9.4 C
Alexandroupoli
Δευτέρα, 13 Ιουλίου, 2020

Για αποφυγή της μείωσης του πλάτους της παραλιακής

Πρόταση του Υποψηφίου Δημάρχου κ. Παύλου Μιχαηλίδη, ώστε να αποφευχθεί η μείωση κατά τρία (3) μέτρα του πλάτους της οδού – Σπαταλη χρημάτων 1,2 εκατ. ευρώ χωρίς σχεδιασμό 

 

Μόνο λίγους μήνες πριν από τις δημοτικές εκλογές και η δημοτική αρχή ξεκίνησε τα έργα της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (Β.Α.Α.) τα οποία αφορούν την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Αλεξανδρούπολης (τμήμα του οποίου είχε μείνει ημιτελές εδώ και πέντε ολόκληρα χρόνια).

Η πρώτη εργολαβία προϋπολογισμού 1.200.000€, αφορά την επέκταση του ποδηλατόδρομου και την διαμόρφωση του υπαίθριου χώρου στάθμευσης παραπλεύρως του γηπέδου «Φώτης Κοσμάς».

- Advertisement -

Μέχρι στιγμής οι δημότες είδαν να ολοκληρώνεται η άνευ λόγου διαμόρφωση του υπάρχοντος πάρκινγκ δίπλα στο δημοτικό στάδιο, όπου πέρα από την σπατάλη των χρημάτων αυτών, διέκριναν και μια προχειρότητα στον συνολικό σχεδιασμό, ο οποίος θα επιφέρει σοβαρά λειτουργικά προβλήματα και φυσικά θα μειώσει τον αριθμό των θέσεων στάθμευσης.

Απομένει πλέον να ξεκινήσει σε λίγες ημέρες το δεύτερο υποέργο, το οποίο θα αφορά την κατασκευή ποδηλατόδρομου στο δυτικό και νότιο τμήμα της παραλιακής οδού, γεγονός που σημαίνει κατάργηση σημαντικού αριθμού θέσεων στάθμευσης, αλλά το σημαντικότερο μείωση του πλάτους της οδού κατά τρία (3) ολόκληρα μέτρα!!! 

Η ίδια μάλιστα η κυκλοφοριακή μελέτη για να «θεραπεύσει» αυτή την τραγική επιλογή και να «αντιμετωπίσει» την μείωση της οδού, «αναγκάστηκε» να την μονοδρομήσει με φορά από ανατολικά προς τα δυτικά. Αντιλαμβανόμενη η δημοτική αρχή υπό την πίεση την δική μας τους προηγούμενους μήνες, το θέμα των προβλημάτων που θα φέρει μια μονοδρόμηση υπό τις παρούσες συνθήκες, υποχώρησε, καταργώντας μεν την μονοδρόμηση, αλλά επιμένοντας στην μείωση της οδού. Έτσι πλέον σήμερα η κυκλοφοριακή μελέτη ουσιαστικά έχει καταστρατηγηθεί ενώ εφαρμόζεται δυστυχώς αποσπασματικά, γεγονός που θα επιφέρει μια άνευ προηγουμένου χαοτική κατάσταση.

Όλα αυτά σε μια πόλη που ήταν υπόδειγμα για την εξαιρετική της ρυμοτομία, σε όλη την Ελλάδα. Ότι δηλαδή πέτυχαν οι Ρώσοι μηχανικοί και πολεοδόμοι, πριν από περίπου ενάμισυ αιώνα, καταφέραμε μέσα στα τελευταία δέκα χρόνια και το καταστρέψαμε με κύρια ευθύνη της σημερινής δημοτικής αρχής.    

Έστω και την ύστατη στιγμή ο κ.Λαμπάκης, όπως μας άκουσε στο θέμα της μονοδρόμησης, ας αναλογιστεί τις ευθύνες του αλλάζοντας την χάραξη του ποδηλατόδρομου και την μεταφορά του προς την πλευρά του πεζοδρομίου και των κοινόχρηστων χώρων. Ταυτόχρονα θα πρέπει να μειωθεί το πλάτους του στο μισό, όπως ακριβώς συμβαίνει ακόμη και σε μεγαλουπόλεις με πολλαπλάσιο πληθυσμό.   

Χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, όπου παραπλεύρως της Λεωφόρου Νίκης στην πλευρά του πεζοδρομίου προς την θάλασσα, υπάρχει ποδηλατόδρομος με απλή χάραξη και με πλάτος στο ήμισυ του δικού μας.

Παύλος Α. Μιχαηλίδης

Υποψήφιος δήμαρχος –

Επικεφαλής της δημοτικής παράταξης

“ΑΝΑ.Σ.Α

ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

Latest News

Θετικός 10χρονος Σέρβος στην Θάσο

Βρέθηκε με κορωνοϊό, κατά την διάρκεια εγχείρησης στο Νοσοκομείο Καβάλας

Οι ιστορικοί τίτλοι κυριότητος της Αγίας Σοφίας

-1. Ο ναός αυτός ως Εκκλησία ανήκει στους Ρωμιούς  -2. Ως Μνημείο ανήκει σε...

Η ενεργειακή μετάβαση προτεραιότητα της «ΚΕΔΕ»

Έρχεται η ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων – Προέχει η παραγωγή ηλεκτρισμού, με φθηνό κόστος – Η χρήση της γεωθερμίας από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης

Έρχονται οι αποζημιώσεις για το χαλάζι

Για τις ζημίες εντός των οικιών, που προκλήθηκαν κατά την περσινή πρωτοφανή χαλαζόπτωση, σε περιοχές του Δήμου Αλεξανδρούπολης

Νέες εξαγγελίες για την… Θράκη

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης προτείνει την σύσταση Διακομματικής Επιτροπής, με στόχο την Ανάδειξη και Ανάπτυξη της ακριτικής Θράκης – Ευχή και ελπίδα,...

More Articles Like This