9.4 C
Alexandroupoli
Friday, June 20, 2025

Ο διωγμός των Κουλάκων και η… Δημοκρατία μας 

Όταν οι Μπολσεβίκοι κήρυξαν τον πόλεμο κατά των φτωχών χωριών της Ρωσίας – Πως έχει γραφεί η… Ιστορία στην Ελλάδα – Τα τραγικά ελλείμματα του Δημοκρατικού πολιτεύματος – Ο φθόνος των πολιτών  

 rosoi-agrotes rosoi-agrotes1 rosoi-agrotes2Κάποιος Υπουργός παρητήθη διότι είπε δημόσια ότι ο Πρωθυπουργός παρεπλάνησε τους αγρότες.

Ή αργά το κατάλαβε, που σημαίνει ότι είναι κολακευτικό για ένα πολιτικό του διαμετρήματος του συγκεκριμένου προσώπου, ή δεν άντεξε την κατάσταση στην οποία περιέρχονται οι αγρότες από τόσα μεγάλα λοφία κενά περιεχομένου που υποκρύπτουν μια καταστροφική αλήθεια και μια μακάβρια πραγματικότητα.

Οι πολλοί γνωρίζουν ότι το σύνθημα του Λένιν για την επικράτηση της επανάστασης των μπολσεβίκων ήταν “Προλετάριοι όλου του κόσμου ενωθείτε”.

- Advertisement -

Αλήθεια! Τι περίμεναν οι αγρότες; Ο Πρωθυπουργός αυτός ως γνήσιος κομμουνιστής, -δεν το κρύβει άλλωστε-, ή ας χρησιμοποιήσουμε το βολικότερο όρο, ως αριστερός είναι συνεπής, συνεπέστατος μάλιστα, στις αρχές, τις θέσεις, τι απόψεις και τις αποφάσεις του κινήματος που πρεσβεύει.

Να τι γράφει ο Σιμόν Σεβάχ Μοντεφιόρε, ένας σύγχρονος Άγγλος συγγραφέας: “Ο Στάλιν επέστρεψε ανανεωμένος από τις διακοπές του το Νοέμβριο του 1929. Αμέσως εντατικοποίησε τον πόλεμο εναντίον των χωρικών και διέταξε επίθεση εναντίον των Κουλάκων. Να προετοιμαστούν όλοι για τη δράση και να καταφέρουν ένα τέτοιο πλήγμα στην τάξη των Κουλάκων ώστε να μην μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους”.

“Οι χωρικοί όμως, οι Κουλάκοι δηλ. αρνήθηκαν να σπείρουν τα σιτηρά τους κηρύσσοντας έτσι τον πόλεμο κατά του καθεστώτος”. Δεν έκλεισαν βέβαια τους δρόμους.

Ο ίδιος ο Λένιν νωρίτερα είχε πει: “Ανέλεκτη μαζική τρομοκρατία εναντίον των Κουλάκων. Θανατώστε τους”.

Βέβαια ο κ. Τσίπρας το είπε διαφορετικά προεκλογικά: Τελειώστε τους.

Βλέπετε, οι λέξεις είναι διαφορετικές αλλά το νόημα είναι το ίδιο και ο σκοπός δεν αλλάζει. Ο Στάλιν είχε την άποψη πως όταν δεν υπάρχουν άνθρωποι ασφαλώς δεν υπάρχουν και προβλήματα.

Ποιοι όμως ήταν οι Κουλάκοι; Κουλάκοι ήταν οι χωρικοί αγρότες που είχαν στη δούλεψή τους δύο εργάτες κατά τη συγκομιδή της σοδειάς ή είχαν ένα ζευγάρι αγελάδες για να οργώνουν και να σπέρνουν τα χωράφια τους.

Αυτοί λοιπόν ήταν οι πλούσιοι. τις συγκρίσεις μπορείτε να τις κάμετε μόνοι σας. Οι Κουλάκοι για να αναγκάσουν την Κυβέρνηση να Σταματήσει έσφαξαν τα ζώα τους και η απελπισία τους οδήγησε σε απόγνωση με αποτέλεσμα 26,6 εκατομμύρια βοοειδών και 15,3 εκατομμύρια άλογα να τα σκοτώσουν.

Όμως η Κυβέρνηση στις 16 Ιανουαρίου 1930 διέταξε να δημεύεται η περιουσία εκείνων που θανατώνουν ζώα τους.

