Home / Κοινωνια / ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Εφόσον επιθυμούν να παραμένουν στην χώρα μας – Αλοίμονο εάν εφαρμοσθεί το «πολυπολιτισμικό Σχολείο» που διαγράφει την Ελλάδα και την Ορθοδοξία, μην τυχόν ενοχληθούν οι αλλοδαποί – Στο τέλος θα οδηγηθούμε στον αφελληνισμό των παιδιών μας

ELLAS-EFGNOMONOUSA-(150) KRYFO-SXOLEIO2

Το μεταναστευτικό θέτει τεράστια προβλήματα, πολύ πέρα του ανθρωπιστικού παράγοντος και των ζητημάτων των logistics.

Κάποιοι από τους μετανάστες πάσης προελεύσεως, παραμένουν στον τόπο μας και εγκαθίστανται.

Με τον καιρό λαμβάνουν και την περίφημη «πράσινη κάρτα», εργάζονται τίμια και προσφέρουν στην κοινωνία.

Τα παιδιά τους πηγαίνουν στα σχολεία μας, απολαμβάνουν την δωρεάν παιδεία όπως και τα Ελληνόπουλα, καθ’ ό δικαίωμα έχουν εφ’ όσον φορολογούνται κανονικά.

Το ζήτημα είναι τα σχολεία. Τα παιδιά δεν είναι ρατσιστές παίζουν με τα άλλα παιδιά χωρίς να ζητούν χαρτιά και αποδείξεις.

Κάθονται στο ίδιο θρανίο και μοιράζονται την ζωή τους χωρίς διακρίσεις.

Και οι δάσκαλοι και οι καθηγητές δεν κάνουν διακρίσεις.

Σιγά-σιγά όμως έρχεται και στον τόπο μας και πάλιν το αίτημα για μετακίνηση του κέντρου βάρους από τον ελληνοκεντρικό τρόπο διδασκαλίας σε αλλά πρότυπα.

Ο Σύριζα ήδη ήδη φαίνεται πολύ πρόθυμος για τέτοιες καινοτομίες. Εξ άλλου και παλαιότερα, στελέχη του Σύριζα, χρηματοδοτούμενα από ξένα κέντρα ερεύνης (στην καλύτερη των έκδοχών) είχαν προετοιμάσει βιβλία «αφελληνισμένης» Ιστορίας για τα σχολεία, βιβλία που «εξέθετάν» τις θέσεις και των λοιπών βαλκανικών κρατών για ζητήματα όπως το Μακεδονικό και το Θρακικά.

Ευτυχώς τα βιβλία εκείνα εξαφανίσθηκαν και εκπαιδευτικοί μας συνέχισαν να διδάσκουν όπως ήξεραν πάντοτε.

Τώρα τίθεται και πάλιν το θέμα της «εξαλείψεως» του …αρνητικού μοντέλου του «εθνικού εαυτού» και του «αποκρουστικού άλλου» από τα βιβλία.

Δηλαδή να κόψουμε κάτι από την ελληνική παιδεία για να περιλάβουμε τα κράτη του Πακιστάν και του Αφγανιστάν, της Κίνας αύριο ή της Σενεγάλης στην ιστορία των σχολείων.

Και φυσικά να απολείψουμε τα Θρησκευτικά, για να μην ενοχλούμε τους άθεους και μουσουλμάνους μαθητές των τάξεων.

Αυτά είναι απαράδεκτα. Και έχουν ήδη αποτύχει στα κράτη που έχουν εφαρμοσθεί.

Στην Γαλλία το σύστημα αυτό δεν εμπόδισε τον μαθητόκοσμο των cites να στραφεί προς ακραίους κήρυκες του μίσους και να διολισθαίνει καθημερινά προς ισλαμιστικά πρότυπα.

Η γνώσις περί του μεσαιωνικό βασιλείου της αρχαίας Δαχομέης στην Αφρική (κράτους που ουδόλως επέδρασε στο διεθνές γίγνεσθαι) οδήγησε στην απάλειψη από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της ecole republicaine των κεφαλαίων για την βασιλεία του Λουδοβίκου ΙΔ’ και του Μεγάλου Ναπολέοντος, με αποτέλεσμα την πλήρη σύγχυση στον εγκέφαλο των Γάλλων μαθητών.

Ο Ισοκράτης είχε βεβαιώσει ότι Έλληνες είναι «οι της ημερέρας παιδείας μετέχοντες».

Αν οι αλλοδαποί που επιλέγουν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα θέλουν να γίνουν Έλληνες πολίτες, πρέπει να δεχθούν την Ελληνική Παιδεία.

Αν θέλουν να αποικίσουν την Ελλάδα και να επιβάλουν τον δικό τους πολιτισμό, ας το πουν και αυτό.

Για να δούμε τι θα κάνουμε.

Πάντως, το πολυπολιτισμικό σχολείο θα οδηγήσει σε παράξενα σχήματα και μη προβλεπόμενες αντιδράσεις.

Οι κήρυκες αυτών των αντιλήψεων, που δήθεν απορρέουν από τις ευρωπαϊκές συνθήκες, καλό είναι να δηλώσουν τι επιδιώκουν, διότι δεν δεχόμαστε την πιθανότητα αφελληνισμού των παιδιών μας.

Ακόμη και αν χρειασθεί να λειτουργήσει κρυφό σχολείο υπό την αιγίδα της Εκκλησίας!

Χαρ. Γ. Δημακόπουλος