Home / Κοινωνια / Νομοθετούν την παρά φύσιν… «οικογένεια»

Νομοθετούν την παρά φύσιν… «οικογένεια»

Ο Ποινικός Νομοθέτης τιμωρούσε την παρά φύσιν ασέλγεια, με το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα που κατήργησαν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, μόλις ανέλαβαν την εξουσία

Κάποιοι συνάνθρωποί μας αρέσκονται να παραβιάζουν τη φύση.

Έτσι ο άνδρας ερωτεύεται και συνευρίσκεται με άνδρα και η γυναίκα πράττει το ίδιο με γυναίκα. Δικαίωμά τους.

Όταν όμως αποθρασύνονται τόσο πολύ, ώστε να ζητούν να δημιουργούν οικογένεια και να  υιοθετούν (αφού δεν μπορούν να αποκτήσουν φυσιολογικά) και να ανατρέφουν παιδιά, τότε θυμόμαστε τον χαρακτηρισμό που τους έδωσε η κοινωνία πολλά χρόνια πριν: «Κίναιδοι», διότι έχουν την ντροπή του σκύλου.

Μέχρις εδώ, ιδιαίτερα τώρα που ζούμε τον καιρό της παρακμής, ας συμπεριφέρονται όπως θέλουν και ας διαβιούν όπως θέλουν.

Μπορούν να διαθέτουν τον εαυτό τους όπως θέλουν.Όμως θα είναι πάντα στο περιθώριο της κοινωνίας, αφρού ό,τι πράττουν, σε σχέση με τη μειονεξία τους, είναι αντίθετο προς την ανθρώπινη φύση.

Γι’ αυτό και ο ποινικός νομοθέτης τιμωρούσε την παρά φύση ασέλγεια με το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο ο προοδευτικός ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ μόλις ανέλαβε την εξουσία το κατήργησε με το άρθρο 68 τού ν. 4356/24.12.2015.

Είπαμε, σε παρακμή βρισκόμαστε, τέτοια καμώματα κάνουμε.

Όμως υπάρχει και ένα τεράστιο θέμα.

Οι ομοφυλόφιλοι έχουν τόσο πολύ αποθρασυνθεί ώστε θέλουν να έχουν και παιδιά, όπως οι φυσιολογικές οικογένειες.

Κανείς, όμως, δεν σκέφθηκε και την θέση του άτυχου παιδιού, που θέλουν οι ομοφυλόφιλοι να «προσαρτήσουν» «βίαια», αφρού ο νόμος θα τους το επιτρέπει, σε μια ιμιτασιόν οικογένεια.

Όταν το άτυχο παιδί θελήσει να φωνάξει μαμά, όπως τα άλλα παιδιά, σε ποιόν θα απευθύνει την ωραιότερη αυτή λέξη του κόσμου; Σε έναν άντρα;

Όταν θέλει να φωνάξει μπαμπά, σε ποιόν θα απευθύνει τη λέξη αυτή; Σε μια γυναίκα;

Και όταν ρωτήσει γιατί οι φίλοι του έχουν γυναίκα μαμά, ενώ αυτό έχει μαμά άνδρα, και έχουν άνδρα μπαμπά, ενώ αυτό έχει μπαμπά γυναίκα, τί θα του πουν;

Θα το σπρώξουν στην ομοφυλοφιλία για να πάψουν οι δυσάρεστες ερωτήσεις;

Πώς θα αισθάνεται το παιδί αυτό όταν βλέπει να ξαπλώνουν στο ίδιο κρεβάτι δύο άνδρες ή δύο γυναίκες που υποδύονται τον μπαμπά και την μαμά;

Και αυτά μέσα στην ομοφυλοφιλική οικογένεια.

Υπάρχει, όμως, και η κοινωνία:

Πως θα αντέξει το δύστυχο παιδί τη καζούρα των άλλων παιδιών για τη μαμά-άντρα ή τον μπαμπά-γυναίκα;

Τα παιδιά αυτά δεν τα σκέφτονται οι ομοφυλόφιλοι. Καλά, αυτοί είναι άρρωστοι.

Οι νομοθέτες, όμως, δεν θα τα σκεφτούν; Με τί μυαλό, με τί καρδιά θα θεσμοθετήσουν τον σχηματισμό παρά φύσιν οικογένειας;

Και ένα ρρώτημα προς αυτούς: Θα το ήθελαν να είναι παιδιά μιας τέτοιας οικογένειας;

Αν ναι, ας νομοθετήσουν. Αν όχι, ας μή καταδικάσουν αθώα πλάσματα στο ανάθεμα της κοινωνίας και σε διαρκή ηθικό θάνατο.

Και μία διόρθωση: όσοι αντιτιθέμεθα στους ομοφυλόφιλους δεν πάσχουμε από ομοφοβία.

Φόβο δεν έχουμε κανένα λόγο να νιώθουμε.

Νιώθουμε, όμως, αηδία. Ίσως πάσχουμε από ομοαηδία.

Λουκάς Λυμπερόπουλος

Επίτιμος Αρεοπαγίτης, Δ.Ν.

***

Σημείωση Ε. Θ.:

Κατά το Λεξικόν LIDDELL-SCOTT, κίναιδος είναι ο παραδομένος εις παρά φύσιν επιθυμίαν, ο παρά φύσιν ασελγής, αισχρός και κακοήθης άνθρωπος, με διαφθορά ηθών και αναιδή συμπεριφοράν.

Σ. Κ.