίνητο και παίρνουν το ποδήλατο; Αυτοί προκαλούν το ασφυκτικό κυκλοφοριακό πρόβλημα;

Μήπως οι διπλοπαρκαρισμένοι, μήπως η ανυπομονησία των Ι.Χ. να κινηθούν, είναι οι αίτιοι;

Κινούμαι με ποδήλατο από μαθητής γυμνασίου από το 1963 και ακόμη έτσι κυκλοφορώ. Κινδυνεύω κι εγώ και άλλοι από τα Ι.Χ. και τα μηχανάκια που δεν μας λογαριάζουν.

Δεν χωνόμαστε ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν κινούνται, αλλά στον ποδηλατόδρομο. Δεν καθυστερούμε, δε προκαλούμε εκνευρισμό, ούτε μποτιλιάρισμα.

Δεν τρομάζουμε τους οδηγούς, αλλά απεναντίας κινδυνεύουμε σωματικά, αλλά και ψυχικά αφού είμαστε ευάλωτοι.

Ότι υπάρχουν ανεγκέφαλοι ποδηλάτες και μηχανάκηδες οι οποίοι προκαλούν και δυσκολεύουν, είναι μια μεγάλη αλήθεια.

Ιδίως οι ποδηλάτες που περνούν δίπλα από πεζούς με ταχύτητα μη λογαριάζοντας πως ο πεζός αλλάζει πανεύκολα κατεύθυνση και ότι δεν ακούγονται (τα ποδήλατα).

Σε άλλες πόλεις έχουν ποδηλατοδρόμους και βεβαίως στο εξωτερικό.

Εδώ στην Αλεξ/πολης (που κάποτε λέγανε ότι έχει τα περισσότερα ποδήλατα, μαζί και η Ρόδος) κάτι καλό που έγινε και το αναγνωρίζουν οι νοήμονες πολίτες, άλλοι αρθρογραφούν να καταργηθεί.

Η κάθε πλευρά έχει τους λόγους της. Όμως ποια έχει το δίκαιο;

Με εκτίμηση

Ν. Φραγκόπουλος, Κικόνων 45, Αλεξ/πολης 2551021707

***

Σημείωση Ε.Θ.

Διαβάσαμε με προσοχή την επιστολή του συμπολίτη μας.

Μόνο που φαίνεται ότι διάβασε από το δημοσίευμά μας, μόνο τα σημεία που τον ενδιαφέρουν ως ποδηλάτη.

Τον πληροφορούμε λοιπόν ότι η αγανάκτηση των πολιτών για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αλεξ/πολης προέρχονται από πολλές κοινωνικές ομάδες.

Όπως των οδηγών Ι.Χ. που δεν μπορούν να βρουν μία θέση στάθμευσης, γιατί ένα μηχανάκι έχει πιάσει τον διαθέσιμο χώρο.

Γιατί πληρώνουν τα “κερατιάτικά” τους σε τέλη κυκλοφορίας και ανήθικους φόρους πολυτελείας και βρίσκονται υπό διωγμόν, ενώ κάθε τόσο βρίσκουν γρατζουνισμένα τα οχήματά τους.

Όσον αφορά τους περίφημους ποδηλατόδρομους που κατασκευάστηκαν με “φαραωνικό” τρόπο (υπερυψωμένο επίπεδο, μαρμάρινα ρείθρα, κάγκελα κ.λπ. κ.λπ.), πολλαπλασιάζοντας το κόστος του έργου, επιμένουμε πως μεγαλύτερο πρόβλημα δημιούργησαν στην πόλη.

Δεν είναι ποδηλάτης μόνο ο κ. Φραγκόπουλος (που μπορεί να βολεύεται από τους υπάρχοντες ποδηλατόδρομους), αλλά και εμείς.

Σε έναν φαρδύ δρόμο μπορούν να κινούνται παράλληλα Ι.Χ. και μηχανάκια και ποδήλατα.

Σε έναν στενό δρόμο (όπως σήμερα η 14η Μαΐου), όταν δημιουργούνται μποτιλιαρίσματα στα Γυμνάσια, σταματά η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλεως.

Τα’ χουμε γράψει αυτά και άλλα πολλά, άπειρες φορές.

Δυστυχώς περιμένουμε την λύση των κυκλοφοριακών προβλημάτων μας από καλοπληρωμένους αλλά περαστικούς συγκοινωνιολόγους, που δεν γνωρίζουν τι επικρατεί στην πόλη, καθ’ όλη την διάρκεια του έτους.

Πάντως ξαναρωτάμε, από τους ποδηλατόδρομους, που ο κ. Δήμαρχος Αλεξ/πολης θέλει να τους επεκτείνει, πόσα άραγε ποδήλατα περνούν κάθε μέρα;

Πόσα το καλοκαίρι, πόσα τον χειμώνα;

Αυτή θα είναι η καλύτερη αξιολόγηση της υπάρξεώς τους.

Σ.Κ.

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Latest News

Τουρκία: Μια διαχρονική προβολή δύναμης και ισχύος στους γειτονικούς λαούς

Το επεισόδιο στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Πυθίου,  με τα σημαιοστολισμένα Τουρκικά βαγόνια,  για τον εορτασμό  το 1927 της… ανάκτησης της Αδριανούπολης

Έρχονται αλλαγές στα ΚΤΕΟ

Το Υπουργείο Μεταφορών σχεδιάζει ο έλεγχος των παλαιότερων οχημάτων να γίνεται κάθε χρόνο – Πάμε για νέα «χαράτσια»

Οι Ακρίτες του Έβρου απαντούν «Μολών Λαβέ»

Ο Ελληνισμός βρίσκεται σε άμεσο κίνδυνο τουρκο-ισλαμικής υποδούλωσης – Όμως θυμίζουμε στον Ερντογάν τι έπαθαν οι Ιταλοί στον πόλεμο του 1940 –...

Αυξημένη επαγρύπνηση των μονάδων στον Έβρο

Μεταξύ Λήμνου, Τενέδου και Ίμβρου, ο τουρκικός στόλος – Τουρκικά γυμνάσια, με αμφίβιες δυνάμεις, στην απέναντι πλευρά του Έβρου – Δυναμιτίζει το...

«Στρατηγικός τόπος επενδύσεων είναι η Αλεξανδρούπολη»

Ο Επιτετραμμένος στην Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα, DavidBurger, απάντησε στις ερωτήσεις της Μαρίνας Κονδύλη

More Articles Like This