9.4 C
Alexandroupoli
Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022

Αλεβίτες: Η Τουρκία τους διώχνει – Η Ελλάδα τους προστατεύει !!!

Το πρώτο Τέμενος Τζεμ-Εβή στο Μεγάλο Δέρειο του Έβρου αποτελεί απόδειξη Ειρηνικής συνύπαρξης θρησκειών στην Θράκη

Κάποια πράγματα στην πατρίδα μας περνούν απαρατήρητα. Άλλοτε από παντελή έλλειψη γνώσης για την ευρύτερη σημασία που έχουν για την πατρίδα μας, άλλοτε από σκοπιμότητα και άλλοτε από αδιαφορία.

Τα εγκαίνια του πρώτου τεμένους Τζεμ Εβή (Cem Ενί) για αλεβίτες που έγιναν στο Μεγάλο Δέρειο του Έβρου το περασμένο Σάββατο είναι ένα τέτοιο κλασικό παράδειγμα. ένας αδαής περί τα θρησκευτικά θα μπορούσε και να «ορμήξει» στην Πολιτεία για την επιλογή της.

θα του φαινόταν παράξενο να κατασκευάζουμε με δαπάνες του Ελληνα φορολογουμένου τζαμιά του Ισλάμ δίπλα στα ελληνοτουρκικά σύνορα, τη στιγμή που ο Ερντογάν μάς υβρίζει συνεχώς και οι απειλές κατά της εδαφικής μας ακεραιότητας είναι μονίμως στην ημερήσια διάταξη.

- Advertisement -

Αν, ευλογημένη ώρα, δεν είχα σπουδάσει Νομικά στη Θράκη για να μυηθώ στις αθέατες ισορροπίες και στους κώδικες της περιοχής, έτσι θα σκεπτόμουν ίσως κι εγώ. Κάποιος άλλος που τυχόν ευρισκόταν σε διατεταγμένη υπηρεσία από κάποια πρεσβεία θα ασκούσε κριτική στην Πολιτεία για την κατασκευή του τεμένους που στην πραγματικότητα αποτελεί κάρφος στα μάτια εξτρεμιστών μουσουλμάνων σουνιτών.

Το ίδιο άλλωστε συνέβη όταν η Πολιτεία ολοκλήρωνε το τέμενος των Αθηνών στον Βοτανικό. Πίσω από τις αντιδράσεις ευαίσθητων δικαιωματιστών πακιστανικής ή άλλης καταγωγής κρύβονταν ξένες πρεσβείες που προτιμούσαν τη λειτουργία των παράνομων τζαμιών στο ημίφως παραμελημένων συνοικιών των Αθηνών (για να περνούν αθόρυβα, κάτω από τα ραντάρ, τη γραμμή τους), παρά το επίσημο, χωρίς μιναρέ, τζαμί που λειτουργεί με Μαροκινό ιμάμη στο εκτυφλωτικό φως της ημέρας.

Εθνική πολιτική

Και έναςτρίτος, που δεν ξέρει πού βρίσκεται η πινέζα Μεγάλο Δέρειο στον ελληνικό χάρτη της Google, ποιοι είναι αυτοί οι αλεβίτες μουσουλμάνοι και ποια η σχέση τους με το τουρκικό προξενείο Κομοτηνής, φιλική ή εχθρική, απλώς δεν θα έμπαινε καν στον κόπο να μάθει τι ακριβώς είναι αυτό το τέμενος Τζεμ Εβή που εγκαινίασε ο γενικός γραμματέας Θρησκευμάτων.

Κι όμως: Τα εγκαίνια του τεμένους αποτελούν ουσιαστικώς εθνική πολιτική υπέρ Ελλήνων στη συνείδηση πολιτών μουσουλμάνων στο θρήσκευμα που δεν υποκύπτουν στις υποδείξεις τρίτης δύναμης.

Τα εγκαίνια του τεμένους αποτελούν εθνική πολιτική υπέρ των χριστιανών κατοίκων του Έβρου γιατί διασφαλίζεται ότι στα σύνορά μας με την Τουρκία ζουν νομοταγείς μουσουλμάνοι πολίτες και όχι πέμπτες φάλαγγες.

Ειδικώς τώρα που βρίσκεται σε έξαρση το Μεταναστευτικό- Προσφυγικό. Τα εγκαίνια του τεμένους “αποτελούν επίσης βαθύτατα αντιτουρκική πολιτική. Η θρησκευτική αυτή ομάδα, η οποία αριθμεί 25.000.000 μέλη στη γείτονα (χιλιάδες εξ αυτών είναι Κούρδοι), διώκεται απηνώς στην Τουρκία. Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων έχει καταδικάσει επανειλημμένως το καθεστώς Ερντογάν για παραβίαση των θρησκευτικών ελευθεριών τους. Σε ολόκληρη την αχανή επικράτεια της «ανεκτικής» Οθωμανίας δεν υπάρχει ούτε ένα τέμενος Τζεμ Εβή.

