Home / Κοινωνια / Athens Gay Pride 2018 – Το Φεστιβάλ υπερηφάνειας

Athens Gay Pride 2018 – Το Φεστιβάλ υπερηφάνειας

Ξεχάστε τα συλλαλητήρια για την Μακεδονία – Ποιο ήταν το αμάρτημα των Σοδομιτών που συγκλονίζει

 

Τα  δεδομένα…

«Gay pride» ! Παρέλαση ομοφυλοφίλων στην πρωτεύουσα της Ελλάδας, με κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα και διαφήμισή τους τη λέξη  «Pride» ! =  Καύχηση  ! Υπερηφάνεια  ! Ύβρις !

Σύμφωνα με το από 9-6-2018 Δελτίο Τύπου της Βουλής των Ελλήνων, «Αποδεχόμενη το αίτημα του “Athens Pride – Φεστιβάλ Υπερηφάνειας”, θα προβάλλει, για πρώτη φορά, το λογότυπο του φορέα σε μέρος της πρόσοψης του κτιρίου της, στη διάρκεια της εκδήλωσης – παρέλασης του Athens Pride στην πλατεία Συντάγματος. Με τη συμβολική αυτή κίνηση η Βουλή θέλει να περάσει στους πολίτες το μήνυμα του σεβασμού στη διαφορετικότητα και τα ανθρώπινα δικαιώματα».

Το Athens Pride διοργανώνεται για 14η χρονιά στην Αθήνα και φέτος η παρέλαση διεξήχθη στην Πλατεία Συντάγματος, με κεντρικό θέμα τη θηλυκότητα και με το σύνθημα «Παρούσα».

Το λογότυπο του Gay Pride, διεθνώς είναι τα χρώματα του Ουράνιου τόξου. Το λογότυπο του ελληνικού Gay Pride είναι η Ακρόπολη (Παρθενώνας) βαμμένη στα χρώματα του ουρανίου τόξου.

Χορηγοί του ελληνικού Gay Pride 2018, είναι το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο, η Ευρωπαϊκή επιτροπή στην Ελλάδα, η Περιφέρεια Αττικής, ο Δήμος Αθηναίων, οι πρεσβείες της Αυστραλίας, της Ολλανδίας και του Καναδά, η ΕΡΤ, το ίδρυμα Ωνάση και το ίδρυμα Μποδοσάκη.

Ο Δήμος Αθηναίων, έβαψε πολλές διαβάσεις στο κέντρο της Αθήνας στα χρώματα του Ουράνιου τόξου.

Ο Πρωθυπουργός στην ανάρτηση του στο Twitter ανέφερε : «Η καταπολέμηση κάθε διάκρισης είναι προϋπόθεση ισονομίας και βάση για τη δημιουργία μιας κοινωνίας προόδου και ευημερίας». Η ανάρτηση του πρωθυπουργού συνοδεύεται από βίντεο στο οποίο αναφέρεται ότι η ελληνική κυβέρνηση δηλώνει #παρούσα (σ.σ. ‘παρούσα’, είναι το κεντρικό σύνθημα του Athens Pride 2018). στον αγώνα για ίσα δικαιώματα, για τη δημιουργία μια κοινωνίας προόδου, μιας κοινωνίας αλληλεγγύης, μιας κοινωνίας αξιοπρέπειας

Ο υφυπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής που βρέθηκε στην πλατεία Συντάγματος για την εκδήλωση δήλωσε : «Ήρθα σήμερα εδώ για να προσπαθήσω να εκφράσω κάτι το οποίο αισθάνομαι ότι δηλαδή σέβομαι την διαφορετικότητα. Δεν έχει σημασία ποια είναι η πλευρά η μία ή η άλλη, σημασία έχει ότι δεν μπορεί να είμαστε ισοπεδωμένοι, ούτε ομοιόμορφοι, η ομοιομορφία είναι θάνατος, είναι ολοκληρωτισμός, εμένα μου αρέσει η διαφορετικότητα και γι αυτό είμαι εδώ σήμερα».

Και  ο  προβληματισμός 

Πόσοι βουλευτές συμφωνούν με την απόφαση του προέδρου της Βουλής των Ελλήνων ;

Ποιά σχέση μπορεί να έχει η (παρθένος) Αθηνά, σύμβολο της σοφίας, που τιμήθηκε με τον Παρθενώνα, με την υπερήφανη και δημόσια διαφήμιση προσωπικών παρεκκλίσεων που έντεχνα αποκαλούνται «διαφορετικότητα» ;

Στην Αγία Γραφή, έχουμε μία αναφορά στο αμάρτημα των Σοδομιτών που συγκλονίζει. Γύρω στο 600 π.Χ. ο Θεός δια του προφήτου Ιεζεκιήλ προειδοποιεί τους αμετανόητους Ιουδαίους για την τιμωρία που πρόκειται να συμβεί στην Ιερουσαλήμ εξαιτίας της αποστασίας της από το νόμο Του και της γενικής διαφθοράς της. Ονομάζει ο Κύριος τα Σόδομα αδελφή της Ιερουσαλήμ, εξαιτίας της παρόμοιας διαφθοράς, και κατονομάζει το αμάρτημα της πόλης των Σοδόμων, εξηγώντας παράλληλα γιατί την κατέστρεψε ὁ Ίδιος και ταυτόχρονα απειλώντας την Ιερουσαλήμ ότι θα έχει κι αυτή την ίδια τύχη.