Ο Μοντεφιόρε είπαμε δεν είναι ούτε μπολσεβίκος ούτε ρώσος, είναι Άγγλος και ως ξένος κατά τεκμήριο είναι Πέραν πάσης αμφιβολίας αντικειμενικός, αξιόπιστος και ειλικρινής. Άλλωστε είναι σύγχρονος γεννήθηκε το 1965 και γράφει ιστορία για περίοδο πριν από 80 χρόνια. Το λέγω αυτό γιατί γνωρίζω ότι στους ιστορικούς έχει δοθεί το χάρισμα που ούτε οι Θεοί δεν έχουν να αλλοιώνουν τα γεγονότα που έχει συμβεί.

Το κόμμα δεν ήταν απλά μια μάζα από αυτοπροωθούμενες ομάδες ήταν κάτι σαν οικογενειακή επιχείρηση. Μη σας κάνει λοιπόν εντύπωση όταν βλέπετε να διορίζονται άνθρωποι του οικογενειακού περιβάλλοντος ακόμα και γκόμενες.

Γίνεται προσπάθεια να καθιερωθεί ένας ιστός στον οποίο θα περιπλέκονται οι σχέσεις εξουσίας και διαχείρισης των δημοσίων υποθέσεων τέτοιος ώστε όταν περιπέσει σε δυσμένεια ο αρχηγός να παρασύρει στην πτώση και όσους συνδέονται μαζί του όπως οι ορειβάτες που είναι δεμένοι μεταξύ τους με το ίδιο σκοινί ασφάλειας.

Όσο βρίσκονται στην εξουσία όπως και πριν αναλάβουν βρισκόμενοι στην αντιπολίτευση, με ρητορικά συνθήματα, κραυγές δήθεν αγανάκτησης και στιγματισμού των αντιπάλων απευθύνουν κατηγορίες για να διεγείρουν το αίσθημα εκδίκησης εναντίον όσων δε συμφωνούν με τις δικές τους απόψεις.

Έτσι γράφεται η ιστορία και παρουσιάζονται διάφοροι νεοφώτιστοι ειδήμονες που ενημερώνουν τον κόσμο όπως τα έμαθαν όπως τα άκουσαν ακόμα και όπως τα διάβασαν, πάντως όπως τους συμφέρει.

π.χ. Το Νοέμβριο του 1973 οι ήρωες του πολυτεχνείου, ανέτρεψαν τη χούντα. Αυτό ξέρουν όλοι. Όμως η αλήθεια είναι ότι κατά τον Άρειο Πάγο απόφ. 753/73 και κατά το Συμβούλιο της Επικρατ. απ. 2468/68 υπήρξε επανάστασις.

Στις 10 Οκτωβρίου 1973, πριν από 1 1/2 μήνα, το καθεστώς της επταετίας εθεώρησε λήξασα την αποστολή του, απεχώρηση δηλαδή εκουσίως και ανενοχλήτως και ανέθεσε το σχηματισμό κυβέρνησης στο Σπύρο Μαρκεζίνη. Ο Μαρκεζίνης σχημάτισε Κυβέρνηση και δεν περιέλαβε σ’ αυτήν κανένα στέλεχος του προηγούμενου καθεστώτος και κανένα στρατιωτικό.

Έκαμε κυβέρνηση με πρώην δικαστικούς, επιστήμονες και τεχνοκράτες με σκοπό να προετοιμάσει τη χώρα για εκλογές. Στις 17 Νοεμβρίου κορυφώνεται η διαμαρτυρία εναντίον τίνος; Εναντίον της χούντας;

Στις 25 Νοεμβρίου ανατρέπεται η κυβέρνηση από τον Ιωαννίδη και ορκίζεται πρωθυπουργός ο Ανδρουτσόπουλος και πρόεδρος Δημοκρατίας ο Στρατηφός Φαίδων Γκιζίκης. Δεν χρειάζεται να συνεχίσω.

Ακούω ότι τα κοινωνικά φρονήματα τα κατήργησε ο Ανδρ. Παπανδρέου.

Αυτό έχει ευρύτατα διαδοθεί. Τα κοινωνικά φρονήματα όμως καταργήθηκαν με εγκύκλιο του Υπουργείου Προεδρίας της κυβερνήσεως την άνοιξη του 1973, Απρίλιο ή Μάιο αν θυμάμαι καλά. Αν τότε ήταν πρωθυπουργός ο Ανδρ. Παπανδρέου που έκανε αντίσταση από πολυτελή ξενοδοχεία του εξωτερικού, ε τότε αυτός τα κατήργησε.

Έχω ακούσει ακόμα ότι τον ΟΓΑ τον ίδρυσε ο Γεώργιος Παπανδρέου. Ο γέρος Παπανδρέου. Όμως ο ΟΓΑ ιδρύθηκε το 1960-61, ενώ ο Γεώργ. Παπανδρέου ανέλαβε πρωθυπουργός μετά τις εκλογές της 3ης Νοεμβρίου του 1963.

