Home / Κοινωνια / Στήριξη στη Νομική Θράκης, δίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Στήριξη στη Νομική Θράκης, δίνει ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Φρένο στην ίδρυση τέταρτης Νομικής Σχολής στην Πάτρα έβαλε χθες ο Πρωθυπουργός – Η συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας και οι στόχοι της «Ν.Δ.»

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης πραγματοποίησε χθες επίσκεψη στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ο πρωθυπουργός έφτασε στο υπουργείο στις 9 το πρωί ακριβώς όπως ήταν προγραμματισμένο, κάτι το οποίο επισήμανε και ο ίδιος, λέγοντας ότι «όταν λέμε εννέα εννοούμε εννέα».

Στο υπουργείο τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε η υπουργός Νίκη Κεραμέως, ενώ στην είσοδο τον περίμεναν συγκεντρωμένοι υπάλληλοι, οι οποίοι τον υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα. 

Ο πρωθυπουργός χαιρέτισε αρκετούς δια χειραψίας και αντάλλαξε μερικές κουβέντες μαζί τους.

Τέλος στην τέταρτη Νομική βάζει η ΝΔ

Η κ. Κεραμέως στη δήλωση της ανέφερε πως η μη ίδρυση νέας Νομικής Σχολής δεν έχει να κάνει με τον τόπο που θα ιδρυθεί, αλλά με το ότι η αγορά εργασίας είναι κορεσμένη από δικηγόρους, οπότε το να ιδρυθεί μια τέταρτη Νομική Σχολή δεν θα ωφελήσει.

Μέσα στην ημέρα αναμένεται να εκδοθεί Υπουργική απόφαση με την οποία θα ανακληθεί η επιτροπή που συγκροτήθηκε προ ημερών με απόφαση του πρώην Υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόβλου, με αφορμή την ίδρυση της 4ης Νομικής Σχολής στο Πανεπιστήμιου Πατρών.

Ουσιαστικά ο Πρωθυπουργός δίνει στήριξη στη Νομική Σχολή Θράκης για να μην αποδυναμωθεί. 

Στα βασικά θέμα της ατζέντας της νέας υπουργού Παιδείας είναι ακόμα τα πρότυπα σχολεία, η αναβάθμιση της ειδικής αγωγής και οι προσλήψεις που θα γίνουν καθώς και το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Στόχοι της ΝΔ για την παιδεία

– Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Εμπιστοσύνη στο δημόσιο σχολείο

– Ανάδειξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από λύση ανάγκης για λίγους, σε συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

– Ανώτατη Εκπαίδευση: Για ένα αναβαθμισμένο Δημόσιο Πανεπιστήμιο

– Άμεσες Κυβερνητικές Προτεραιότητες

– Απελευθέρωση του σχολείου από τον ασφυκτικό έλεγχο του Υπουργείου – Μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς και τον διευθυντή.

– Έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων και απόκτηση πιστοποιημένων γνώσεων πληροφορικής και ξένων γλωσσών.

– Ουσιαστικός σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός από το Γυμνάσιο.

– Ενίσχυση του θεσμού των προτύπων και των πειραματικών σχολείων

– Ανασχεδιασμός της πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

– Ενίσχυση ειδικής αγωγής.

– Ίδρυση Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων.

– Κατάργηση του Ασύλου ανομίας και πραγματική προστασία της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη επίσκεψη του πρωθυπουργού σε υπουργείο, με ιδιαίτερο συμβολισμό για την προτεραιότητα των ζητημάτων της Εκπαίδευσης για την κυβέρνηση.

Διονύσης Βοργιάς