9.4 C
Alexandroupoli
Σάββατο, 4 Απριλίου, 2020

ΤΣΕΣΜΕ-ΛΑΥΡΙΟ ΑΝΤΙ… ΓΙΑ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ-ΛΑΥΡΙΟ

Στα μέσα Ιουνίου ξεκινούν τα δρομολόγια – Άλλη μία χαμένη ευκαιρία για την Αλεξανδρούπολη, που περιμένει προκοπή με πεζοδρομήσεις και ποδηλατοδρόμους – Μεγάλες οι ευθύνες των Αιρετών μας Αρχόντων   

Στα μέσα Ιουνίου, εκτός απροόπτου, αναμένεται να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του στη γραμμή Τσεσμέ-Λαύριο, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο της εταιρείας AegeanΑΡΑΙΓ με έδρα τη Σμύρνη.

Ήδη, η εταιρεία προχώρησε σε ναύλωση πλοίου από ουκρανική εταιρεία, ενώ ο προγραμματισμός για την εκκίνηση της γραμμής ήταν αρχικά στις 2 Ιουνίου, αλλά γραφειοκρατικές διαδικασίες δημιούργησαν καθυστέρηση στην έναρξη της σύνδεσης των δύο λιμανιών.

Το πλοίο μήκους 191 μέτρων έχει πιστοποιηθεί από το Lloyd’s Register είναι κατασκευής του 1989 και θα μεταφερθεί στα ναυπηγεία του λιμανιού του Χαϊντάρ Πασά για επισκευαστικές εργασίες. Έχει μεταφορική ικανότητα επιβατών, αυτοκίνητων, φορτηγών αλλά και κοντέινερ. Λόγο της μεγάλης χωρητικότητας και του ύψους του γκαράζ του μπορεί να μεταφέρει τροχήλατα εμπορεύματα ειδικών διαστάσεων, ενώ διαθέτει και ελικοδρόμιο. Επίσης, οι επιβάτες μπορούν να έχουν στη διάθεσή τους καμπίνες, εστιατόριο, καφετερία, γυμναστήριο, παιδότοπο και καζίνο.

Η διάρκεια του ακτοπλοϊκού δρομολογίου προβλέπεται να είναι 7 ώρες και αναμένεται να μειώσει αισθητά τον χρόνο μετάβασης από την Ευρώπη προς την Τουρκία για μεγάλο αριθμό ταξιδιωτών και οδηγών φορτηγών. Το πλοίο θα αναχωρεί στις 10 το βράδυ από το Τσεσμέ και θα φθάνει στο Λαύριο στις 6 το πρωί της άλλης ημέρας και θα αναχωρεί στις 10 το βράδυ από το Λαύριο και θα φθάνει στο Τσεσμέ στις 6 το πρωί της άλλης ημέρας.

Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας είναι ο Bülent Ipek, ενώ την εκπροσώπηση της συγκεκριμένης εταιρείας στην Ελλάδα έχει αναλάβει η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, που λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον Στέφανο Καρακάνη.

ΑΠΕ

***

Σημείωση Ε.Θ.:

Δυστυχώς ο τίτλος που έχει δώσει η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ, για την Αλεξανδρούπολη, χαρακτηρίζοντάς την ως «η πόλη των Χαμένων Ευκαιριών» παραμένει ενεργός και χωρίς διάψευση.

Κατ’ επανάληψιν η εφημερίδα μας ζητούσε την δρομολόγηση οχηματαγωγού πλοίου, στη γραμμή Αλεξανδρούπολη-Λαύριο, για την μεταφορά των φορτηγών αυτοκινήτων από Τουρκία και Βουλγαρία.

Ενδιαφέρον και πρωτοβουλία δεν είδαμε από κανέναν.

Λόγια και υποσχέσεις μπόλικα, άλλα έργα μηδέν.

Οι δε Αιρετοί μας Άρχοντες, «πέσε πίτα να σε φάω».

Και τώρα ξανά ψηφίστε μας, για να συνεχισθεί ο κατήφορός μας.

Όμως ευθύνες υπάρχουν και σε Κεντρικό Πολιτικό Επίπεδο.

Γιατί μιλούσαν στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ για τα μεγαλόπνοα σχέδια της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, που θα ζωντανέψει το Λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και άλλα τέτοια όμορφα.

Τώρα;

Οι Τούρκοι μας ξεπέρασαν στη στροφή.

Κι αντί της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Λαύριο, θα μεταφέρονται οι νταλίκες από την γραμμή ΤΣΕΣΜΕ-ΛΑΥΡΙΟ.

Είμαστε Άξιοι της Μοίρας μας.

Και είναι γελασμένοι όσοι νομίζουν ότι η Ανάπτυξη του τόπου μας, μπορεί να γίνει με πεζοδρομήσεις, ποδηλατοδρόμους και πλακοστρώσεις.

Άλλη μία ευκαιρία πέταξε.

Με τις υγείες μας.

Σ. Κ.

Latest News

Οι ρυθμίσεις που ζητούν τα Καταστήματα Καφέ-Εστίασης της Αλεξ/πολης

Καλούνται οι Βουλευτές του Νομού Έβρου να συστρατευθούν και να βοηθήσουν Ένας χρόνος έχει περάσει από τις προεκλογικές εξαγγελίες...

4o Πακέτο μέτρων για την οικονομία

Ποιες είναι οι παρεμβάσεις της Κυβερνήσεως στην Αγορά, λόγω κορωνοϊού - Οι συμπληρωματικές δαπάνες στον Κρατικό Προϋπολογισμό ανέρχονται για Μάρτιο και Απρίλιο,...

Επιτακτική η ανάγκη ανακαίνισης του Σιδ/κου Σταθμού Πυθίου

Ο Ιστορικός Σταθμός του ΟΣΕ πρέπει να ανακαινισθεί και να επαναλειτουργήσει - Πολλαπλά τα οφέλη για τον ακριτικό Νομό μας

Πως εξαπλώθηκε η Ισπανική Γρίπη στην Αλεξ/πολη

Η πανδημία του 1918 βρήκε το τότε  Dedeagats υπό Βουλγαρική Κατοχή - Στην πόλη μας υπάρχει ακόμη το Βρετανικό Στρατιωτικό Κοιμητήριο (τα...

More Articles Like This