Home / Κοινωνια / ΑΣΥΝΔΕΤΗ ΚΑΙ ΗΜΙΤΕΛΗΣ Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ !!!

ΑΣΥΝΔΕΤΗ ΚΑΙ ΗΜΙΤΕΛΗΣ Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ !!!

Η κατασκευή του ποδηλατοδρόμου σε όλο το μήκος της παραλίας, θα μειώσει το πλάτος της οδού Απολλωνιάδος-Βασ. Αλεξάνδρου, περίπου κατά τρία (3) μέτρα – Αλλού φαρδαίνουν δρόμους, εμείς εδώ τους στενεύουμε

«Κολλημένος» με τους ποδηλατοδρόμους και τις πεζοδρομήσεις οδών φαίνεται να είναι ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, ο οποίος θέλει να εξασφαλίσει πιστώσεις για νέα έργα στην πόλη, αδιαφορώντας για το τελικό αποτέλεσμα.

Αν δηλαδή ο σχεδιασμός των λεγομένων αναπλάσεων, θα είναι ωφέλιμος ή βλαπτικός για τους Δημότες.

Αλισβερίσι να γίνεται, χωρίς καμία πρόβλεψη (όπως έγραψε κατ’ επανάληψιν η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ) για την δημιουργία χώρων Στάθμευσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων, που θα διωχθούν από την παραλιακή Λεωφόρο.

Δημοσιεύουμε τις επισημάνσεις-καταγγελίες του επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης ΑΝΑ.Σ.Α. κ. Παύλου Μιχαηλίδη, που χαρακτηρίζει χαμηλών απαιτήσεων την σχεδιαζόμενη ανάπλαση από το (μοναδικό) παραλιακό Κέντρο ΑΡΓΩ, μέχρι την στροφή του «Εγνατία».

***

Παρατηρώντας κάποιος τα σχέδια της 3ης εργολαβίας που θα ξεκινήσει σε λίγο καιρό και αφορά την ανάπλαση στο παραλιακό τμήμα από την «ΑΡΓΩ» μέχρι την περιοχή πριν από την «στροφή του ΕΓΝΑΤΙΑ», διακρίνει μια ακόμη ασύνδετη και ημιτελή μελέτη, δυστυχώς πολύ κατώτερη των προσδοκιών για μια πόλη σαν την Αλεξανδρούπολη. Και ενώ το 2013 η δημοτική αρχή παρουσίαζε με συγκεκριμένα αρχιτεκτονικά σχέδια και συνεντεύξεις τύπου, ένα έργο αντιστήριξης, ως την πολυπόθητη ανάπλαση του παραλιακού μας μετώπου, το 2018 (πάλι ένα χρόνο πριν τις δημοτικές εκλογές), επανέρχεται με το ίδιο αφήγημα για προφανείς λόγους. Μόνο που το τελικό αποτέλεσμα (το οποίο λόγω χρόνου θα φανεί και πάλι μετά τις εκλογές), για ακόμη μια φορά θα αναδείξει την προχειρότητα με την οποία ο κ.Λαμπάκης αντιμετωπίζει το πλέον τουριστικό σημείο της πόλης. Και αυτό το τονίζουμε, διότι πρώτον στην ανάπλαση αυτή δεν έχει συμπεριληφθεί το τμήμα της «στροφής του Εγνατία» (το σπουδαιότερο σημείο τουριστικής προβολής μετά τον Φάρο) και κατά δεύτερον όσο φαίνεται από τα σχέδια, το τμήμα του περιπατητικού διαδρόμου (παραπλεύρως της παραλιακής οδού -προς την πλευρά της θάλασσας), το οποίο θα συνέδεε τους υπό διαμόρφωση χώρους.

Κατά τα άλλα φαίνεται πως επανέρχεται η «παιδική χαρά», η οποία θα δημιουργήσει μια άλλη χωροταξία στο σημείο που αναπτύσσονται σήμερα τα τραπεζοκαθίσματα από τις παρακείμενες επιχειρήσεις εστίασης.

Αξίζει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη μελέτη του έργου αυτού, δεν είναι «προϊόν» κάποιου αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, όπως επιβάλλεται σε αντίστοιχες περιπτώσεις, αλλά συντάχθηκε από τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου και κατ´εντολή του κ.Λαμπάκη, όπως δυστυχώς συνέβη και με την  μελέτη ανάπλασης της περιοχής της δυτικής χερσαίας ζώνης του Λιμένα -κάτω από τον Φάρο (από το κτίριο των ναυτοπροσκόπων μέχρι και το εκκλησάκι του Αγίου Εύπλου).

Τα δύο αυτά ασύνδετα μεταξύ τους έργα, μαζί με την κατασκευή του ποδηλατόδρομου κατά μήκος όλης της παραλίας (το οποίο όπως έχουμε τονίσει θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της οδού Απολλωνιάδος κατά περίπου τρία μέτρα, το ίδιο και της Βασ. Αλεξάνδρου η οποία επιπλέον και θα μονοδρομηθεί), θα χαρακτηρίσουν σημαντικά την τελική μορφή του παραλιακού μας μετώπου, καθορίζοντας την εικόνα και την κυκλοφοριακή λειτουργία της Αλεξανδρούπολης για τις επόμενες δεκαετίες.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

“ΑΝΑ.Σ.Α.”

***

Σημείωση Ε.Θ.:

Σωστές οι επισημάνσεις του Πολιτικού Μηχανικού κ. Παύλου Μιχαηλίδη, αλλά δεν βλέπουμε ν’ αλλάζει κάτι.

Γιατί ο κ. Λαμπάκης τα ξέρει όλα. Είναι και πολεοδόμος και ρυμοτόμος και χωροτάκτης κ.λπ.

Το αποτέλεσμα όμως είναι το εξής: όταν αλλού φαρδαίνουν τους δρόμους, εμείς εδώ τους στενεύουμε.

Με τις υγείες μας.

Σ. Κ.