9.4 C
Alexandroupoli
Sunday, June 29, 2025

Ένα γλυκό “σήμα κατατεθέν” για την Αλεξ/πολη

Το αίτημα της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ, που προσέκρουσε στην χοντροκεφαλιά ή κακοκεφαλιά των Δημοτικών μας Αρχόντων, επαναφέρει στο προσκήνιο ο Δημοτικός Σύμβουλος, κ. Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Δεν είναι λίγα τα δημοσιεύματα της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΘΡΑΚΗΣ, που εδώ και χρόνια προέτρεπαν τους Δημοτικούς μας Άρχοντες να προχωρήσουν σε ένα διαγωνισμό ιδεών για την καθιέρωση ενός γλυκίσματος, που θα αποτελούσε “Σήμα Κατατεθέν” για την Αλεξανδρούπολη.

Ζητούσαμε από τον Δήμαρχο να συγκεντρώσει τους Ζαχαροπλάστες της πόλεως, αλλά και τις νοικοκυρές που ενδιαφέρονται, για να αποκτήσουμε κι εμείς ένα γλυκό-γνώρισμα.

- Advertisement -

Δυστυχώς, οι προτάσεις μας αυτές προσέκρουσαν στην χοντροκεφαλιά ή στην κακοκεφαλιά των αιρετών μας Αρχόντων, που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα.

Με μεγάλη ικανοποίηση είδαμε σήμερα, να φέρνει στην δημοσιότητα ο κ. Παύλος Α. Μιχαηλίδης, επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης ΑΝΑΣΑ, το θέμα του σχεδιασμού για τον γαστρονομικό τουρισμό της Αλεξανδρούπολης.

***

Η δημοτική παράταξη της «ΑΝΑ.Σ.Α.» δεν σκοπεύει να πρωτοτυπήσει, αλλά έρχεται να ενώσει την φωνή της σε όσους χρόνια τώρα επισημαίνουν και σε όσους προσπαθούν για να αποκτήσει η Αλεξανδρούπολη (ως ένα πρώτο βήμα για την γαστρονομική της προβολή), το δικό της χαρακτηριστικό «γλυκό έδεσμα». Κάτι αντίστοιχο με τα κρητικά σκαλτσούνια, τους κουραμπιέδες Καρβάλης, τους Ακανέδες (λουκούμια) Σερών, την Πουτίγκα Κατερίνης, τα τρίγωνα Πανοράματος Θεσ/νίκης, το Ρεβανί Βεροίας κλπ κλπ.

Πρόσφατα ο τοπικός σύλλογος Επαγγελματιών Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, πήρε κάποιες πρωτοβουλίες για το πως πρέπει να κτισθεί η γαστρονομική ταυτότητα της περιοχής, στηριζόμενος στην φαντασία, στο κέφι, στον επαγγελματισμό, στην αλληλεγγύη και στις συνεργασίες των επαγγελματιών.

Αυτό όμως που πλέον χρειάζεται, είναι με μπροστάρη τον δήμο να γίνει μια πρώτη συντονισμένη συνάντηση με τους ζαχαροπλάστες, τους ανθρώπους της εστίασης και τους αρτοποιούς. Στο επόμενο διάστημα θα απαιτηθεί μια δεύτερη επαφή με το Επιμελητήριο, τους ξενοδόχους και το Εθνολογικό μουσείο.

Αξίζει φυσικά να επισημάνουμε πως στην υπόλοιπη χώρα ενδιαφέρουσες μορφές γαστρονομικού τουρισμού αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια τόσο σε αυτοδιοικητικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο επιχειρηματικών πρωτοβουλιών. Μεγάλος πρωταγωνιστής είναι σαφώς η Κρήτη, που εδώ και είκοσι περίπου χρόνια επιχειρεί με βάση την κρητική διατροφή και τα πολλά συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου, να αποτελέσει έναν μεγάλης εμβέλειας γαστρονομικό προορισμό και ακολουθούν οι Κυκλάδες,η Πελοπόννησος και πολύ πρόσφατα η Θεσσαλονίκη η οποία προσέγγισε το απαιτητικό γαλλικό κοινό και μάλιστα, μέσα από τις σελίδες ενός από τα πλέον έγκριτα περιοδικά της χώρας, το “REGAL”.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

“ΑΝΑ.Σ.Α.”

***

Σημείωση Ε. Θ.:

Πρέπει να αναφέρουμε, πως την τελευταία φορά που το θέμα αυτό παρουσιάσθηκε από την Τηλεόραση ΘΡΑΚΗ-ΝΕΤ, υπήρξαν πολλές τηλεθεάτριες Αλεξανδρουπολίτισσες που έφτιαξαν γλυκά και μας τα έφεραν για να τα δοκιμάσουμε.

Εξυπακούεται ότι οι πρώτες ύλες γι’ αυτό το γλυκό της Αλεξανδρούπολης θα πρέπει να μην είναι εποχιακές, αλλά διαθέσιμες ολόκληρο τον χρόνο.

Ευχόμαστε η ανακίνηση της πρότασης μας, αυτήν την φορά να ευδοκιμήσει.

Σ. Κ.

Aegean
Sunday, June 29, 2025

Latest News

Ο ΘΡΑΚΗ FM ακούγεται δυνατά έως την Φινλανδία!

Το σήμα του ραδιοφωνικού σταθμού έφτασε από τον Έβρο μέχρι το Πόρβο, δηλαδή 2.100 χιλιόμετρα μακριά! - Μήνυμα του...

More Articles Like This