Για το Θεό, το αμάρτημα των Σοδόμων δεν ήταν αυτό που εμείς εννοούμε δηλαδή το πάθος της ομοφυλοφιλίας, αλλά διαφορετικό. «Πλὴν τοῦτο τὸ ἀνόμημα Σοδόμων τῆς ἀδελφῆς σου, υπερηφανία» (Ιεζεκιήλ  ιστ΄ 49). Αυτό ήταν το αμάρτημα των Σοδόμων. Η υπερηφάνεια, η καύχηση, το θράσος, η αλαζονεία ! ! ! Και εξηγεί ο Θεός: «Εμεγαλαύχουν κα εποίησαν ανόμηματα ενώπιον εμού» (στίχ. 50). Δηλαδή, ήταν αλαζόνες και καυχιόνταν, κόμπαζαν γι αυτά που έκαναν, και τις αμαρτίες τους δεν τις έκαναν κρυφά, αλλά φανερά, μπροστά μου, στο φως της ημέρας, με αυθάδεια και αναισχυντία, χωρίς συστολή και φόβο. Γι αυτό κι Εγώ, συνεχίζει στο λόγο Του ο δικαιοκρίτης Κύριος, «ἐξῆρα αὐτὰς καθὼς εἶδον» (στίχ. 50), τους αφάνισα από προσώπου γης, έτσι που τους είδα να  φέρονται.

Συγκλονιστικός ο λόγος του Θεού :  «Τούτο το ανόμημα Σοδόμων»: όχι αυτό που θα περιμέναμε να ακούσουμε, αλλά «ὑπερηφανία».

Λες και τα λόγια αυτά που έχουν γραφτεί το 600 π.Χ. είναι γραμμένα για όσα σήμερα γίνονται σε όλο τον κόσμο, αλλά και στη χριστιανική ορθόδοξη πατρίδα μας.

Μετά από oλα αυτά που συνέβησαν στην πλατεία Συντάγματος, μήπως πρέπει να πορευτούμε μεταφορικά, στην πλατεία Κλαυθμώνος  για να κλάψουμε ενώπιον του Θεού παραδεχόμενοι ότι «ἡμάρτομεν, ἠνομήσαμεν, ἠδικήσαμεν ἐνώπιόν Του» κι ότι μετανοούμε και επιστρέφουμε από την κενοδοξία, τη ματαιοδοξία μας, τον τύφο και την αλαζονεία μας, στον αγνότατο φόβο Του ;

Ας καταλάβουμε τη σοβαρότητα των περιστάσεων. Βρισκόμαστε στο χείλος του γκρεμού. Η προειδοποίηση του νόμου του Θεού είναι σαφής : Την ύβρη την ακολουθεί  η  συντριβή. 

ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Υποναύαρχος Λ.Σ (ε.α)

Αλεξανδρούπολη

***

Σημείωση Ε.Θ.:

Αντιγράφουμε από το κείμενο του Παναγιώτη Λιάκου στην “Δημοκρατία”:

Στιγμιότυπο από την παρέλαση της ομοφυλόφιλης «υπερηφάνειας» στην Αθήνα, την οποία στήριξε η βουλή.

Το ον στη φωτογραφία φοράει σταυρό και η μορφή του αγίου Νικολάου βρίσκεται ακριβώς επάνω από το σημείο όποιων γεννητικών οργάνων του.

Εικόνα ξεκάθαρη. μήνυμα σαφές.

Η βλασφημία δεν παρουσιάζεται σαν εξαίρεση, σαν μαχητική παραφωνία μιας νεοταξικής δυστοπίας, αλλά ως κανόνας.

Έτσι θέλουν το νέο είδος ανθρώπου. Μετέωρο μεταξύ φύλων, έωλο, δίχως ρίζες και ευρύτερες αναφορές πλην των σεξουαλικών έξεων και εκτροπών του.

Δίπλα στο ον που έχει τον Αϊ-Νικόλα πάνω στα απαυτά του βρίσκεται το πολιτικό, πνευματικό, οικονομικό, εγχώριο και διεθνές καθεστώς.

Οι άλλοι, αυτοί που πάνε στα συλλαλητήρια για τη Μακεδονία, είναι οι μέχρι τώρα πολλοί αλλά ηττημένοι του ακήρυχτου παγκόσμιου πνευματικού πολέμου. Δυστυχώς.