Home / Κοινωνια / ΜΕΤΑ ΤΟΝ “ΟΛΘ” ΣΕΙΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

ΜΕΤΑ ΤΟΝ “ΟΛΘ” ΣΕΙΡΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

Η ιδιωτικοποίηση αναμένεται να αναβαθμίσει τον οικονομικό και γεωστρατηγικό ρόλο του Λιμένος Αλεξ/πολης και να γίνει όχημα για τις συνδυασμένες μεταφορές προς και από το Λιμάνι της Μαύρης Θάλασσας  

Η επόμενη ιδιωτικοποίηση λιμένα μετά τον ΟΛΘ θα είναι η Αλεξανδρούπολη καθώς το ΤΑΙΠΕΔ φαίνεται να επενδύει στο λιμάνι αυτό για τις δυνατότητες του οποίου στις συνδυασμένες μεταφορές και την παράκαμψη του Βοσπόρου σε συνεργασία με Βουλγαρικά λιμάνια αλλά και των εγκαταστάσεων διανομής υγροποιημένων αερίων έχει γίνει πολύς λόγος. Μιλώντας προ ολίγου στο Delphi Economic Forum η Εντεταλμένη Σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ Λίλα Τσιτσογιαννοπούλου στις αναφορές της για θέματα που χειρίζεται το ΤΑΙΠΕΔ μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.

Όπως ανέφερε «στο λιμάνι αυτό το ελληνικό δημόσιο έχει κάνει επενδύσεις πάνω από 100 εκατ. ευρώ και λειτουργεί με μονοψήφιο αριθμό εργαζομένων. Το δημόσιο δεν είναι σε θέση πλέον να συντηρεί τέτοιες υποδομές, αυτό το αντιλαμβανόμαστε όλοι. Με την επικείμενη αποκρατικοποίησή του σας διαβεβαιώνω ότι οι επενδύσεις αυτές δεν θα απαξιωθούν, αντίθετα, η Αλεξανδρούπολη θα αναβαθμίσει τον οικονομικό και γεωστρατηγικό της ρόλο με «όχημα» τις συνδυασμένες μεταφορές και νέες θέσεις εργασίας θα υπάρξουν όσο θα αναπτύσσονται οι δραστηριότητες του λιμανιού».

Σύμφωνα με εκτιμήσεις εμπειρογνωμόνων το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης θα «ξεκλειδώσει» το γεωστρατηγικό του ρόλο η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής του σύνδεσης με το εθνικό και διεθνές σιδηροδρομικό δίκτυο καθώς αποτελεί κόμβο του σιδηροδρομικού άξονα της Εγνατίας αλλά και είναι το μόνο που μπορεί να «συνεργαστεί» σιδηροδρομικά με λιμάνια της Βουλγαρίας για την διοχέτευση μοναδοποιημένων φορτίων από τη Μ. Θάλασσα προς το Αιγαίο και τούμπαλιν φυσικά.