Home / Κοινωνια / ΤΑ “ΔΕΞΙΑ” ΚΑΙ ΤΑ “ΑΡΙΣΤΕΡΑ” ΔΙΟΔΙΑ

ΤΑ “ΔΕΞΙΑ” ΚΑΙ ΤΑ “ΑΡΙΣΤΕΡΑ” ΔΙΟΔΙΑ

Από το κίνημα “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ” τα “Δεξιά” Διόδια, στην εγκατάσταση νέων Σταθμών “Αριστερών” Διοδίων στην Ανατ. Μακεδονία-Θράκη επί της Εγνατίας οδού

 Το όνομά του είναι Γιώργος Θεοφάνους και βρέθηκε πέρυσι στην επικαιρότητα, διότι εκλήθη να πληρώσει περίπου 22.000 ευρώ για πρόστιμα διοδίων που δεν κατεβλήθησαν.

Η ιστορία έχει ως εξής:

Ο κ. Θεοφάνους, άλλοτε συμβασιούχος και μετέπειτα άνεργος αρχαιολόγος, παρασυρθείς από τις Σειρήνες του Κινήματος Δεν Πληρώνω, απεφάσισε να περνά την Εγνατία Οδό «ελεύθερος κι ωραίος».

Τούτο συνέβη συνολικώς 178 φορές, δηλαδή ο πρωταγωνιστής της υποθέσεως γλύτωσε ακριβώς 427 ευρώ -εάν το κίνητρο του ήτο οικονομικό, και όχι πολιτικό.

Όλοι έχουμε εικόνα τής συγκινητικής υποστηρίξεως του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς (ΣΥΡΙΖΑ), με την φυσική παρουσία του προέδρου του, Αλέξη Τσίπρα, στο Κίνημα Δεν Πληρώνω.

Τότε τα διόδια ήταν «δεξιά», εξ ου και ο ανένδοτος αγών των εγχώριων οπαδών του Μαρξ και του Λένιν, Σήμερα, που τα διόδια είναι «αριστερά», την νύφη καλείται να πληρώσει ό δύσμοιρος συνάνθρωπος μας, ο οποίος επίστεψε, όπως και εκατομμύρια άλλοι συμπατριώτες μας, στις υποσχέσεις των νεοκομμουνιστών.

Το δράμα του, όπως εξομολογήθη σε συνέντευξη του στην τηλοψία, διογκώθη, διότι μέρος του χρέους του, ήτοι 8.400 ευρώ, έχουν εγγραφεί στην Εφορία, οπότε, λόγω αδυναμίας πληρωμής, κινδύνευε με κατάσχεση της ακίνητης περιουσίας του.

Τον κ. Θεοφάνους, από τα Σερβία Κοζάνης, ενεθυμήθην παρακολουθώντας τις δηλώσεις του προέδρου της Εγνατίας Οδού Α.Ε., Απόστολου Αντωνούδη, στο περιθώριο ημερίδας που διοργάνωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Β’ Θεσσαλονίκης τού ΣΥΡΙΖΑ, στην Πυλαία.

Εκεί, ούτε λίγο ούτε πολύ, κατά την πάγια πολιτική του κυβερνώντος κόμματος, παρεπέμφθη στις καλένδες η Κοινή Υπουργική Απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, κ.κ. Τσακαλώτου και Σπίρτζη, με την οποία εγκρίνεται η άμεσος εγκατάσταση 10 νέων σταθμών διοδίων επί του κυρίου άξονος της Εγνατίας Οδού, καθώς και 20 πλευρικών διοδίων στον ίδιο αυτοκινητόδρομο.

Προσέξτε τι δήλωσε ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Α.Ε. στους ομογάλακτους του ΣΥΡΙΖαίους, σχολιάζοντας την χρονική δέσμευση περατώσεως τής κατασκευής των νέων σταθμών διοδίων, έως το τέλος του 2017:

«Τώρα, όσον άφορα τους 20 επιπλέον πλευρικούς σταθμούς, να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτοί δεν είναι μετωπικοί, δεν είναι πάνω στον άξονα. Είναι για τις εισόδους και για τις εξόδους του άξονα Βέβαια, αυτός ό σχεδιασμός, για να φτάσουμε να τον δούμε υλοποιημένο, θα χρειαστούμε πολλούς μήνες.

Αυτές οι προθεσμίες που αναφέρονται μέσα στην ΚΥΑ, οι πεντάμηνες, προφανώς δεν είναι δυνατό να υλοποιηθούν. Θέλουμε μελέτες, θέλουμε περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις -που, όπως ξέρουμε, απαιτούνται πολλοί μήνες- και, βέβαια, θέλουμε και την κατασκευή τού έργου».

Είναι ο ίδιος, ο οποίος λίγες ήμερες ενωρίτερα επαίρετο σε συνέντευξη του στην «ThessNews» ότι «περισσότερα από 20 funds ενδιαφέρονται για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού, την μεγαλύτερη παραχώρηση τής Ευρώπης, την μόνη που δεν επιβάλλει στον παραχωρησιούχο να ξοδέψει χρήματα για να κάνει επενδύσεις, αφού ο δρόμος είναι έτοιμος μαζί με τα διόδιά του».

Με τούτη την διγλωσσία πορεύεται η χώρα το τελευταίο διάστημα, θεωρώντας ότι oι κουτόφραγκοι δεν θα μας καταλάβουν.

Χρήστος Ζαμπούνης