9.4 C
Alexandroupoli
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου, 2020

ΤΟ 86% ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΓΝΟΕΙ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ

Οι Αλεξανδρουπολίτες δηλώνουν άγνοια για τη νέα κυκλοφοριακή μελέτη και για τις αλλαγές που φέρνει στον τρόπο ζωής τους – Τι δήλωσαν στην ηλεκτρονική μέτρηση της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ – Μόλις το 4% έλαβε πλήρη ενημέρωση για τις ρυθμίσεις κυκλοφορίας  

 14h Maiou aleksandroupolis I. kaviri aleksandroupolis 1 I. kaviri aleksandroupolis pita-rithmiseis podilatodromos 2 podilatodromos 3 podilatodromos 4 podilatodromos arxi podilatodromos podilato podilatodromos xamiliΠολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο χρόνο για το Νέο Κυκλοφοριακό Σχέδιο που έχει καταρτίσει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης και το οποίο έχει ως σκοπό την διευκόλυνση της διέλευσης των οχημάτων, αλλά και της κυκλοφορίας των πεζών.

Μάλιστα, οι υπεύθυνοι του δήμου έθεσαν σε δημόσια διαβούλευση τις φάσεις της κυκλοφοριακής μελέτης (Α’ και Β’), ούτως ώστε οι πολίτες να διατυπώσουν τις απόψεις τους, τις προτάσεις τους, τις επισημάνσεις τους, κλπ.

Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες μας, ότι πέραν της επέκτασης των ποδηλατοδρόμων (αμφιβόλου χρησιμότητος), στις παρεμβάσεις που προτείνονται στην κυκλοφοριακή μελέτη, περιλαμβάνονται και τα εξής:

- Advertisement -

• Μονοδρόμηση παραλιακής οδού από Πλατεία Ελευθερίας προς και μέχρι το Πάρκο Προσκόπων (πρώην Εγνατία) με φορά δυτική με περιορισμό του σημερινού πλάτους του οδοστρώματος σε μία λωρίδα κυκλοφορίας στην πλευρά των κτιρίων και παράλληλη στάθμευση δίπλα στο πεζοδρόμιο, αποδίδοντας τον υπόλοιπο χώρο προς το παραλιακό μέτωπο στους πεζούς και στους χρήστες ποδηλάτων.
• Πεζοδρόμηση και ηπιοποίηση (τύπου Woonerf) του τμήματος της Εθνικής Αντίστασης μεταξύ της Λεωφ. Δημοκρατίας και της Μητροπολίτου Ιωακείμ Καβύρη.
• Ο περιορισμός της διατομής της Λ. Δημοκρατίας στο κεντρικό της τμήμα μεταξύ Μοσχονησίων και Νικομήδειας και κατασκευή κεντρικής νησίδας.
• Η πεζοδρόμηση όλων των καθέτων οδών από Λεωφ. Δημοκρατίας στην Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου (παραλιακή) πλην των οδών Τζαβέλα, Καραϊσκάκη, Μεσολογγίου, Ψαρών και στη δυτική πλευρά των οδών Βιζυηνού και Ρήγα Φεραίου
• Η πεζοδρόμηση οδού Δικαστηρίων και οδού Εμπορίου μεταξύ των οδών Κουντουριώτη και Σπάρτακου
• Εγκατάσταση φωτεινής σηματοδότησης σε δώδεκα κύριες διασταυρώσεις
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Ελ. Βενιζέλου μεταξύ των οδών 14ης Μαΐου και Μητρ. Ι. Καβύρη. Μέχρι τη μεταφορά του ΚΤΕΛ Έβρου σε νέα θέση το τμήμα αυτό θα χρησιμοποιείται μόνο από τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Κωνσταντίνου Παλαιολόγου μεταξύ των οδών Μητρ. Ι. Καβύρη και 14ης Μαΐου
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Αίνου μεταξύ των οδών 14ης Μαΐου και Μητρ. Ι. Καβύρη
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της οδού Κύπρου μεταξύ της Λ. Δημοκρατίας και της Λεωφ. Βασιλέως Αλεξάνδρου
• Η πεζοδρόμηση του τμήματος της Χαρ.Τρικούπη μεταξύ των οδών Ρήγα Φεραίου και Ζαρίφη Γεωργίου.

