9.4 C
Alexandroupoli
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου, 2020

Υπάρχουν κονδύλια για τον κάθετο άξονα Αρδανίου-Ορμενίου; 

Συνεχείς οι καθυστερήσεις και αναβολές ολοκλήρωσης του έργου της Εγνατίας οδού προς τα Βουλγαρικά σύνορα – Εκκρεμεί η κατασκευή και άλλων συμπληρωματικών έργων γεφυρών, ηλεκτροδότησης κ.λπ. – Σε μερική παύση εργασιών προχώρησε η ανάδοχος εταιρεία 

Ερώτηση κατέθεσε ο Βουλευτής Έβρου και Επίτιμος Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. Αν. Δημοσχάκης προς το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σχετικά με τη ολοκλήρωση του Κάθετου Οδικού Άξονα της Νέας Εγνατίας Οδού Αρδάνιο – Ορμένιο. 

ERGA-DROMOS1 ERGA-ODOSTROTHRAS-(150)

Συγκεκριμένα, και μετά τις τελευταίες καθυστερήσεις και αναβολές του έργου, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός σε τι ποσοστό έχει ολοκληρωθεί το έργο, εάν έχουν εξασφαλιστεί τα κατάλληλα κονδύλια και εάν προτίθεται να επιταχύνει τις διαδικασίες αποπεράτωσής του.

- Advertisement -

Υπενθυμίζεται δε, πως ανάλογου περιεχομένου επίκαιρη ερώτηση είχε κατατεθεί από τον Βουλευτή πέρυσι το καλοκαίρι.

Ακολουθεί η Ερώτηση:

***

ΠΡΟΣ: κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

ΘΕΜΑ: Ολοκλήρωση Κάθετου Άξονα Εγνατίας Οδού Αρδάνιο – Ορμένιο

Ο Κάθετος Άξονας της Νέας Εγνατίας Οδού Αρδάνιο-Ορμένιο και συγκεκριμένα το τμήμα Μάνδρα-Ψαθάδες πρόκειται για έναν δρόμο που πρωτοσχεδιάστηκε την δεκαετία του ’90, για να ξεκινήσει εν τέλει το 2004 και μέχρι σήμερα να παρουσιάζει ζητήματα στην αποπεράτωσή του.

Το έργο υπολογίζονταν να παραδοθεί τέλη του 2015, ήδη με μια εξάμηνη καθυστέρηση σε σχέση με την συμβατική ημερομηνία περαίωσης. Για την διαφαινόμενη καθυστέρηση του έργου είχαμε άλλωστε καταθέσει επίκαιρη ερώτηση (326 της 09/06/2015), στην οποία είχαμε επισημάνει πως έπρεπε να επισπευσθούν οι διαδικασίες αποπεράτωσης του έργου.

Σήμερα, δυστυχώς, παρατηρούνται και πάλι καθυστερήσεις, καθώς δεν έχουν εξασφαλιστεί οι κατάλληλες πιστώσεις και παραμένουν λογαριασμοί του έργου απλήρωτοι, συμπεριλαμβανομένων, σύμφωνα με τις πληροφορίες από τα τοπικά μέσα, εργατών και υπαλλήλων, για αυτό και η εταιρία προχωράει σε μερική παύση των εργασιών.

Το συγκεκριμένο έργο πρέπει επιτέλους να τελειώσει, ώστε, και τα οικονομικά οφέλη ενός σύγχρονου διεθνούς οδικού δικτύου να απολάβει ο Έβρος, αλλά και ο φόρος αίματος στον υπάρχοντα κακοφτιαγμένο και επιβαρυμένο λόγω των έργων δρόμο να σταματήσει.

Με βάση τα παραπάνω ερωτάσθε:

Τι ποσοστό του έργου έχει απομείνει μη αποπερατωμένο, τι είδους παράλληλα και συμπληρωματικά έργα ακόμα απαιτούνται και τι ύψος φτάνει ο προϋπολογισμός για το σύνολο του Κάθετου Άξονα της Νέας Εγνατίας Οδού Αρδάνιο-Ορμένιο;

Έχετε εξασφαλίσει τα απαιτούμενα κονδύλια για την αποπεράτωση του συνόλου του έργου και αν όχι, πως σκοπεύετε να τα εξασφαλίσετε;

Σκοπεύετε να επισπεύσετε την αποπεράτωση και παράδοση του συνόλου του Κάθετου Άξονα της Νέας Εγνατίας Οδού Αρδάνιο-Ορμένιο, με όλα τα παράλληλα και συμπληρωματικά έργα (ευθυγραμμίσεις, ανισόπεδοι κόμβοι, γέφυρες, δίκτυα ύδρευσης και αποχέτευσης κ.α.), συμπεριλαμβανομένης της παράλληλης σιδηροδρομικής γραμμής;

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Latest News

Στον EAST-MED προσχωρεί και η Γαλλία

Αλλάζει ριζικά το ενεργειακό παιχνίδι στην Ανατ. Μεσόγειο – Απάντηση στις προκλήσεις της Άγκυρας

Η Τουρκία έχει αναγνωρίσει την στρατικοποίηση νησιών του Αιγαίου από το… 1936!!!

Η μελέτη του Επίτιμου Αρχηγού ΓΕΝ Ναυάρχου Κοσμά Χρηστίδη – Η Τουρκία να ξεχάσει την αποστρατικοποίηση των νησιών μας

Θα είναι η τελευταία αλλαγή της ώρας;

Την Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020, γυρίζουμε στην χειμερινή ώρα – Η Ελλάδα δεν αποφάσισε ακόμα

Οι Απόστρατοι Αξιωματικοί υπέρ του κτηνοτρόφου

Με ανακοίνωσή τους στηλιτεύουν την καταδίκη του 32χρονου από τις Φέρες – Μήπως έχει… ποινικοποιηθεί η υπεράσπιση της Πατρίδος μας; - Τιμωρία...

Για να γνωρίσουμε την ιστορία του τόπου μας

Το τζαμί - Το πρώτο Νηπιαγωγείο των Φερών - Οι Φέρες τον 17ο αιώνα

More Articles Like This