Αυτά είναι ιστορικά γεγονότα που δεν αμφισβητούνται από κανένα. Η παραποίηση της ιστορίας και παραπλάνηση του λαού από δημαγωγούς και λαοπλάνους έβλαψαν και βλάπτουν τη χώρα. Όμως η παραπλάνηση και η παραπληροφόρηση είναι πανάρχαιη μέθοδος καθώς και η συκοφαντία, φαινόμενα που κυριαρχούν στην εποχή μας και μάλλον τα αποδεχόμεθα με ικανοποίηση μάλιστα. Οι απλοί άνθρωποι νοιώθουν ικανοποίηση όταν ακούν κατηγορίες εναντίον εκείνου που υπερέχει των πολλών. Κατά τον Πλούταρχο: “Των πολιτών διά το φθονείν ηδέως τα διαβολάς προσιεμένων την υπεροχήν ώσπερ ειώθεσαν επί πάντων ους ώοντο τη δυνάμει βαρείς και προς ισότητα δημοκρατικήν ασυμμέτροις είναι”.

Έλεγε λοιπόν ο Πλούταρχος: Οι πολίτες από φθόνο άκουν ευχαρίστως τις συκοφαντίες εναντίον όσον είχαν υπεροχήν έναντι των άλλων όπως ακριβώς έκαναν και για όλους εκείνους που νόμιζαν ότι υπερέχουν σε κοινωνική αναγνώριση και το κύρος τους έχει βαρύτατα στοιχεία που όμως δεν είναι συμβατά με την δημοκρατική ισότητα.

Βλέπουμε τι διαπιστώσεις έκανε ο Πλούταρχος. Ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί για αυτή την καραμέλα της δημοκρατίας διότι έμεινε από το πολίτευμα αυτό μόνο το όνομα.

Πολλοί πάρα πολλοί δημοσιογράφοι, πολιτικοί ακόμη και Πανεπιστημιακοί καθηγητές θεωρούν ταυτόσημη τη δημοκρατία με τον πολιτισμό και κάνουν αυτή τη σύγχυση από σκοπιμότητα ή από άγνοια.

Ο πολιτισμός σε όλους τους τομείς όπως η φιλοσοφία, η τέχνη, η πολιτική κ.λπ. είναι προϊόν της εργασίας και της έμπνευσης ατόμων και όχι λαϊκών μαζών.

Η μάζα ούτε φιλοσοφεί ούτε επιστήμη παράγει ούτε πολιτική ασκεί. Μπορεί βέβαια χάρις στην δική της δύναμη υποκινούμενη από δημαγωγούς να προξενήσει κακά και καταστροφές μεταβαλλόμενη σε αναίσθητο και παράλογο όχλο που δεν υπολογίζει τις συνέπειες και τα αποτελέσματα των πράξεών της.

Η λέξη δημοκρατία παράγεται από το ρήμα δημοκρατώ που σημαίνει: Φέρομαι οχλοκρατικώς-. Λεξικό Δημητράκου 1954. Το σύνολο σχεδόν των ανδρών εκείνων που τίμησαν την Ελλάδα και δημιούργησαν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό η δημοκρατία το κατεδίωξε.

Άλλους τους σκότωσε -Σωκράτης, Φωκίων, Φειδίας και άλλοι. Άλλους τους έβαλε φυλακή και πέθαναν στα δεσμωτήρια – Μιλτιάδης – Αναξαγόρας κ.λπ. Άλλους τους εξώρισε – Θεμιστοκλής – Ηρόδοτος – Ξενοφών και άλλους τους καθήρησε όπως τον Επαμεινώντα.

Δεν βρίσκω γιατί να καυχώμαι για ένα τέτοιο πολίτευμα που πέραν των ανωτέρω έσφαζε έφηβους, πώλουσε δούλους γυναίκες και παιδιά, έδιωχνε λαούς από την πατρίδα τους, έχτιζε ανθρώπους ζωντανούς, έκαιγε βιβλία, καθιέρωσε την οικογενειακή ευθύνη κοινωνικά φρονήματα – Τιμωρούσε ακόμα και νεκρούς.

Όπως τότε έτσι και σήμερα η δημοκρατία επιβάλλεται δια των όπλων. Λιβύη Πακιστάν, Γιουγκοσλαβία κ.λπ.

Να τι γράφει ο Θουκυδίδης για τη Σάμο.