Όμως, φαίνεται ότι γύρω από αυτήν την ιστορία, μάλλον υπάρχει άγνοια. Κι αυτό δεν το λέμε εμείς, αλλά τα νούμερα που καταγράφηκαν στην τελευταία δημοσκόπηση στο www.elthraki.gr, με το εξής ερώτημα: «Έχετε ενημερωθεί για το Νέο Κυκλοφοριακό Σχέδιο της Αλεξανδρούπολης;».

Ιδού λοιπόν τα ποσοστά των απαντήσεων που δεν είναι διόλου ακαταφρόνητα.

– Καθόλου -> 86%

– Λίγο -> 10%

– Ναι, πλήρως -> 4%

Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, το «Καθόλου» υπερισχύει και μάλιστα με υψηλότατο ποσοστό. Τώρα, ποιος φταίει γι’ αυτήν την «θολούρα» που επικρατεί αναφορικά με το κυκλοφοριακό σχέδιο της πόλης μας, είναι άλλο θέμα.

Γιατί, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κατηγορηθεί ο δήμος ότι δεν έκανε προσπάθεια να ενημερώσει τους πολίτες για τα κείμενα, τις έρευνες και τα λοιπά στοιχεία της μελέτης.

Ίσα-ίσα που περίμενε και νέες ιδέες για την διαμόρφωση των οριστικών προτάσεων για τη βελτίωση της κυκλοφορίας και στάθμευσης για πεζούς, οχήματα, ποδήλατα, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς κλπ, στο οδικό δίκτυο της πόλης.

Σε αντιδιαστολή όμως, ποιος από τους πολίτες, στους τρελούς ρυθμούς της καθημερινότητας που παλεύει να τα βγάλει πέρα με τα «θηρία», θα είχε χρόνο και κουράγιο να παρακολουθήσει τα της νέας κυκλοφοριακής μελέτης;

Όπως και να ‘χει, το ζητούμενο είναι οι όποιες αλλαγές γίνουν στο οδικό δίκτυο της πόλης, να είναι ρεαλιστικές και λειτουργικές, και όχι ιδεατές όπως εμφανίζονται στα χαρτιά.

Πρέπει να ληφθούν υπ’ όψιν παράμετροι που θα βελτιώσουν πραγματικά την Αλεξανδρούπολη και θα την κάνουν ακόμη καλύτερη!

Μ. Κ.

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Latest News

Πέντε (5) εκατ. ευρώ της «ΠΑΜΘ» για το νέο Νοσ/μειο Κομοτηνής

Ο Χρήστος Μέτιος υπέγραψε την ένταξη συγκεκριμένων έργων στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας-Θράκης

Δήλωσε Ανεξάρτητος και έγινε Αντιπεριφερειάρχης

Ο Χρήστος Μέτιος τον τοποθέτησε στον τομέα Κοινωνικών Πολιτικών της Περιφέρειας ΑΜΘ – Για φθηνή συναλλαγή του Τζιχάν Ιμάμογλου κάνει λόγο η...

Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης στο Διδ/χο

Δράση αλληλεγγύης προς τους πληγέντες από την θεομηνία, κατοίκους της Καρδίτσας Συνεχίζεται από χτες...

Η Ελλάδα να… μην βιάζεται

Οι συνομιλίες με την Τουρκία πρέπει να έχουν θέμα μόνο για την Υφαλοκρηπίδα – Και να ξεκινήσουν, μετά τις Αμερικανικές εκλογές –...

Τι απέγινε ο δράκος της Θράκης;

Παραμένει άγνωστος ο δράστης σειράς εγκλημάτων κατά της ανθρώπινης ζωής, που έδρασε από το 1988 μέχρι το 1990

More Articles Like This