Δείτε τα χάλια που επικρατούν στην Εγνατία οδό, όπου οι οδηγοί πληρώνουν «χρυσάφι» – Νέα Διόδια ετοιμάζονται στην περιφέρεια Ανατ. Μακεδονίας-Θράκης
Την ώρα που στους σταθμούς διοδίων οι οδηγοί συνεχίζουν να πληρώνουν “χρυσάφι”την Εγνατία Οδό,την ώρα που είναι προ των πυλών (θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου του νέου έτους) νέες αυξήσεις στα διόδια,την ώρα που κατασκευάζονται και νέοι σταθμοί διοδίων -όπως στην Ασπροβάλτα-,οι λακκούβες στην Εγνατία Οδό “κάνουν πάρτι”!
Και μάλιστα…ακόμα και στα πλέον κομβικά της σημεία -διότι πώς αλλιώς μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τους σταθμούς διοδίων;
Ένα δημοσίευμα του ενημερωτικού ιστότοπου thessnews.gr δείχνει, με τον πλέον εμφανή τρόπο, πως όχι μόνο δεν γίνεται καμία απολύτως συντήρηση στο οδόστρωμα της Εγνατίας Οδού -ακόμα και μπροστά στους σταθμούς διοδίων- αλλά και ότι η ίδια η “Εγνατία Οδός”το παραδέχεται σχεδόν ανερυθρίαστα!
Οι εικόνες προέρχονται από το σταθμό διοδίων στη Μουσθένη, έναν σταθμό από τον οποίο καθημερινά περνάνε εκατοντάδες οχήματα διαφόρων τύπων -καταβάλλοντας, φυσικά, το αντίτιμο των 2,4 €). Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το thessnews.gr,
Στο συγκεκριμένο σημείο, στο μέτωπο προς Καβάλα, υπάρχουν 3 ταμεία διοδίων, εκ των οποίων λειτουργούν τα δύο. Το μεσαίο και το δεξί. Από τη δεξιά λωρίδα κινούνται ως επί το πλείστον τα μεγάλα οχήματα με βαρύ φορτίο, που λόγω μη καλής συντήρησης του οδοστρώματος δημιούργησαν τις λακκούβες. Επειδή πλέον είναι επικίνδυνες, οι οδηγοί των μεγάλων φορτηγών τα αποφεύγουν και χρησιμοποιούν τη μεσαία λωρίδα. Η μεσαία λωρίδα όμως έχει καθυστερήσεις λόγω των φορτηγών και έτσι οι οδηγοί ΙΧ χρησιμοποιούν τη λωρίδα – κρατήρα.
Το γεγονός και μόνο ότι τα φορτηγά χρησιμοποιούσαν μόνο τη μεσαία λωρίδα παραξένεψε τη συντάκτρια του άρθρου, η οποία θέλησε όχι μόνο να φωτογραφήσει το οδόστρωμα αλλά και να το βιντεοσκοπήσει. Οι εικόνες είναι χαρακτηριστικές (με την ίδια, μάλιστα, να καταγγέλει -μιλώντας στο Kavala Portal- ότι, παρά το γεγονός πως βρισκόταν σε δημόσιο χώρο, οι υπάλληλοι της “Εγνατία Οδός”επιχείρησαν να της απαγορέψουν τη βιντεοσκόπηση!!!):
Το πλέον εξωφρενικό, όμως, της όλης υπόθεσης είναι ότι -όπως αναφέρεται στο ίδιο δημοσίευμα:
Σε επικοινωνία της ThessNews με την Εγνατία Oδό Α.Ε, ο υπεύθυνος μηχανικός τόνισε ότι το οδόστρωμα έχει να συντηρηθεί από πέρσι και ότι είναι στο πρόγραμμα να φτιαχτεί.
Υπολογίζουν σταθερά την Άσπρη Άμμο “σαν να μη συμβαίνει τίποτα”!
Όλα αυτά την ώρα που η “Εγνατία Οδός Α.Ε.”συνεχίζει σταθερά τον προγραμματισμό της για τους σταθμούς διοδίων, δείχνοντας να αδιαφορεί για οτιδήποτε συμβαίνει τριγύρω της!
Και αν αυτό έγινε φανερό από τις πρόσφατες δηλώσεις του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας Απόστολου Αντωνούδη στην εφημερίδα “ΝΕΑ ΕΓΝΑΤΙΑ” (στην οποία ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι ο προγραμματισμός για την κατασκευή του σταθμού διοδίων στο 474ο χιλιόμετρο -στο ύψος της Άσπρης Άμμου- απλά έχει μετατεθεί για το 2019, μετά και το πρόσφατο “μπλόκο”του Ειρηνοδικείου Καβάλας), μια ανάρτηση στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ -την περασμένη Παρασκευή- κάνει τα πάντα ακόμα πιο φανερά!
Η εν λόγω ανάρτηση αφορά ένα υπηρεσιακό σημείωμα που περιγράφει την πληρωμή ενός παραστατικού που εξέδωσε ο ΔΕΔΔΗΕ Καβάλας για τη δαπάνη μετατόπισης ηλεκτρικής παροχής χαμηλής τάσης που θα εξυπηρετεί τον νέο Σ.Δ. Καβάλας (δηλ. τον σταθμό στην Άσπρη Άμμο).
Την ανάρτηση αυτού του υπηρεσιακού σημειώματος υπογράφει ο Δ/ντής Συντήρησης και Λειτουργίας Αυτοκινητόδρομου &Υποδομών Μιλτιάδης Μπούγαλης (με λίγα λόγια, ο αρμόδιος για να απαντήσει στα ερωτήματα για τις λακκούβες). Σε επικοινωνία που είχε το Kavala Portal μαζί του, ο κ. Μπούγαλης τόνισε πως “για να λειτουργήσει ο σταθμός διοδίων στο 474ο χιλιόμετρο χρειάζεται παροχή ηλεκτρικού ρεύματος -η οποία θα έπρεπε να μεταφερθεί από άλλο σημείο, με ευθύνη του ΔΕΔΔΗΕ. Αυτό και έγινε. Ο σταθμός θα κατασκευαστεί κανονικά -απλά έχουμε κάποιες καθυστερήσεις, νομικής φύσεως-, και απλά εμείς ως Εγνατία Οδός ετοιμαζόμαστε για τη στιγμή που ο σταθμός θα λειτουργήσει”
Τα συμπεράσματα δικά σας…
Μαρκουλίδης Αναστάσιος