Home / Κοινωνια / ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Απογοητευτικά συμπεράσματα από τις εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, σε Γαλλία, Βρετανία και ΗΠΑ – Όταν στα Σχολεία εισάγεται η “Σαρία” και απαγορεύονται ο Ιησούς και ο Άγιος Βασίλης – Επιζήμιες “εκσυγχρονιστικές” ιδεοληψίες της Αριστεράς, αλλά και της Κεντροδεξιάς 

metanastis-prosfigopoulo-sxoleio mousoulmanakia-nipiagogeio mousoulmanes-sxoleio-1Οι γονείς των μαθητών του Ωραιοκάστρου, βασισμένοι στο ένστικτό τους, στην ανησυχία τους για την υγεία των παιδιών τους και στην αντίληψή τους ότι δεν είναι δυνατόν κουλτούρες τόσο διακριτές μεταξύ τους να μπορέσουν να «συνδιαλεχθούν», φέρονται πολύ πιο ώριμα από την ξενοφιλική Κεντροδεξιά, που τους τοποθέτησε την ρατσιστική ταμπέλα, αλλά και την πολυπολιτισμική Αριστερά, που θέλει να τους επιβάλει τις ιδεοληψίες της.

Η αντίδραση αυτή είναι μία υγιής αντίδραση, μια θεσμική αντίδραση μέσω του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, αλλά και μία αντίδραση πού αποδεικνύει ότι η κοινωνία των πολιτών δεν μπορεί να ενεργοποιείται μόνον όταν φέρει «εκσυγχρονιστικές» αντιλήψεις.

Διότι στην ζωή και στην πρακτική δεν υφίσταται μόνον ο «εκσυγχρονισμός», αυτό δηλαδή που κάποιοι διάττοντες αστέρες της Αριστεράς ονειρεύτηκαν.

Στην ζωή υφίσταται και η ωμή πραγματικότητα, η οποία αναδεικνύει ποια οράματα δουλεύουν και ποια όχι.

Το 1989, υιοθετήθηκε για πρώτη φορά στην Γαλλία ένας εκπαιδευτικός νόμος από τον τότε σοσιαλιστή υπουργό Παιδείας Lionel Jospin, ο οποίος θέλησε να παύσει πια αυτό το «καταπιεστικό» και «εθνικιστικό» σύστημα παιδείας και να προωθηθεί στην θέση του ένα νέο, πολυπολιτισμικό μοντέλο, βασισμένο στα ατομικά ενδιαφέροντα, στις άλλες κουλτούρες και εθνικότητες και όχι να δίδεται προτεραιότητα στις παραδοσιακές γαλλικές αξίες.

Τόσο επιτυχημένη ήταν αυτή η μεταρρύθμιση του «φωτισμένου» υπουργού της Αριστεράς, που, σε μεγάλες έρευνες που διεξήχθησαν από διεθνείς επιστημονικούς οργανισμούς για τα αποτελέσματα των αντιλήψεων των νέων που γαλουχήθηκαν κάτω από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό σύστημα, τα ευρήματα έδειξαν ότι το 27% των νέων Γάλλων στις ηλικίες 18-24 έχουν θετική γνώμη για το ISIS, και το 36% θεωρούν πώς τόσο οι βομβιστικές επιθέσεις αυτοκτονίας, όσο και η βία ενάντια σε δημόσιους χώρους είναι κάτι το «δικαιολογημένο».

Με λίγα λόγια, 1,8 εκατομμύρια νέοι Γάλλοι συμπαθούν τον ισλαμικό εξτρεμισμό είτε επειδή οι ίδιοι είναι ακραίοι, ή ακραίοι Μουσουλμάνοι, είτε επειδή θεωρούν πως η Δύση είναι η πηγή όλων των δεινών της ανθρωπότητας!

Η ωμή πραγματικότητα για τα πολυπολιτισμικά σχολεία μας διαφωτίζει και για μία άλλη αλήθεια που φοβόμαστε να αντικρίσουμε κατάματα:

Οι Μουσουλμάνοι κατά μέσο όρο πολλαπλασιάζονται με δεκαπλάσιο, τουλάχιστον, ρυθμό εν σχέσει με τους Δυτικούς.

Σε 21 κρατικά σχολεία στο Birmigham τα παιδιά Μουσουλμάνων γονέων αποτελούν το 90%.

Αυτός ο πληθυσμός, πριν από κάποια χρόνια μάλιστα, φέρεται να προσπάθησε συνωμοτικά να καταλάβει αυτά τα «ελεύθερα πολυπολιτισμικά σχολεία» και να τα μετατρέψει σε αυστηρά μουσουλμανικά, στα οποία θα διδάσκεται ο Νόμος της Σαρία. Το όνομα δε της επιχείρησης  αυτής ήταν «Δούρειος Ίππος».

Σε άλλα σχολεία επιβλήθηκε η απαγόρευση του χοιρινού κρέατος σε καντίνες επειδή «μολύνει» τα άλλα κρέατα και διότι «προσβάλλει» τους Μουσουλμάνους.

Στις ΗΠΑ, σε διάφορα δημόσια πολυπολιτισμικά σχολεία τα πράγματα έχουν ξεφύγει από κάθε έλεγχο.

Έχουν απαγορευθεί τραγούδια τα οποία εμπεριέχουν αναφορές στον Άγιο Βασίλη, στον Ιησού και σε άλλα θρησκευτικά χριστιανικά σύμβολα.

Μία σχολική περιφέρεια μάλιστα καθαίρεσε δασκάλα λόγω του ότι αυτή χρησιμοποίησε αποσπάσματα από ιστορικά έγγραφα στην τάξη της επειδή περιείχαν αναφορές στο Θεό και τον Χριστιανισμό.

Απεδείχθη αργότερα ότι τα εν λόγω έγγραφα ήταν από την Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας και από «Τα δικαιώματα των αποίκων» του Samuel Adams!

Γνωρίζοντας όλα αυτά, είναι να απορεί κανείς το πόσο παροιμιώδης είναι η βλακεία και η ιδεοληψία των εν Ελλάδι ιθυνόντων και το πόσο λίγη και εαυτοφοβική είναι η φερόμενη  ως Κεντροδεξιά παράταξη.

Είμαστε μία χώρα που γνωρίζει μόνον να μηρυκάζει όλες τις «προοδευτικές φιοριτούρες» για να καμωνόμαστε τους Ευρωπαίους και να αποβάλλει όλα τα θετικά τους στοιχεία προς υιοθέτηση.

Για αυτό και μόνον τον λόγο, αξίζει ένα μεγάλο «μπράβο» στους γονείς των μαθητών του Ώραιοκάστρου, Χρειάζεται αρετή και τόλμη για να μην γίνεις ένα με τον συρφετό.

Ραφαήλ Α. Καλυβιώτης

Πολιτικός Επιστήμων, Πρόεδρος του Δικτύου Ελλήνων Συντηρητικών