Home / Κοινωνια / Δεν είδαν διάφορα με τους ποδηλατόδρομους 

Δεν είδαν διάφορα με τους ποδηλατόδρομους 

Προβληματισμός επικρατεί στους κατοίκους της Αλεξανδρούπολης, με την κυκλοφοριακή κατάσταση – Τι καταγράφηκε στην on-line δημοσκόπηση της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ – Μήπως αυξήθηκε ο κίνδυνος των ατυχημάτων;

PITA-PSHFOFORIAS-(300) PODHLATO-GYNAIKA-(150) podilatodromos-podilato-aleksandroupoli-(300) podilatodromos-podilato-aleksandroupoli1-(300)

Προβληματισμός επικρατεί στους κατοίκους της Αλεξανδρούπολης, με την κυκλοφοριακή κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια.

Αιτία; Οι ποδηλατόδρομοι, οι οποίοι κατασκευάστηκαν επί δημαρχίας Γιώργου Αλεξανδρή.

Ξαφνικά, οι φαρδείς δρόμοι της πόλης, στένεψαν, εξ αιτίας των άχαρων, γεμάτων μπετόν ποδηλατοδρόμων.

Οι ποδηλάτες σαφώς και χάρηκαν και καλά έκαναν. Ωστόσο, η διαφωνία έγκειται στον τρόπο κατασκευής αυτών των ποδηλατοδρόμων, που είναι υπερμεγέθεις, με κάγκελα και λουλουδάκια δίπλα.

Μα, δεν υπήρχε άλλος τρόπος κατασκευής; Πώς γίνεται δηλαδή και στην Θεσσαλονίκη και σε πόλεις του εξωτερικού, οι ποδηλατόδρομοι να ορίζονται με αλλαγή στο χρώμα της ασφάλτου (ίσως και χρήση άλλου υλικού) και με «μάτια γάτας» που ξεχωρίζουν και στο σκοτάδι;

Η απάντηση έρχεται αμέσως από τους ποδηλάτες που λένε «Αλλιώς δε θα μας σέβονταν. Θα πάρκαραν όπου να ‘ναι τα αυτοκίνητά  τους».

Σίγουρα και αυτό αποτελεί έναν λόγο της άσχημης εμφάνισης των ποδηλατόδρομων στην Αλεξανδρούπολη.

Ωστόσο, το κύριο ζητούμενο είναι το εξής: Βελτιώθηκε καθόλου η κυκλοφοριακή κατάσταση της πόλης;

Για να δούμε τι απάντησαν οι πολίτες στην ιστοσελίδα elthraki.gr, στο ερώτημα «Ωφέλησαν καθόλου την κυκλοφορία της Αλεξ/πολης οι ποδηλατόδρομοι;».

Ιδού τα ποσοστά των απαντήσεων:

– ΟΧΙ -> 53%

– ΝΑΙ -> 44%

– ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ -> 3%

Όπως καταλαβαίνετε, όλα τα παραπάνω δεν είναι δικά μας αυθαίρετα συμπεράσματα, αλλά βασίζονται στα αποτελέσματα της δημοσκόπησής μας.

Βεβαιότατα, οι πολίτες που συμμετείχαν στην δημοσκόπηση, δεν αποτελούν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας. Αλλά αντιπροσωπεύει ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό πολιτών που ζουν και επωμίζονται τις συνέπειες των ποδηλατοδρόμων. Που παρεμπιπτόντως, οι πρώτοι που είδαν διαφορά στην καθημερινότητά τους, ήταν οι καταστηματάρχες.

Να μην αναφερθούμε και στην δυσκολία διέλευσης αστικών λεωφορείων, πυροσβεστικών οχημάτων και ασθενοφόρων (κυρίως στην κάθοδο Ι. Καβύρη), που εξ αιτίας της στενότητας των δρόμων, δεν μπορούν να περάσουν γρήγορα για να φτάσουν στον προορισμό τους.

Η «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» πάντως για ακόμη μια φορά καταγράφει τον παλμό της κοινωνίας και μεταφέρει τα μηνύματα στους ιθύνοντες, προκειμένου ν α κινηθούν ανάλογα και να ωφεληθούν οι πολίτες.

ΜΑΡΙΝΑ ΚΟΝΔΥΛΗ