“Πλεύσαντες ουν οι Αθηναίοι εις Σάμον ναυσί τεσσεράκοντα  δημοκρατίαν κατέστησαν και ομήρους των Σαμίων έλαβον πεντήκοντα μεν παίδας ίσους δε άνδρας και κατέθεντο ες Λήμνον και φρουράν εγκαταλιπόντες ανεχώρησαν” και συνεχίζει ο Πλούταρχος:

“Τους τριάρχους δε και τους ενόπλους άνδρας των Σαμίων λαβόντες εν τη αγορά της Μιλήτου σανίσι προσδήσας εφ’ ημέρας δέκα κακώς ήδη διακείμενους ξύλοις τας κεφαλάς συγκόψαντες είτα προβαλλείν τήδε κακείσε ακήδευτα τα σώματα”.

Δηλαδή: οι Αθηναίοι κατέπλευσαν στη Σάμο με 40 πλοία και εγκατέστησαν δημοκρατία αφού έλαβον ομήρους 50 νέους και ισάριθμους άνδρες τους άφησαν στη Λήμνο και αφού άφησαν φρουράν ανεχώρησαν και συνεχίζει ο Πλούταρχος τους καπεταναίους των πλοίων και τους ένοπλους άνδρες των Σαμίων τους πήρον και τους πήγαν στην αγορά της Μιλήτου, τους έδεσαν σε σανίδες επί 10 μέρες και αφού εκείνοι περιήλθανε σε απελπιστική κατάσταση τους έσπασαν τα κεφάλια με ρόπαλα και πέταξαν εδώ και εκεί άταφα τα πτώματα. Τόσο δημοκρατικά!

Κανείς λοιπόν από του άνδρες αυτούς στους οποίους οφείλεται ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δεν ήταν δημοκράτης.

Από τη Β’ Γυμνασίου εδώ και 60 χρόνια θυμάμαι κάποια περικοπή από τον Ξενοφώντα σχετικά με το Αθηναϊκό πολιτευμα. Λέγει λοιπόν ο Ξενοφών: “Περί δε της Αθηναίων πολιτείας ότι μεν είλοντο τούτον τον τρόπον της πολιτείας ουκ επαινώ για τόδε. Ότι τουθ’ ελόμενοι είλοντο τους πονηρούς άμεινον πράττειν ή τους χρηστοίς. Δια μεν ούν τούτο ουκ επαινώ”.

Δηλαδή όσον αφορά στο πολίτευμα των Αθηναίων επειδή διάλεξαν αυτή τη μορφή του πολιτεύματος -τη Δημοκρατία- δεν τους επαινώ για τον εξής λόγο. Διότι προτιμήσαντες αυτό το πολίτευμα προτιμήσαν οι κακοί να περνούν καλλίτερα από τους ενάρετους. Για το λόγο αυτόν εδώ δεν τους επαινώ.

Ασφαλώς δεν υπάρχει μόνο άσπρο ή μαύρο δηλ. δημοκρατία ή δικτατορία. Ούτε ο Μέγας Αλέξανδρος ούτε ο Κων/νος Παλαιολόγος ούτε ο Λεωνίδας της Σπάρτης ήταν δημοκράτες. Δεν ήταν όμως και δικτάτορες ακόμα ο Λαός τους μνημονεύει με  τς καλλίτερες αναμνήσεις.

Φίλοι αγρότες έχετε δίκαιο. Αυτό δε συζητείται. Το δίκαιο όμως δε διεκδικείται με την Κατάργηση δικαιωμάτων άλλων κοινωνικών τάξεων οι οποίες σας συμπαρίστανται και σας συμπαθούν.

Στη νομική επιστήμη διδάσκεται πως κάθε δικαίωμα που ασκείται κατά κατάχρηση παύει να είναι δικαίωμα και μετατρέπεται σε αδίκημα.

Ο δρόμος δεν είναι μόνο δικός σας όπως και το Νοσοκομείο δεν είναι μόνο των ιατρών. Προσέξτε μήπως η συμπαράσταση και η συμπάθεια γίνουν οργή του λαού.

Άλλωστε δεν είσθε αμέτοχοι ευθύνης γι’ αυτό το κατάντημα. Ας προσέχατε.

Ο εξ οικείου αμαρτήματος ζημιούμενος ου δοκεί ζημιούσθαι.

Βασίλης Ζέρβας

πρ. Δ/ντής Κοινων. Υπηρεσιών Έβρου    

Friday, June 20, 2025

Latest News

Γεμάτα έρχονται και φεύγουν τα αεροπλάνα από Αλεξανδρούπολη για Κρήτη!

Την ίδια ώρα, αύξηση 12% καταγράφηκε στον μήνα Μάϊο στο «Δημόκριτος», ήτοι ταξίδεψαν 27.000 επιβάτες Μετά την επιτυχία που σημείωσε...

More Articles Like This