Home / Κοινωνια / ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ… ΙΧΘΥΑΓΟΡΑ

ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ… ΙΧΘΥΑΓΟΡΑ

Άλλη μία… ιδιαιτερότητα της Αλεξανδρούπολης, που έχει καταντήσει πλέον Μεσόγεια πόλη – Οι προτεραιότητες του Δημάρχου κ. Ε. Λαμπάκη, είναι τα «κόκκινα» Αγάλματα και οι ποδηλατόδρομοι 

Ήταν Δεκέμβριος του 2015, όταν ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης Λαμπάκης, είχε εξαγγείλει σε ειδική ημερίδα για την «Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης» στο Επιμελητήριο Έβρου, είχε εξαγγείλει την κατασκευή νέου κτιρίου που θα στεγάζει την ιχθυαγορά της πόλης.

Από τότε κοντεύουν να κλείσουν 3 χρόνια. Κι ενώ έχουμε Αύγουστο του 2018, κανένα κτίριο δεν κατασκευάστηκε, παρά τις πομπώδεις ανακοινώσεις.

Τότε, ο δήμαρχος είχε δηλώσει μετά βεβαιότητος πως εντός του 2016 θα ξεκινούσαν οι απαιτούμενες διαδικασίες για την κατασκευή του νέου κτιρίου της Ιχθυαγοράς. Επρόκειτο για ένα έργο, το οποίο θα χρηματοδοτούνταν από το ΣΕΣ (Σύμφωνο Εταιρικής Σχέσης), δηλαδή το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020, που για το συγκεκριμένο project «ξεκλείδωνε» τον Μάρτιο του 2016. Μόλις λοιπόν θα δινόταν η έγκριση της χρηματοδότησης, θα προχωρούσε άμεσα και η διαδικασία διαγωνισμού για την εύρεση αναδόχου, η οποία υπολογίζεται ότι θα διαρκέσει 5-6 μήνες.

Το θέμα είχε δημοσιεύσει και σε πρωτοσέλιδό της η εφημερίδα “Ελεύθερη Θράκη”. Από τότε βεβαίως, δεν έγινε απολύτως τίποτα, παρά και τις μακέτες που είχαν παρουσιαστεί εκείνη την ημέρα, οι οποίες και έδιναν τα ακριβή χαρακτηριστικά του νέου κτιρίου.

Αυτά δεν ήταν άλλα από τα εξής:

– επρόκειτο για ένα σύγχρονο μονώροφο κτίριο, που όμως θα διατηρεί τις ιστορικές μνήμες της πόλης.

– η επιφάνειά του (760 τ.μ.), θα έχει 15 καταστήματα, βοηθητικούς χώρους και τουαλέτες.

– η δομή του κτιρίου θα είναι εσωστρεφής και με κάποια ανοίγματα προς τον δρόμο.

– οι στοές θα είναι σκεπασμένες με μεταλλικό στέγαστρο, ενώ σε κάποιο σημείο θα υπάρχει και γυάλινη οροφή για να μπαίνει το φως.

Στις μακέτες που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα, το κτίριο ήταν βαμμένο σε χρώμα μπλε, ενώ το συνολικό κόστος για την κατασκευή του κτιρίου της Ιχθυαγοράς ανερχόταν στα 1.200.000 ευρώ.

Φαίνεται λοιπόν ότι στον δήμο Αλεξανδρούπολης τα δύσκολα και ζωτικής σημασίας έργα (όπως και το Δημοτικό Σφαγείο Φερών, για το οποίο υπάρχουν πολλές διαμαρτυρίες) μένουν στην άκρη.

Το σίγουρο είναι ότι οι προτεραιότητες που δίνονται σ’ αυτήν την πόλη από την δημοτική αρχή μάλλον είναι λάθος, εάν υπολογίσει κανείς και τα καθημερινά παράπονα των πολιτών για την υπάρχουσα κατάσταση.

Σημείωση Ε.Θ.:

Η  Αλεξανδρούπολη που την χαρακτηρίζουνε ως «πόλη των χαμένων ευκαιριών», έχει και άλλες ιδιαιτερότητες.

Σαν πρωτεύουσα Νομού δεν έχει Διοικητήριο παρ’ ότι το ΠΡΩΤΟ Διοικητήριο σε όλη την Ελλάδα, θεμελιώθηκε από τον Στυλιανό Πατακό.

Υπάρχει μακρύς κατάλογος, που κατά καιρούς η Εφημερίδα μας έχει δημοσιεύσει.

Και είναι βεβαίως η μόνη παραθαλάσσια πόλη που δεν έχει ιχθυαγορά.

Είχε παλαιότερα αλλά στην πόλη ήρθαν οι «τσομπάνηδες και γίναν Ναυτικοί» !!!

Γι’ αυτό και η Αλεξανδρούπολη με τις πεζοδρομήσεις και τους ποδηλατοδρόμους έχει μεταβληθεί σε Μεσόγεια πόλη.

Γιατί οι αιρετοί μας άρχοντες θέλουν να στήνουν κόκκινα Αγάλματα και ποδηλατοδρόμους.

Με τα Δημοτικά ιχθυοπωλεία θα ασχολούμαστε τώρα;

Σ.Κ.