9.4 C
Alexandroupoli
Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2020

Για αποφυγή της μείωσης του πλάτους της παραλιακής

Πρόταση του Υποψηφίου Δημάρχου κ. Παύλου Μιχαηλίδη, ώστε να αποφευχθεί η μείωση κατά τρία (3) μέτρα του πλάτους της οδού – Σπαταλη χρημάτων 1,2 εκατ. ευρώ χωρίς σχεδιασμό 

 

Μόνο λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές εκλογές και η δημοτική αρχή ξεκίνησε τα έργα της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Β.Α.Α.) τα οποία αφορούν την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Αλεξανδρούπολης (τμήμα του οποίου είχε μείνει ημιτελές εδώ και πέντε ολόκληρα χρόνια).

Η πρώτη εργολαβία προϋπολογισμού 1.200.000€, αφορά την επέκταση του ποδηλατόδρομου και την διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης παραπλεύρως του γηπέδου «Φώτης Κοσμάς».

- Advertisement -

Μέχρι στιγμής οι δημότες είδαν να ολοκληρώνεται η άνευ λόγου διαμόρφωση του υπάρχοντος πάρκινγκ δίπλα στο δημοτικό στάδιο, όπου πέρα από την σπατάλη των χρημάτων αυτών, διέκριναν και μια προχειρότητα στον συνολικό σχεδιασμό, ο οποίος θα επιφέρει σοβαρά λειτουργικά προβλήματα και φυσικά θα μειώσει τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης.

Απομένει πλέον να ξεκινήσει σε λίγες ημέρες το δεύτερο υποέργο, το οποίο θα αφορά την κατασκευή ποδηλατόδρομου στο δυτικό και νότιο τμήμα της παραλιακής οδού, γεγονός που σημαίνει κατάργηση σημαντικού αριθμού θέσεων στάθμευσης, αλλά το σημαντικότερο μείωση του πλάτους της οδού κατά τρία (3) ολόκληρα μέτρα!!! 

Η ίδια μάλιστα η κυκλοφοριακή μελέτη για να «θεραπεύσει» αυτή την τραγική επιλογή και να «αντιμετωπίσει» την μείωση της οδού, «αναγκάστηκε» να την μονοδρομήσει με φορά από ανατολικά προς τα δυτικά. Αντιλαμβανόμενη η δημοτική αρχή υπό την πίεση την δική μας τους προηγούμενους μήνες, το θέμα των προβλημάτων που θα φέρει μια μονοδρόμηση υπό τις παρούσες συνθήκες, υποχώρησε, καταργώντας μεν την μονοδρόμηση, αλλά επιμένοντας στην μείωση της οδού. Έτσι πλέον σήμερα η κυκλοφοριακή μελέτη ουσιαστικά έχει καταστρατηγηθεί ενώ εφαρμόζεται δυστυχώς αποσπασματικά, γεγονός που θα επιφέρει μια άνευ προηγουμένου χαοτική κατάσταση.

Όλα αυτά σε μια πόλη που ήταν υπόδειγμα για την εξαιρετική της ρυμοτομία, σε όλη την Ελλάδα. Ότι δηλαδή πέτυχαν οι Ρώσοι μηχανικοί και πολεοδόμοι, πριν από περίπου ενάμισυ αιώνα, καταφέραμε μέσα στα τελευταία δέκα χρόνια και το καταστρέψαμε με κύρια ευθύνη της σημερινής δημοτικής αρχής.    

Έστω και την ύστατη στιγμή ο κ.Λαμπάκης, όπως μας άκουσε στο θέμα της μονοδρόμησης, ας αναλογιστεί τις ευθύνες του αλλάζοντας την χάραξη του ποδηλατόδρομου και την μεταφορά του προς την πλευρά του πεζοδρομίου και των κοινόχρηστων χώρων. Ταυτόχρονα θα πρέπει να μειωθεί το πλάτους του στο μισό, όπως ακριβώς συμβαίνει ακόμη και σε μεγαλουπόλεις με πολλαπλάσιο πληθυσμό.   

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, όπου παραπλεύρως της Λεωφόρου Νίκης στην πλευρά του πεζοδρομίου προς την θάλασσα, υπάρχει ποδηλατόδρομος με απλή χάραξη και με πλάτος στο ήμισυ του δικού μας.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Υποψήφιος δήμαρχος –

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

“ΑΝΑ.Σ.Α

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Latest News

Ο «Δρομέας Θράκης» επιμένει με το «Πανόραμα Στίβου»

Μετά από δύο αναβολές λόγω κακοκαιρίας… ο «ΔΡΟΜΕΑΣ ΘΡΑΚΗΣ» επιμένει και διοργανώνει...

Ο Υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Φράνσις Φάνον στον IGBτης Κομοτηνής

Επισκέφθηκε το εργοτάξιο του Αγωγού Φυσικού Αερίου Ελλάδος-Βουλγαρίας, που θα ενώνει την Κομοτηνή με την πόλη της Στάρα-Ζαγόρα

Έκκληση για κατάταξη στον Αρμενικό Στρατό

Προς τους Αρμένιους νέους που ζουν στη χώρα μας – Άνοιξε κατάλογος εγγραφής εθελοντών

Κοινή δράση Δημάρχων του Ν. Έβρου

Με αφορμή την επίσκεψη της κ. Ντόρας Μπακογιάννη, Προέδρου της Διακομματικής Επιτροπής της Βουλής, για την ανάπτυξη της Θράκης

Αποστρατικοποίηση και πίσω το Anadolu

Αν δεν είχαμε αποσύρει την Μεραρχία από την Κύπρο το 1967, ποτέ δεν θα πατούσε την Κύπρο ο «Αττίλας» - Το 2023...

More Articles Like This