9.4 C
Alexandroupoli
Monday, June 30, 2025

Ολοκληρωμένη πρόταση για το “logo” της Αλεξανδρούπολης

Μια πρόταση που είχα κάνει το 2017 δημόσια αλλά και εντός του δημοτικού συμβουλίου, για δημιουργία γλυπτού με το logoτης Αλεξανδρούπολης, έγινε πράξη από την δημοτική αρχή πριν από λίγες ημέρες.

Καλή η πρωτοβουλία, αλλά σαφώς θα ήταν προτιμότερο να περιέχει ολόκληρη την ονομασία της πόλης, όπως κατάφεραν για πχ στο Άμστερνταμ, στην Κεφαλονιά αλλά και σε δεκάδες μέρη εντός και εκτός της χώρας.

Η προβολή φωτογραφιών στα socialmediaείναι σίγουρα μια σύγχρονη και αποτελεσματική επιλογή προβολής για τους τουριστικούς προορισμούς.

Τα smartphonesέχουν φέρει τη φωτογραφία στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και συμβάλουν σημαντικά στη δημιουργία περιεχομένου που ονομάζεται UserGeneratedContent(περιεχόμενο φτιαγμένο από χρήστες – όχι “επίσημο”).

- Advertisement -

Η φράση “μια εικόνα χίλιες λέξεις” ποτέ δεν ήταν τόσο αληθινή όσο σήμερα. Ολόκληρες πλατφόρμες και Socialmedia(π.χ. Instagram) στηρίζονται ολοκληρωτικά στην προβολή φωτογραφιών και video. 

Tovideoκαι η φωτογραφία λοιπόν είναι σήμερα τα πιο δημοφιλή είδη περιεχομένου, με τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών (Engagement). Επειδή ένας τουρίστας μπορεί σήμερα να φωτογραφίσει τα πάντα, είναι λογικό η δημιουργία σημείων ενδιαφέροντος για φωτογράφιση να είναι καλή ιδέα για τουριστική προβολή. Η ιδέα της δημιουργίας σημείων ενδιαφέροντος που προβάλουν μηνύματα σε τουριστικούς προορισμούς δεν είναι καινούρια και δεν είναι Ελληνική. Είναι μια επιτυχημένη τακτική πολλών πόλεων και ξεκινάει ήδη από τη δεκαετία του 70. Δεν είναι καθόλου κακό να αντιγράφουμε κάτι που αποδεδειγμένα έχει λειτουργήσει σε άλλους τουριστικούς προορισμούς. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε όλες τις καλές πρακτικές και να τις εφαρμόζουμε στον τόπο μας. Φτάνει όμως να τις εφαρμόζουμε συνολικά και όχι αποσπασματικά. Φτάνει να έχουν ένα συγκεκριμένο και μετρήσιμο στόχο σε βάθος χρόνο.

Οι πιο γνωστές παρόμοιες εγκαταστάσεις είναι αυτές που αποτέλεσαν μέρος της καμπάνιας «ILOVENY» και της καμπάνιας «Iamsterdam».

Η καμπάνια «ILOVENY»: Καμπάνια τουριστικής προβολής της Νέας Υόρκης που ξεκίνησε το 1977. Χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα! Αποτελεί ολοκληρωμένη καμπάνια με δικό της website.

Η καμπάνια «Iamsterdam»: Μια από τις πρώτες καμπάνιες cityrebrandingστην Ευρώπη. Έγινε για την πόλη του Amsterdamμε στόχο να αναδείξει την πολυπολιτισμικότητα της πόλης. Ξεκίνησε το 2004 και συνεχίζει να υφίσταται σήμερα. Αποτελεί ολοκληρωμένη καμπάνια με website  και παρουσία σε όλα τα socialmedia. 

Για την περίπτωση της Αλεξανδρούπολης, ένα είναι το σίγουρο. Το logoτης πόλης θα πρέπει να περιλαμβάνει ολόκληρη την ονομασία και χωρίς να χρειάζεται να πρωτοτυπήσουμε ιδιαίτερα, το «ILoveAlexandrouPoli» είναι μια ασφαλής επιλογή. 

Φυσικά όπως είχα προτείνει και προ 4ετίας, το ενδεχόμενο διενέργειας ενός καλλιτεχνικού διαγωνισμού θα έδινε επιπλέον επιλογές από εξειδικευμένους επαγγελματίες.

ΠΑΥΛΟΣ Α. ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ

Αρχιτέκτονας μηχανικός-

Ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος

Επικεφαλής της Δημοτικής κίνησης 

«ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ-

Ο ΔΗΜΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ»

Aegean
Monday, June 30, 2025

Latest News

Σύσκεψη ελαιοπαραγωγών στα Δίκελλα Αλεξανδρούπολης

Οργή και αγανάκτηση επικρατεί στον αγροτικό κόσμο του Έβρου, με τους ελαιοπαραγωγούς να στέλνουν ξεκάθαρο μήνυμα ότι δεν θα...

More Articles Like This