Στη δε Θράκη, όπου στον βόρειο Έβρο ζουν περί τους 3.000 αλεβίτες μουσουλμάνους, το τουρκικό προξενείο παρενέβη ωμά προ καιρού στις εκλογές του συλλόγου τους και επέβαλε

σουνίτη πρόεδρο. Στρατηγική που έρχεται κατευθείαν από τον Κεμάλ και έχει στόχο την ομογενοποίηση και την ενοποίηση των μουσουλμανικών πληθυσμών της Θράκης. Ποια ήταν η συνέπεια;

Να εξεγερθούν αυτοί οι άνθρωποι εναντίον της οργανωμένης εκστρατείας μετάλλαξης και «μαγαρίσματος» της πίστης τους από το προξενείο και να ζητήσουν τη βοήθεια της ελληνικής Πολιτείας. Τέλος, τα εγκαίνια του τεμένους αποτελούν καθαρά ευρωπαϊκή πολιτική.

Δεδομένου ότι στην Ευρώπη ολόκληρη υπάρχουν άλλα δύο τέτοια τεμένη και στην Τουρκία κανένα (που μας παριστάνει και τον θεματοφύλακα των θρησκευτικών ελευθεριών των μουσουλμάνων στην Ελλάδα),το πρώτο τέμενος Τζεμ Εβή στην Ελλάδα είναι ακόμη μία απόδειξη ότι η Θράκη αποτελεί ευρωπαϊκό μοντέλο ειρηνικής συνύπαρξης.

Στη φωτογραφία μπορείτε να διακρίνετε τις τρεις προσωπογραφίες που είναι ζωγραφισμένες έξω από το τέμενος. Στη μία απεικονίζεται ο Χατζημπεκτάς Βελί (οι άλλοι δύο είναι ο Αλή Σουλτάν του τεκέ της Ρούσσας Εβρου και ο Αλή, γαμπρός του Μωάμεθ).

Ο φιλόσοφος Χατζημπεκτάς «ταίριαξε» στην αιρετική προσέγγισή του για το Ισλάμ στοιχεία της ορθόδοξης πίστης με τον σιιτισμό.

Οι αλεβίτες (όσο και αν μας φαίνεται παράξενο) πιστεύουν στην Αγία Τριάδα χωρίς να είναι χριστιανοί, τραγουδούν υπό τη συνοδεία μουσικών οργάνων στη θρησκευτική λειτουργία τους χωρίς να είναι ευαγγελιστές, ερμηνεύουν το Κοράνι αλληγορικά και όχι κατά γράμμα, ενώ είναι μουσουλμάνοι.

Αν στους αλεβίτες της Θράκης προσθέσουμε τους μουσουλμάνους του «ορθόδοξου» σουνιτικού Ισλάμ, τους χριστιανούς και τους μουσουλμάνους που ομιλούν τη ρομανί, τους Πομάκους μουσουλμάνους, τους χριστιανούς ορθοδόξους της Ελλαδικής Εκκλησίας, τους ορθοδόξους της Αρμενικής Εκκλησίας, του Παλαιού Ημερολογίου κ.ά., τότε καταλαβαίνουμε γιατί η Θράκη είναι περιφέρεια πρότυπο, χωνευτήρι και πρότυπο ειρηνικής συνύπαρξης θρησκειών, γλωσσών και πολιτισμών.

Συνύπαρξη η οποία όμως στηρίζεται στη μακρά ιστορική συγκατοίκηση των συνοίκων στοιχείων και στην κοινή κουλτούρα.

Έχει ρίζα η διαφορετικότητα στη Θράκη, δεν είναι τεχνητή η συνύπαρξη.

«Έξυπνος πατριωτισμός»

Το να μιλάς τουρκικά, να ανήκεις σε αίρεση του Ισλάμ και να δηλώνεις βαθιά Έλληνας δεν είναι παράξενο εδώ. Άλλο η εθνοτική καταγωγή, άλλο η εθνική συνείδηση. Καμία σχέση με τα αφιονισμένα πλήθη μουσουλμάνων μεταναστών που καταφθάνουν στην Ελλάδα από τη Μέση Ανατολή με απαιτήσεις για δικαιώματα με αρνητισμό και αυθάδεια για την ενσωμάτωση στην τοπική κουλτούρα και στους νόμους!

Να γιατί λοιπόν πρέπει να έχουμε διαρκώς τις κεραίες μας συντονισμένες με τη Θράκη. Πρόκειται για την περιοχή οπού, όπως είπε κάποτε ο Κώστας Καραμανλής, κρίνεται η αντοχή του Ελληνισμού. Και όπως είπε και ένας άλλος, για να την έχουμε «χρειάζεται έξυπνος πατριωτισμός».

Όχι ρηχά εθνικιστικά συνθήματα. Σε αυτό ακριβώς το σημείο βρισκόμαστε. Είναι ώρα για έξυπνο πατριωτισμό.

Μανώλης Κοττάκης

spot_img
spot_img
spot_img

Latest News

Η σφαγή του Δοξάτου

Βούλγαροι έφιπποι στρατιώτες και Κομιτατζήδες κύκλωσαν το Δοξάτο και άρχισαν την φρικαλέα σφαγή στις 30 Ιουνίου 1913 Μετά την απελευθέρωση των...

More Articles Like This